Xboxlife forum

Afstemning: Har de leakerede GTA IV videoer øget hypen?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Fik de leakede videoer DIG til at glæde dig mere til spillet?

Ja - Jeg kan næsten ikke vente!
104
51%
Nej - Ikke rigtigt
79
39%
Jeg har allerede spillet det
8
4%
Det har ødelagt min lyst til at købe GTA IV
11
5%
 
Afgivne stemmer : 202

Indlægaf Stinger » 24. apr 2008 21:49

Hvor finder jeg et sikkert link til de film. De er jo fjernet de fleste steder.
Stinger
 


Indlægaf skitzofraen » 24. apr 2008 21:52

BadaBing DK skrev:Jeg så et kort klip hvor han kom kørende, og så pludselig loader en stor bunke skrald lige ved siden af ham (det lignede lidt et superjump). Dét håber jeg dælme ikke at der er alt for meget af.


Så også mega pop-ins med græs/planter (blev først synligt da han næsten stod oveni det)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Re: Afstemning: Har de leakerede GTA IV videoer øget hypen?

Indlægaf Keras » 24. apr 2008 23:50

Morten Skou skrev:Som vi skrev i en nyhed i går, så blev Rockstars GTA IV leaket ud på Internettet. Dermed kunne folk ulovligt hente spillet ned.

En del personer har valgt, at optage en masse video fra spillet og efterfølgende ligge dem op på Gametrailers, Youtube m.v.

Spørgsmålet er nu om det er en specielt negativ ting for spillet, at man nu kan finde leakede videoer fra spillet rundt omkring.

Deltag i afstemningen og hjælp os med at få svar på det!


Du øger hypen
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf zrrbiteDK » 24. apr 2008 23:50

Jeg er kæmpe GTA fan, men har af én eller anden grund haft problemer med at komme i stemning til GTAIV. Efter at jeg så en "first 20 minutes of GTAIV" video, der viste hvad der sker 20 minutter efter du har smidt disken i, har det helt sikkert hjulpet på det. Jeg måtte bruge drastiske midler og det hjalp.

Føj for den, hvor virker det fedt! Uden overhovedet at spoile noget glæder mig aller mest til at se den fulde effekt af den måde de har brugt EUPHORIA motoren på. I det hele taget virker karakterene så levende og troværdige som jeg nogensinde har set i et spil før. Dårlige karakter animationer kan ødelægge et spil for mig (Som dårligt skuespil ødelægger en ellers god film).
Billede
zrrbiteDK
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Indlægaf Slowpoke » 25. apr 2008 08:23

Jeg regner stærkt med at tage spillet med hjem fra job idag :D

Så burer jeg mig inde HELE weekenden, med cola, pizza og en slukket mobiltelefon :p
Billede
Slowpoke
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf Jakiller » 25. apr 2008 18:11

hvis der var noget som kunne få mig til at droppe at købe GTA så kunne det være rockstars og jeres klynken om at der kommet gameplay videoer op på nettet. Det at rockstar ikke ville sende gameplay videoer ud selv, er til grin og det er folk der klønker over det også! BASTA!!
Jakiller
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Indlægaf OrdR » 25. apr 2008 19:44

Slowpoke skrev:Jeg regner stærkt med at tage spillet med hjem fra job idag :D

Så burer jeg mig inde HELE weekenden, med cola, pizza og en slukket mobiltelefon :p


Buh dig! :lol:
http://pcblog.dk | Xbox 360 Pro | Panasonic TH42PX80 | Marantz SR 5001 + DLS 5.1
OrdR
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Psymatiq » 25. apr 2008 21:10

Slowpoke skrev:Jeg regner stærkt med at tage spillet med hjem fra job idag :D

Så burer jeg mig inde HELE weekenden, med cola, pizza og en slukket mobiltelefon :p


wait what....
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf KebabKo » 25. apr 2008 21:43

Keras skrev:
Cerialbox skrev:
Foxx skrev:Kan egentlig ikke forstå folk der ikke ser video'er så længe de ikke røber noget af historien.

Altså come on?

Det nogle ingame gameplay video'er, hvorfor går folk så meget op i "Uh jeg vil ikke se noget før jeg har spillet, uh uh"


Tjah, nogle vil ikke ødelægge oplevelsen af at se den store verden på deres kæmpe TV i stedet i en grynet YouTube video.


Sikke noget pjat. Køber du ikke spil når du har set et review af spillet med in game grafik?. Dvs du skal heller ikke se et evt review af GTA4?.
Det er hysterisk.


Jo, ser stort set altid et review! Men for mange er GTA bare ikke et hvilket som helst andet spil. Jeg har en fandens tillid til rockstar, med hensyn til den her serie. Jeg føler mig 100% sikker på at spillet hitter hos mig, fordi de andre gjorde vildt.

Når et udviklercrew ligger så meget i et spil, så har jeg lyst til selv at opleve hver eneste animation og få alle overraskelserne. Eksempelvis glæder jeg mig vildt til at se hvordan de forskellige animationer ser ud når man stjæler en bil, kommer op at slås osv. Derfor har jeg ikke lyst til at se dem..

Ja, jeg er fanboy.. and I love it. Jeg er egentlig bare glad for at jeg kan nyde et spil så meget :)

Håber da du kan forstå nu..
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf Psymatiq » 26. apr 2008 06:37

IGN gav det 10/10/10/10

og sagde at ps3 udgaven var hurtigere i load schreens og grafiks pænere men begge var noget at det bedste de har prøvet........
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Slowpoke » 26. apr 2008 07:45

Nu har jeg så siddet med spillet siden jeg kom hjem fra job igår kl 20.30 ca (har ikk sovet endnu) og kan sige IGN tager IKKE fejl.

Personligt er jeg vild med den nye stil de har lavet, grafikken overgår ALT jeg har set tidligere. Fysikken er osse blevet meget mere realistisk!

Gå ned og tæv jeres lokale EB pusher og råb hit med varerene NU!
Billede
Slowpoke
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf HunkyDory » 26. apr 2008 07:59

Videoerne har bestemt påvirket mig til det bedre. Det ser bedre og flottere end jeg havde forventet. Jeg syntes det er lidt morsomt at Ingame ser bedre ud end i de trailere de har udsendt.

Spillet er gået fra at være et spil, som man selvfølgelig skal have fordi det er noget der kommer fra Rockstarr. Til et spil der står for sig selv, som værende et rigtig smukt og godt spil.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf smatter » 26. apr 2008 09:37

Jeg har ikke set nogen af videoerne, og jeg har heller ikke set særligt mange screenshots. GTA serien har nogle fede spil, men den har ikke rigtigt fanget mig totalt. Jeg er derfor heller ikke total hypet på GTA IV, men jeg skal nok købe det på et tidspunkt.
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Foregående

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster