Xboxlife forum

Pro trommer

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Pro trommer

Indlægaf WollaMan » 7. mar 2011 10:28

Hej

Jeg har nu oplevet en del gange, at der er fejl i noderne i PRO DRUMS EXPERT(ved ikke om det også forekommer i lavere level) - Det går simpelthen ud på at der kommer cymbals noder i stedet for tom noder. Det er gul og blå det drejer sig om, og det er oftest på RBN sange, men mener også det er forekommet på RB store sange, dog sange købt før RB 3 udkom. Jeg har ikke oplevet det omvendt.

Er der nogen der har læst omkring det, eller selv har oplevet det, og ved om der nogen opdatering fra Harmonix, eller om man selv kan gøre noget, eller skal man bare leve med at det er sådan?

Jeg oplevede også en fejl i Keyboard Pro easy, hvor der kom noder ude i siden (til venstre) for node brættet(ved ikke lige hvad jeg ellers skal kalde det). Men det er kun sket 1 gang for mig.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Pro trommer

Indlægaf TerrificFalcon » 7. mar 2011 11:33

Det er kun i RBN sange, så vidt jeg ved, at der er fejl på Pro Drums. Det er fordi at de jo dengang ikke vidste, at Pro Drums delen overhovedet var på vej - det har altså noget at gøre med hvordan sangene dengang er lavet. Det burde ikke opstå på "originale" Rock Band numre, da HMX jo har chartet dem "ordenligt", grundet animationerne.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Pro trommer

Indlægaf Gaden9210 » 7. mar 2011 11:36

Det er et kendt problem på de tidlige RBN-sange, før pro-modes var annonceret kunne HMX med god grund ikke instruere folk i hvordan denne mode skulle chartes, og derfor er der desværre nogen sange der er meget mærkeligt chartet i pro-mode.

Kender ikk noget til keyboard fejlen
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: Pro trommer

Indlægaf WollaMan » 7. mar 2011 12:10

Havde godt på fornemmelsen at det var noget i den stil. Ærgeligt, for man gider næsten ikke spille sangene. Ved I om der kommer en opdatering vedr. problemet?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster