Xboxlife forum

GTA 4 i aalborg

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf expose » 28. apr 2008 17:40

Tobes skrev:
expose skrev:
Tobes skrev:
dummiz skrev:Den kan sku ikke være sværd at overse med over 2000 svar i tråden :P

Nej jeg skal ikke have spillet her i Aalborg. de har sat et papir op derinde hvor der står noget i stil med "det er ikke sikkert alle der har bestilt GTA4 som får det desværre"


Hvor er det henne!!??

Jeg halshugger dem, hvis de ikke giver mig det, jeg har betalt for! Uh, der falder brænde ned! :evil:


Hvorfor citerer du?


Fordi der bliver sagt at der er spil til dem som har bestilt, men du siger du halshugger dem hvis ikke de har et til dig, og du har jo bestilt.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Scurvy Lobster » 28. apr 2008 17:43

dummiz skrev:Den kan sku ikke være sværd at overse med over 2000 svar i tråden :P

Nej jeg skal ikke have spillet her i Aalborg. de har sat et papir op derinde hvor der står noget i stil med "det er ikke sikkert alle der har bestilt GTA4 som får det desværre"


Hehe, og de af os som kan læse, vil have bemærket, at de her kun taler om PS3 versionen!

Men ellers god forumhumor at skabe panik på den måde! ;-)
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Tobes » 28. apr 2008 18:39

expose skrev:
Tobes skrev:
expose skrev:
Tobes skrev:
dummiz skrev:Den kan sku ikke være sværd at overse med over 2000 svar i tråden :P

Nej jeg skal ikke have spillet her i Aalborg. de har sat et papir op derinde hvor der står noget i stil med "det er ikke sikkert alle der har bestilt GTA4 som får det desværre"


Hvor er det henne!!??

Jeg halshugger dem, hvis de ikke giver mig det, jeg har betalt for! Uh, der falder brænde ned! :evil:


Hvorfor citerer du?


Fordi der bliver sagt at der er spil til dem som har bestilt, men du siger du halshugger dem hvis ikke de har et til dig, og du har jo bestilt.


Der bliver da netop sagt, at dem der har bestilt måske ikke får det alligevel.

Men lad nu det ligge. Bare jeg får mit :D
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster