Xboxlife forum

helikopter

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

helikopter

Indlægaf es hansen » 30. apr 2008 10:06

hej er der nogle der ved hvor jeg kan få fat i en helikopter
es hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf bjaelkesex » 30. apr 2008 10:08

Lufthavnen.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf JaaD » 30. apr 2008 10:08

ReneG skrev:Du kan finde helikoptere på øen i midten, nede i bunden til højre..


Håber det kan hjælpe ;)
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf es hansen » 30. apr 2008 10:16

andre steder og ikke på flyve pladsen der kommer altid mega meget politi men eller tak for svarene men er der andre steder man kan få en
es hansen
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf GoonFather » 30. apr 2008 10:30

Jeg fatter ikke hvorfor der kommer så meget politi hvis man jerner ind på flypladsen... Jeg prøvede endda at tage en af personalebilerne og lunte derind... Det burde da ikke vækkke opsigt
"Det var meget nemmere dengang al terapi foregik KUN med lussinger.."
Christian Drastrup
GoonFather
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf DeeHawk » 30. apr 2008 10:49

GoonFather skrev:Jeg fatter ikke hvorfor der kommer så meget politi hvis man jerner ind på flypladsen... Jeg prøvede endda at tage en af personalebilerne og lunte derind... Det burde da ikke vækkke opsigt


Måske for at gøre det realistisk? Har du hørt om alle skærpelserne i lufthavnene rundt omkring i verden, siden 9-11-2001?
Billede
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf GoonFather » 30. apr 2008 11:03

DeeHawk skrev:
Måske for at gøre det realistisk? Har du hørt om alle skærpelserne i lufthavnene rundt omkring i verden, siden 9-11-2001?



Jep, det har jeg vidst hørt lidt om i nyhederne engang...

Men hvis de vil gøre det realistisk har du så hørt om at man kan dræbe en mand på åben gade og bare slenter forbi ham uden at politiet gør yderligere ved det... Eller at du kan lave et bodyslam med en mur siddende på en hidsig sportsmotorcykel med høj fart?
"Det var meget nemmere dengang al terapi foregik KUN med lussinger.."
Christian Drastrup
GoonFather
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Akandreasen » 30. apr 2008 11:18

GoonFather skrev:Men hvis de vil gøre det realistisk har du så hørt om at man kan dræbe en mand på åben gade og bare slenter forbi ham uden at politiet gør yderligere ved det... Eller at du kan lave et bodyslam med en mur siddende på en hidsig sportsmotorcykel med høj fart?


thats america baby :) 8)
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf DeeHawk » 30. apr 2008 11:24

GoonFather skrev:
DeeHawk skrev:
Måske for at gøre det realistisk? Har du hørt om alle skærpelserne i lufthavnene rundt omkring i verden, siden 9-11-2001?



Jep, det har jeg vidst hørt lidt om i nyhederne engang...

Men hvis de vil gøre det realistisk har du så hørt om at man kan dræbe en mand på åben gade og bare slenter forbi ham uden at politiet gør yderligere ved det... Eller at du kan lave et bodyslam med en mur siddende på en hidsig sportsmotorcykel med høj fart?


Der er jo stadig nødt til at være en balance i spillet, og de ting du nævner er noget man kommer til rimelig ofte.. Man kommer ikke til at gå ind i lufthavnen hvert 5. minut.. Se det som en sjov feature!
Billede
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf LungBruzh » 30. apr 2008 12:40

Der er også en flok rigmandshaver hvor der står helier i haverne :-)
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf FUGL DK » 30. apr 2008 12:44

jeps dete er nemmest at nappe en i de dyre haver, men det er jo ikke på den første del af kortet jeg har set dem.
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster