Xboxlife forum

Afstemning: Har de leakerede GTA IV videoer øget hypen?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Fik de leakede videoer DIG til at glæde dig mere til spillet?

Ja - Jeg kan næsten ikke vente!
104
51%
Nej - Ikke rigtigt
79
39%
Jeg har allerede spillet det
8
4%
Det har ødelagt min lyst til at købe GTA IV
11
5%
 
Afgivne stemmer : 202

Indlægaf Haugboelle » 24. apr 2008 15:57

Men kan ikke forestille mig at det er negativt for Rockstar at der er leaked en masse, tværtimod.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf mailo244 » 24. apr 2008 16:14

Jeg er lidt ligeglad, glæder mig bare til at få spillet mellen hænderne :D får det på mandag nede i fona de holder nemlig natåbent kl 23.59 :D
Billede
mailo244
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf CaptainKicker » 24. apr 2008 16:18

Psymatiq skrev:eneste jeg tænker på er rock band.

X.x


Samme her ...



Men efter jeg så en gameplay video, glædede jeg mig selvfølgelig mere, for det ser nice ud
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Khaine775 » 24. apr 2008 16:36

Foxx skrev:Kan egentlig ikke forstå folk der ikke ser video'er så længe de ikke røber noget af historien.

Altså come on?

Det nogle ingame gameplay video'er, hvorfor går folk så meget op i "Uh jeg vil ikke se noget før jeg har spillet, uh uh"


Nej, men vi er vel allesammen forskellige? Jeg kan huske at der var en herinde et eller andet sted, der sagde at det jo heller ikke var fedt, at se sin julegave inden man fik den?

Der er ren faktisk nogen af os, der gerne vil selv vil opleve den her verden.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Annxii » 24. apr 2008 16:40

jeg har siddet og set mange af gameplay videoerne indtil flere gange! de får mig bare til at glæde mig endnu mere til det!! :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf oO Nuk3r Oo » 24. apr 2008 16:40

Har ikke set nogen film derfra eller noget. Og vil hellere ikke. Venter til spillet kommer.
Billede
oO Nuk3r Oo
Niveau 3
 
Indlæg: 232


Indlægaf Keras » 24. apr 2008 16:53

Cerialbox skrev:
Foxx skrev:Kan egentlig ikke forstå folk der ikke ser video'er så længe de ikke røber noget af historien.

Altså come on?

Det nogle ingame gameplay video'er, hvorfor går folk så meget op i "Uh jeg vil ikke se noget før jeg har spillet, uh uh"


Tjah, nogle vil ikke ødelægge oplevelsen af at se den store verden på deres kæmpe TV i stedet i en grynet YouTube video.


Sikke noget pjat. Køber du ikke spil når du har set et review af spillet med in game grafik?. Dvs du skal heller ikke se et evt review af GTA4?.
Det er hysterisk.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf mailo244 » 24. apr 2008 17:05

Gameplay videoerne er egentlig ikke noget specielt, ligner bare det samme som alle de andre gta spil bare med forbedret grafik men glæder mig selvfølelig stadigvæk rigtig meget til på mandag :D
Billede
mailo244
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf skitzofraen » 24. apr 2008 17:12

Har stemt "Nej - ikke rigtigt"... I dagene før de videoer begyndte, at leake søgte jeg desperat rundt på nettet efter info, screens og videoer... Efter jeg har set videoerne har jeg intet problem med at vente til den 29... videoerne fik faktisk mine forventninger til, at falde en smule, men skal da stadig have spillet når det udkommer.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Cerialbox » 24. apr 2008 17:18

Keras skrev:
Cerialbox skrev:
Foxx skrev:Kan egentlig ikke forstå folk der ikke ser video'er så længe de ikke røber noget af historien.

Altså come on?

Det nogle ingame gameplay video'er, hvorfor går folk så meget op i "Uh jeg vil ikke se noget før jeg har spillet, uh uh"


Tjah, nogle vil ikke ødelægge oplevelsen af at se den store verden på deres kæmpe TV i stedet i en grynet YouTube video.


Sikke noget pjat. Køber du ikke spil når du har set et review af spillet med in game grafik?. Dvs du skal heller ikke se et evt review af GTA4?.
Det er hysterisk.


Jeg ved bare at NOGLE har det sådan, og dem kan jeg da godt forstå. Jeg sidder selv og leder efter gameplay videoer da jeg er nysgerrig :P
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Juxer » 24. apr 2008 17:28

Ændr lige overskriften fra leakerede til leakede ;).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf DennisRikke » 24. apr 2008 17:38

jeg har tillagt med de andre 50 % som siger JA FOR SATAN !!! :)

Det er da det mest fede at se lidt om hvor vildt det kommer til at blive og hvor mange timer man egentligt hiver ud af sit liv for at sidde klistret op ad sin fladskærm og spille GTA IV....

ingen af videoerne er særligt godt filmet så de røber faktisk ikke ret meget andet end man kan bare virkelig se hvor meget der er gjort ud af spillet og stadig genkende mange af de gode gamle features som hele gta serien byder på ... engang GTA ALTID GTA fan ....

hvem kan sige nej til at sidde og slå og skyde uskyldige mennesker ihjel og stjæle diverse biler :)

god stil med ekstra omtale ...
folk der har noget imod diverse film klip kan jo egentligt bare lad være med at gå på google og skrive GTA IV gameplay video ...
DennisRikke
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Indlægaf BadaBing DK » 24. apr 2008 18:04

Jeg så et kort klip hvor han kom kørende, og så pludselig loader en stor bunke skrald lige ved siden af ham (det lignede lidt et superjump). Dét håber jeg dælme ikke at der er alt for meget af.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf DeeHawk » 24. apr 2008 19:27

Psymatiq skrev:http://www.justin.tv/swiftor/99667/Grand_Theft_Auto_Four_Preview__SPOILERS


100 % spoiler alert... hvis det her ikke må postes så bare slet og sry osv.

96 min gta 4 video


Hører absolut ikke hjemme i denne tråd..

Men ellers har jeg det nok lidt ligesom Don Drift. Har egentlig ikke været helt med på hypen. Har bare altid haft en overordnet god oplevelse med alle GTA-spil, og har ventet på en velfungerende multiplayerdel siden 1'eren.
Disse leakede videoer kan ikke vise følelsen af at spille spillet, men udelukkende vise lidt dynamik (grafik er svær at bedømme). Jeg vil med vilje ikke lade mig påvirke negativt af en elendig video og overall har de faktisk givet mig noget hype. Det teaser da lidt at se at spillet er helt færdigt.
Billede
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf Fire-Jolle » 24. apr 2008 19:30

Jeg syntes det er fedt at der endelig er kommet nogle ingame film fra spillet, - lovligt eller ej. Jeg gider ikke at se et halv snes cutscenes, som er det eneste så vidt jeg er orientet om, rockstar har valgt at sende ud. Jeg vil se ingame lir, det andet kan jeg ikke mig et gameplay mæssigt synspunkt ud fra.

Jeg har indtil nu været sådan, GTAIV-tjaah-tjooh-agtig, det har ikke sagt mig så meget, men de ingame klip jeg har set, har da fået min interesse til at vokse betydeligt.

Jeg forstår faktisk ikke hvorfor R* ikke har sendt nogle ingame klip ud tidligere, for det syntes jeg sku er lidt lame, jeg går ikke ud og køber et spil før jeg har set noget ingame.
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster