Xboxlife forum

Ikke GTA4??

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf WikzoDK » 28. apr 2008 21:31

Helt bestemt. Spillet ser utrolig gennemført ud, og ifølge GameTrailers er det et af de eneste spil, der kan leve op til den enorme hype.

Alligevel synes jeg, at serien kører lidt i samme baner. Men hvem ved, man kan jo blive overrasket :P
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf VilhelmNielsen » 28. apr 2008 21:37

Ja, jeg er jo inkarneret fan af serien, lige siden jeg spillede Multiplayer med min bror i 2'eren, men det er da fantastisk at se, at der rent faktisk er nogen der er ligeglade. Al respekt til jer, I lader jer ikke blive revet med af flokken.

Hil individuelle holdninger!
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf Dr_Gonzo » 28. apr 2008 21:38

Jeg er seriøst ved at være træt at sandkasse spil... San Andreas gamede jeg kun i 2 timer, så blev jeg træt af det.

Men et par af mine venner er helt oppe at køre, så de har hver spyttet 150kr. i kassen til at jeg skulle købe GTA4 så vi kan voldkneppe det her hen over weekenden. Så jeg må vel vedkende at jeg er bukket under for hypen.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Halorocks » 28. apr 2008 21:46

Ja jeg kan heller ikke lide den
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf LiquiDelta^ » 28. apr 2008 21:48

Jeg har nu aldrig rigtigt spillet GTA-spillene. Har spillet lit Vice City hos en ven, men det var mest bare at stjæle biler og smadre rundt. Jeg er ikke specielt interesseret i GTA IV men det er da nogle imponerende anmeldelser det får. Udelukker ikke et køb, men det bliver ikke lige foreløbigt.. :)
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf KevinKes » 28. apr 2008 22:37

Jeg har været hyped på dette spil siden den allerførste trailer, selvom den slet ikke viste noget gameplay. Så ja, jeg har rigtig mange sommerfugle i maven, og jeg glæder mig til at have spillet i mine hænder :)
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Anonymous22 » 28. apr 2008 22:47

Jeg har været stoked over GTA ligesiden det første kom.. For mig handler det ikke om hype men derimod om en era indenfor spil. Synd at alle ikke ser det..
Anonymous22
 


Indlægaf sCWasP » 28. apr 2008 23:33

spif2001 skrev:Der findes desværre ikke en "GTA for Dummiz" :P


saints row? :P
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Maltéz » 29. apr 2008 02:50

Havde oprindeligt ikke planer om at købe det, det ændrede sig da jeg så tilbudet fra Game, helt vanvittig pakke jeg fik der. Blev først for alvor hyped, da jeg så alle de 10-taller der blev kastet efter det, og læste at mange af mine største ankepukter ved de forrige spil var blevet rettet op. Spillet virker lovende indtil videre, no doubt.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Re: Ikke GTA4??

Indlægaf Da Senzai » 29. apr 2008 12:47

skitzofraen skrev:det er lige det + at 4'eren ser ud til at være væsentligt bedre lavet end de tidligere versioner.


Det er ligemeget om det er "bedre lavet". Konceptet er stadigvæk det samme. Det vil så meget uden at gøre noget godt. Lidt Racing, Lidt skyderi og lidt stenen.

Spillet virker for meningsløst for mig. Vil gerne have et mål i gameplay´et. Lidt svært at forklare.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Underdog Dude » 29. apr 2008 13:09

Jeg følger min Shin Senzai og siger NEJ til GTA.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Ikke GTA4??

Indlægaf Vinterbird » 29. apr 2008 13:50

Da Senzai skrev:
skitzofraen skrev:det er lige det + at 4'eren ser ud til at være væsentligt bedre lavet end de tidligere versioner.


Det er ligemeget om det er "bedre lavet". Konceptet er stadigvæk det samme. Det vil så meget uden at gøre noget godt. Lidt Racing, Lidt skyderi og lidt stenen.

Spillet virker for meningsløst for mig. Vil gerne have et mål i gameplay´et. Lidt svært at forklare.


Du vil gerne have en historie, en grund til at spille den næste mission og rent faktisk bruge tid i Liberty City? Korrekt?
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf skitzofraen » 29. apr 2008 14:09

Kæft hvor er det spil skuffende indtil videre... elendig grafik, og dårlig styring... er alle anmeldere blevet halv blinde på det sidste eller noget... grafikken er jo komplet håbløs, og fortjener da på ingen måde de karaktere det har fået... Grafikken er højest til 5-6 ud af 10 imo.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf KevinKes » 29. apr 2008 14:13

skitzofraen skrev:Kæft hvor er det spil skuffende indtil videre... elendig grafik, og dårlig styring... er alle anmeldere blevet halv blinde på det sidste eller noget... grafikken er jo komplet håbløs, og fortjener da på ingen måde de karaktere det har fået... Grafikken er højest til 5-6 ud af 10 imo.
Det kan jeg slet ikke følge dig i! Liberty city er en stor by, og det er utroligt, at den pæne grafik kan holde hele vejen. Nej, det er ikke ligefrem GoW, men tænk på, hvor meget der i forvejen er i GTA-spillene. Grafikken er revolutionerende i GTA-serien.
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf skitzofraen » 29. apr 2008 14:15

KevinKes skrev:
skitzofraen skrev:Kæft hvor er det spil skuffende indtil videre... elendig grafik, og dårlig styring... er alle anmeldere blevet halv blinde på det sidste eller noget... grafikken er jo komplet håbløs, og fortjener da på ingen måde de karaktere det har fået... Grafikken er højest til 5-6 ud af 10 imo.
Det kan jeg slet ikke følge dig i! Liberty city er en stor by, og det er utroligt, at den pæne grafik kan holde hele vejen. Nej, det er ikke ligefrem GoW, men tænk på, hvor meget der i forvejen er i GTA-spillene. Grafikken er revolutionerende i GTA-serien.


jaja, byen er stor, men grim grafik er grim grafik, uanset hvor stor byen så end måtte være...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster