Xboxlife forum

Gta: IV, ps3 eller x360?

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Buktu » 18. apr 2008 22:48

Well, selvom det måske ikke kom ud påden mest diplomatiske måde så har han vel en pointe.. :) Man skal virkelig have meget imod larmen fra Xboxen for at vælge PS3 versionen. For selvom man mener at GTA har "rigeligt med indhold" til at gøre en tilfreds, hvorfor så fravælge muligheden for ekstra content? Det kommer jo først til efteråret og til den tid har man nok været ret godt omkring hvad der er i GTA4.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Khaine775 » 18. apr 2008 22:51

Jeg foretrækker det til Xboxen af tre simple grunde. Fordi jeg HAR en Xbox, fordi controlleren på xboxen er så meget bedre end til PS'en, og så fordi xboxen er billig :)

Jeg siger dog ikke, at jeg ikke kan lide PS3'eren, men den vil bare være så meget, uden egentlig at være det.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf skitzofraen » 18. apr 2008 22:54

Foxx skrev:
skitzofraen skrev:Kan slet ikke forstå, at så mange vælger ps3 versionen fremfor 360 versionen (har man begge konsoller + en hjerne mellem ørene, så vælger man sgu da 360 versionen) Jeg ville ihvertfald ikke fratage mig selv chancen for det DLC ved, at købe det til ps3... Kan slet ikke se nogen fornuftig grund til, at købe spillet til ps3, med mindre man ikke ejer andet end en ps3 (men hvis man kun ejer en ps3, hvad laver man så på xboxlife?? hehe)


Alle er vel velkommen her på sitet.

Og fordi man skulle vælge PS3 versionen fremfor X360 betyder det ikke man ikke har en hjerne mellem ørerne.
Føler du dig truet af PS3 ejerne eller er der gået noget andet galt med dig?


Føler mig bestemt ikke truet af nogen som helst... men har man begge konsoller, og vælger ps3 versionen, så er man IMO dummere end snot.

Alle er da velkomne på xboxlife, men forstår ikke hvad man laver her, hvis man kun har ps3.
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Foxx » 18. apr 2008 22:59

skitzofraen skrev:
Foxx skrev:
skitzofraen skrev:Kan slet ikke forstå, at så mange vælger ps3 versionen fremfor 360 versionen (har man begge konsoller + en hjerne mellem ørene, så vælger man sgu da 360 versionen) Jeg ville ihvertfald ikke fratage mig selv chancen for det DLC ved, at købe det til ps3... Kan slet ikke se nogen fornuftig grund til, at købe spillet til ps3, med mindre man ikke ejer andet end en ps3 (men hvis man kun ejer en ps3, hvad laver man så på xboxlife?? hehe)


Alle er vel velkommen her på sitet.

Og fordi man skulle vælge PS3 versionen fremfor X360 betyder det ikke man ikke har en hjerne mellem ørerne.
Føler du dig truet af PS3 ejerne eller er der gået noget andet galt med dig?


Alle er da velkomne på xboxlife, men forstår ikke hvad man laver her, hvis man kun har ps3.

Føler mig bestemt ikke truet af nogen som helst... men har man begge konsoller, og vælger ps3 versionen, så er man IMO dummere end snot.



Ligner nu lyder du mest af alt som en der ikke har særlig mange brikker at rykke rundt med.

Hvis man vælger PS3 versionen selvom man også har en Xbox360 gør det ikke en dummere.

Man slipper f.eks. for en masse unger da der efterhånden er kommet utrolig mange skrige unger på xbox live som sidder og skriger ind i mikrofonen hvis de bliver skudt osv.

Hvis man synes der er nok spilletid i GTA IV i forvejen og ikke gider betale for de 2 episoder fordi man egentlig er ligeglad med dem, så er man jo ikke dum fordi man tager PS3 versionen.
Tænk dig lidt om
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf skitzofraen » 18. apr 2008 23:07

Foxx skrev:
skitzofraen skrev:
Foxx skrev:
skitzofraen skrev:Kan slet ikke forstå, at så mange vælger ps3 versionen fremfor 360 versionen (har man begge konsoller + en hjerne mellem ørene, så vælger man sgu da 360 versionen) Jeg ville ihvertfald ikke fratage mig selv chancen for det DLC ved, at købe det til ps3... Kan slet ikke se nogen fornuftig grund til, at købe spillet til ps3, med mindre man ikke ejer andet end en ps3 (men hvis man kun ejer en ps3, hvad laver man så på xboxlife?? hehe)


Alle er vel velkommen her på sitet.

Og fordi man skulle vælge PS3 versionen fremfor X360 betyder det ikke man ikke har en hjerne mellem ørerne.
Føler du dig truet af PS3 ejerne eller er der gået noget andet galt med dig?


Alle er da velkomne på xboxlife, men forstår ikke hvad man laver her, hvis man kun har ps3.

Føler mig bestemt ikke truet af nogen som helst... men har man begge konsoller, og vælger ps3 versionen, så er man IMO dummere end snot.



Ligner nu lyder du mest af alt som en der ikke har særlig mange brikker at rykke rundt med.

Hvis man vælger PS3 versionen selvom man også har en Xbox360 gør det ikke en dummere.

Man slipper f.eks. for en masse unger da der efterhånden er kommet utrolig mange skrige unger på xbox live som sidder og skriger ind i mikrofonen hvis de bliver skudt osv.

Hvis man synes der er nok spilletid i GTA IV i forvejen og ikke gider betale for de 2 episoder fordi man egentlig er ligeglad med dem, så er man jo ikke dum fordi man tager PS3 versionen.
Tænk dig lidt om


vælger man ps3 versionen er man IMO dum... uanset hvad man vælger, så er man dum, hvis man begrænser sine muligheder, og det gør du med ps3 versionen (kan godt være du synes DLC er ligemeget nu, men når folk engang har gennemført GTA4 på PS3, så ville de ønske at de havde det DLC)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Buktu » 18. apr 2008 23:08

Du kan da bare mute folk.. Jo der er mange skrigeunger på Live, men der er der jo ikek rigtig noget Microsoft kan gøre noget ved...

Hvis man virkelig ikke gider betale for de to episoder så fair nok.. Men hvem ved om du har det sådan til efteråret.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Foxx » 18. apr 2008 23:10

skitzofraen:
Du er en af de typer jeg ikke gider diskutere med, du har ingen argumenter, og du formulere dig utroligt dårligt.

Tilbage i folkeskolen med dig.

Hej hej du
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf skitzofraen » 18. apr 2008 23:14

Foxx skrev:skitzofraen:
Du er en af de typer jeg ikke gider diskutere med, du har ingen argumenter, og du formulere dig utroligt dårligt.

Tilbage i folkeskolen med dig.

Hej hej du


hahaha... hvilke argumenter er DU kommet med mester??? Kan ikke se nogen steder hvor du har argumenteret for noget som helst (ved du overhovedet hvad "at argumentere" betyder?? lyder ikke sådan ud fra dit svar)

Jeg har givet mit argument/min grund til/for, at vælge 360 versionen (DLC)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Haugboelle » 18. apr 2008 23:29

Jeg er godtnok meget i tvivl om hvad jeg skal ha det til. Har forudbestilling til boxen, men får snart en PS3 og flere af mine gode venner spiller derpå. Har dog også en del på boxen, så synes sku egentlig det er ret svært. Kan godt se at det er lige til højrebenet med DLC, men det jo ikke altid alt.

Nu glæder jeg mig egentlig bare til at få den PS3, frygter lidt controlleren, fik altid krampe efter for mange timer med PSone og PS2... ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf skitzofraen » 18. apr 2008 23:36

Haugboelle skrev:Jeg er godtnok meget i tvivl om hvad jeg skal ha det til. Har forudbestilling til boxen, men får snart en PS3 og flere af mine gode venner spiller derpå. Har dog også en del på boxen, så synes sku egentlig det er ret svært. Kan godt se at det er lige til højrebenet med DLC, men det jo ikke altid alt.

Nu glæder jeg mig egentlig bare til at få den PS3, frygter lidt controlleren, fik altid krampe efter for mange timer med PSone og PS2... ;)


Har aldrig kunne lide designet på controlleren til ps, havde både ps1 og ps2, men vænnede mig aldrig til den controller (er så også 1,92 m høj, så har rimligt store hænder, og har man bare lidt store hænder, så er ps3 controlleren tæt på umulig at spille med imo)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf TagEnKiks » 18. apr 2008 23:49

skitzofraen skrev:
Haugboelle skrev:Jeg er godtnok meget i tvivl om hvad jeg skal ha det til. Har forudbestilling til boxen, men får snart en PS3 og flere af mine gode venner spiller derpå. Har dog også en del på boxen, så synes sku egentlig det er ret svært. Kan godt se at det er lige til højrebenet med DLC, men det jo ikke altid alt.

Nu glæder jeg mig egentlig bare til at få den PS3, frygter lidt controlleren, fik altid krampe efter for mange timer med PSone og PS2... ;)


Har aldrig kunne lide designet på controlleren til ps, havde både ps1 og ps2, men vænnede mig aldrig til den controller (er så også 1,92 m høj, så har rimligt store hænder, og har man bare lidt store hænder, så er ps3 controlleren tæt på umulig at spille med imo)


Er faktisk enig!

Hvis man skal spille fps på en konsol, så skal man efter min mening bruge analogen. Der har Xbox360 controlleren helt klart et bedre design valg, da den ligger meget bedre i hånden. ps3 og analog er bygget til folk med unormale hænder. Den egner sig simpelthen ikke til, at blive brugt.
Så kan det godt være, at ps3 har en MEGET bedre d-pad, men det bruges jo kun til kamp spil. Så det kan jeg egentlig ikke bruge :P
Xbox360 har klart den bedste controller...
D-pad er ikke præcis nok til fps og giver for lidt "muligheder".
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Haugboelle » 18. apr 2008 23:53

Ja helt sikkert, controlleren til boxen er klasse, det lidt buttede design ligger bare perfekt i hånden. Kan man ikke få nogle noname controllere til PS3 som er anderledes ?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf the bifoman » 19. apr 2008 01:09

Jeg vælger PS3, da jeg kun har en PS3. Jeg havde nok valgt X360 hvis jeg havde en, på grund af DLC, men jeg er nu glad for jeg lige pt. kun har en PS3. Når jeg genhører Xboxen hos en ven i ny og næ, husker jeg virkelig, hvordan larmen på det nærmeste blæser trommehinderne af.
Desuden kan jeg sådan set ligeså godt lide PS3erens controller som Xboxens.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Sp4 » 19. apr 2008 10:06

Jeg kan ikke se hvorfor man skulle være dummere end snot, hvis man f.eks. vælger PS3 versionen fordi alle ens venner spiller på PS3. Eller hvis man nu er en af de få der har vænnet sig utrolig meget til Dual Shock controlleren.

Jeg tror at der er mange flere faktorer i folks valg end bare om der er DLC eller ej.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Chaui » 20. apr 2008 11:57

Bestemt. DLC er ikke alt, har dog kun en PS3 for tiden, da jeg solgte Boxen efter den gik død. men det med at boxen er så ustabil har skræmt mig lidt fra at få en igen, og så er der jo larmen. Det er virkelig ikke til at holde til, når man først har hørt på en PS3 der næsten er 100% lydløs.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster