Xboxlife forum

DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf lucky ba » 9. jan 2011 15:49

Hey allesammen..

Jeg er en dreng på 16 og søger nogle at spille mod i DJ Hero 2...
Mit niveau ligger ret højt og ville selv mene at jeg er en af Danmarks bedste, men kunne godt savne at have nogle at spille med ^^ så hvis nogle er friske, så sig endelig til eller bare send mig en invite..

mvh. Lucky
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf Nerotana » 9. jan 2011 16:50

Spiller som regel kun medium men af og til, så tager jeg nogle mixes på hard. Du kan bare tilføje mig hvis du lyster! :)
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf Gaden9210 » 9. jan 2011 17:19

Du må meget gerne begynde at poste opdateringer med dine scores og forbedringer, gerne med billeder i denne tråd: viewtopic.php?f=62&t=62053 :)

Jeg kørte selv rimelig hurtigt død i dj hero, men agter da at investere i 2'eren i den nærmere fremtid.
Sender lige en besked når jeg får taget mig sammen :)
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf WollaMan » 9. jan 2011 18:27

Jeg har også DJ Hero 2 men er ikke meget højere oppe end Hard. Men jeg er helt sikker frisk på nogle battles :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf lucky ba » 9. jan 2011 20:22

Gaden9210 skrev:Du må meget gerne begynde at poste opdateringer med dine scores og forbedringer, gerne med billeder i denne tråd: viewtopic.php?f=62&t=62053 :)

Jeg kørte selv rimelig hurtigt død i dj hero, men agter da at investere i 2'eren i den nærmere fremtid.
Sender lige en besked når jeg får taget mig sammen :)

Jeg faldt godt nok over dit navn i en ad de forrige forumer..hvor jeg så du har været nærmest Danmarks mester til DJ Hero ^^ når man begynder at komme på top 100 ranglister så er man vild :D men skal nok lige poste mine high scores her lidt senere ^^
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf Gaden9210 » 9. jan 2011 20:56

lucky ba skrev:
Gaden9210 skrev:Du må meget gerne begynde at poste opdateringer med dine scores og forbedringer, gerne med billeder i denne tråd: viewtopic.php?f=62&t=62053 :)

Jeg kørte selv rimelig hurtigt død i dj hero, men agter da at investere i 2'eren i den nærmere fremtid.
Sender lige en besked når jeg får taget mig sammen :)

Jeg faldt godt nok over dit navn i en ad de forrige forumer..hvor jeg så du har været nærmest Danmarks mester til DJ Hero ^^ når man begynder at komme på top 100 ranglister så er man vild :D men skal nok lige poste mine high scores her lidt senere ^^


Du skal tænke på at de var i de første uger efter release, så folk var ikke blevet så gode endnu. Er sikker på at der er rigtigt mange folk der har overhalet mig nu

Mener det var brugeren TerrificFalcon der ogs havde nogen top 100 placeringer dengang, og synes ogs at kunne erindre at Fogizzle (EDIT: Det var vist Aberrant Simon :oops:) har 5 stjernet Noisia med Groundhog, hvilket er super flot.

Håber ikk jeg har glemt nogen ^^

Fedt at du vil begynde at uploade dine scores. Det er altid sjovt at holde øje med folks fremskridt :D
Senest rettet af Gaden9210 9. jan 2011 21:41, rettet i alt 1 gang.
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf Nerotana » 9. jan 2011 21:10

Nosia er pikke harmrende svær! Selv på medium har jeg svært ved at 5-stjerne den. Glæder mig til den dag kommer hvor jeg owner den! :)
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf lucky ba » 10. jan 2011 20:54

hva så Nirok er du friske på et par spil ;)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf Nerotana » 10. jan 2011 21:55

Ja, nok bare ikke lige i aften :)
Men er helt sikkert frisk de næste par dage! :D
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf fneribyen » 10. jan 2011 22:26

Gaden9210 skrev:
lucky ba skrev:
Gaden9210 skrev:Du må meget gerne begynde at poste opdateringer med dine scores og forbedringer, gerne med billeder i denne tråd: viewtopic.php?f=62&t=62053 :)

Jeg kørte selv rimelig hurtigt død i dj hero, men agter da at investere i 2'eren i den nærmere fremtid.
Sender lige en besked når jeg får taget mig sammen :)

Jeg faldt godt nok over dit navn i en ad de forrige forumer..hvor jeg så du har været nærmest Danmarks mester til DJ Hero ^^ når man begynder at komme på top 100 ranglister så er man vild :D men skal nok lige poste mine high scores her lidt senere ^^


Du skal tænke på at de var i de første uger efter release, så folk var ikke blevet så gode endnu. Er sikker på at der er rigtigt mange folk der har overhalet mig nu

Mener det var brugeren TerrificFalcon der ogs havde nogen top 100 placeringer dengang, og synes ogs at kunne erindre at Fogizzle (EDIT: Det var vist Aberrant Simon :oops:) har 5 stjernet Noisia med Groundhog, hvilket er super flot.

Håber ikk jeg har glemt nogen ^^

Fedt at du vil begynde at uploade dine scores. Det er altid sjovt at holde øje med folks fremskridt :D


Ville bare lige minde om, at vi begge to efterfølgende har fået 5* alle DJ Hero 1 sangene, og har også pretty much 5* sighthreaded alle DJ hero 2 sangene, hvor Simon lige mangler nogle, fordi han ikke rigtig brød sig om 2'eren.

Men ja vil da med glæde tage nogle battles mod dig i DJ Hero 2 ;)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf lucky ba » 11. jan 2011 14:08

så er det squ meget muligt at jeg har fået 4 sange i top 100...hvis du har klaret alle sange 5 stjernet så er du bedre end mig...
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf fneribyen » 12. jan 2011 14:51

lucky ba skrev:så er det squ meget muligt at jeg har fået 4 sange i top 100...hvis du har klaret alle sange 5 stjernet så er du bedre end mig...


Lad os da alligevel tage nogle battles i DJ Hero bare for sjov ;) Andre du kender der måske kunne være på dit niveau?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf Gaden9210 » 12. jan 2011 15:55

Jeg har fået købt Dj Hero 2, men for satan hvor er jeg ude af træning, hehe

jeg gir det et par dage og så ka jeg begynde at prøve kræfter med de folk der er friske :)
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf lucky ba » 13. jan 2011 00:29

fneribyen skrev:
lucky ba skrev:så er det squ meget muligt at jeg har fået 4 sange i top 100...hvis du har klaret alle sange 5 stjernet så er du bedre end mig...


Lad os da alligevel tage nogle battles i DJ Hero bare for sjov ;) Andre du kender der måske kunne være på dit niveau?
Nåå, vi fik da spillet nogenlunde lige op med hinanden ;-) men nej jeg kender ikk andre på mit niveau ^^
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: DJ Hero 2 spiller søger medspillere/modspillere

Indlægaf lucky ba » 13. jan 2011 00:31

Gaden9210 skrev:Jeg har fået købt Dj Hero 2, men for satan hvor er jeg ude af træning, hehe

jeg gir det et par dage og så ka jeg begynde at prøve kræfter med de folk der er friske :)

Du skriver bare når du vil spille ;-) Jeg er frisk som en havørn :D
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster