Xboxlife forum

Ikke GTA4??

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: Ikke GTA4??

Indlægaf Da Senzai » 29. apr 2008 14:31

Vinterbird skrev:Du vil gerne have en historie, en grund til at spille den næste mission og rent faktisk bruge tid i Liberty City? Korrekt?


Nej. For min skyld kan historien være ligemeget. Gameplayet skal bare gå ud på noget, og så skal det være lavet ordentligt. F. eks Ridge Racer, der gælder et om at komme først i mål. Det gælder om at være hurtigst, og om at drifte som galdt det dit liv. Eller The Outfit, hvor du fører krig, og piller soldater ned eller ShadowRun. Du starter der. Fjenden Starter der, og så gælder det om at slå det andet hold ihjel, og du er givet en masse magi og techs til at hjælpe dig, så der er masser af dybde i den simple ting, det gælder om.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Halorocks » 29. apr 2008 14:35

I mine øjne er gta bare mening-løst-vold.
Men det er så i mine øjne. (lad være med at gå op i hvad jeg mener)
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf dummiz » 29. apr 2008 14:52

Jeg har godt nok hørt at spillet skulle lagge mere på xbox end det gør til PS3.
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf Vinterbird » 29. apr 2008 15:02

dummiz skrev:Jeg har godt nok hørt at spillet skulle lagge mere på xbox end det gør til PS3.


Lag = foregår over nettet.

Framerate er det du snakker om.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf TagEnKiks » 29. apr 2008 15:15

Vinterbird skrev:
dummiz skrev:Jeg har godt nok hørt at spillet skulle lagge mere på xbox end det gør til PS3.


Lag = foregår over nettet.

Framerate er det du snakker om.


In computing and especially computer networks, lag is a symptom where result of an action appears later than expected. While different kinds of latency are well defined technical terms, lag is the symptom, not the cause.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lag

Så er framedrop vel også en form for lag :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf dmlyng » 29. apr 2008 15:28

nægter pure at købe det meningsløse spil... giv os noget mere lost oddesey/blue dragon/eternal sonata/Enchanted Arms =)
[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints]
Billede[/url]
dmlyng
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Frederikshavn


Indlægaf defcon6 » 29. apr 2008 15:36

skitzofraen skrev:
KevinKes skrev:
skitzofraen skrev:Kæft hvor er det spil skuffende indtil videre... elendig grafik, og dårlig styring... er alle anmeldere blevet halv blinde på det sidste eller noget... grafikken er jo komplet håbløs, og fortjener da på ingen måde de karaktere det har fået... Grafikken er højest til 5-6 ud af 10 imo.
Det kan jeg slet ikke følge dig i! Liberty city er en stor by, og det er utroligt, at den pæne grafik kan holde hele vejen. Nej, det er ikke ligefrem GoW, men tænk på, hvor meget der i forvejen er i GTA-spillene. Grafikken er revolutionerende i GTA-serien.


jaja, byen er stor, men grim grafik er grim grafik, uanset hvor stor byen så end måtte være...


Hørt :!:
defcon6
Niveau 5
 
Indlæg: 1247
By: Roskilde


Indlægaf toa_boa » 29. apr 2008 15:48

dmlyng skrev:nægter pure at købe det meningsløse spil... giv os noget mere lost oddesey/blue dragon/eternal sonata/Enchanted Arms =)


Hørt hørt - Infinite Undiscovery, det kan bare ikke gå stærkt nok :-D
toa_boa
Niveau 1
 
Indlæg: 90

Brugeravatar

Indlægaf Électrodude » 29. apr 2008 16:48

hmm jeg har sgu også valgt ikke at købe det overhyped spil... selvom jeg gav efter for Halo 3, skal det heldigvis ikke ske for Gta 4

og som de fleste siger. er spillet "bare det samme"
der er næsten ingen forskel på Gta 3, vice city og san andreas... (gameplay)

jeg forstår sgu hellere ikke lige hvad der skete for andmelderne når de kyler iskolde 10 taller efter den når der slet ikke er noget revolutionerende over det...


no more sandbox for me :)
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553


Indlægaf Vinterbird » 29. apr 2008 16:51

Électrodude skrev:hmm jeg har sgu også valgt ikke at købe det overhyped spil... selvom jeg gav efter for Halo 3, skal det heldigvis ikke ske for Gta 4

og som de fleste siger. er spillet "bare det samme"
der er næsten ingen forskel på Gta 3, vice city og san andreas... (gameplay)

jeg forstår sgu hellere ikke lige hvad der skete for andmelderne når de kyler iskolde 10 taller efter den når der slet ikke er noget revolutionerende over det...


no more sandbox for me :)


Måske fordi det er et godt spil? Som tager sandbox genren til nye højder. Leverer en historie som er sublim og et stemmeskuespil som er på filmhøjde.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Électrodude » 29. apr 2008 16:58

/Vinterbird

"tager sandbox genren til nye højder"

jeg kan ikke se det nye milepæl ved Gta 4...

historien er godt nok humoristisk, Men de opgaver som skal løses er alt for simple og ensformig
Eject - Operation: Shut The Fuck Up!
Électrodude
Niveau 4
 
Indlæg: 553


Indlægaf Rasmusdc » 29. apr 2008 17:18

må også indrømme jeg var dum nok til at give efter, historien virker da interessant nok, men grafikken, puha.

men det der virkelig skuffer mig er at det er så elendigt at køre bil i spillet, samt at gunplay ikke ligefrem er super smart lavet, JA der er cover og der er blindfire, det virker bare alt sammen så ... simpelt, som en stripped down version af det, det skulle være.

Trist, men nu har jeg heller aldrig været den HELT enorme GTA fan var vild med det første, men derefter, gik de over til dårlig mekanik i spillet, kan da forstå bilerne reagere langsomt i et spil som MAFIA, men her..

der er detaljer i spillet der imponere, og det er langt fra det dårligste spil jeg har, vil dog bare kalde det middelmådigt, faktisk har Crackdown givet mig mere sjov end jeg tror GTA4 gør, men det skal nok være de 399kr værd (HÅBER jeg) men må indrømme de 10 taller der bliver øst ud, dem forstår jeg slet ikke, og 8.8 for grafik her på siden, er fuldstændigt overdrevet.

Men sådan er det når man får noget i hånden som man har ventet på så lang tid, så går alle anmeldere amok.

GTA fin franchise og kæmpe spil, synes bare generelt den mangler noget, og så er det som om spillet konstakt kører 15-20 fps ikke 30 eller 60.. virker sløvt, uden reelt at hakke.

Men som sagt bare min mening, kan da godt forstå folk der har slugt GTA San andreas (som også havde lousy styring) og de andre, synes det her et fedt, for det er jo et KÆMPE skridt fremad. det er en del bedre end sine brødre.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster