Xboxlife forum

Rock Band 3 - Hvilken guitar?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rock Band 3 - Hvilken guitar?

Indlægaf casperlauge » 27. nov 2010 00:00

Jeg er kun vant til at spille Guitar Hero, men er gået fra PS3 over til X360, og skal i den sammenhæng have et nyt musikspil.
Jeg har så tænkt mig at gå i krig med det nye Rock Band 3, men jeg vil kun have det med en guitar, og der har jeg fundet frem til at jeg skal købe spillet alene uden instrumenter og så en guitar ved siden af.
Er der nogen der vil være behjælpelige med at anbefale mig en guitar (ikke for dyr) som er i stil med dem man får med til Guitar Hero, og ikke en af de der rigtige jeg har set man også kan få.
Jeg er meget forvirret omkring hvad det er for en hel almindelig guitar med de farvede knapper man skal købe til.

Håber i kan hjælpe :)

Mvh
Casper
casperlauge
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Rock Band 3 - Hvilken guitar?

Indlægaf fneribyen » 27. nov 2010 00:37

I realiteten kan du købe hvilken som helst guitar til dit Rock Band spil såfremt det til er samme platform, da Rock Band understøtter alle Guitar Hero guitarer. Her er et par anbefaldelser:
Billede
Billede
Billede

Det er meget svært at finde dem, men Elgiganten/Fona osv. har til tider stadig et par stykker efter hvad jeg har hørt. Evt. besøg den nærmeste EG og se om de har flere af de to øverste. Det nederste guitar er fra det nyeste Guitar Hero så den burde være nem at finde alle steder.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Rock Band 3 - Hvilken guitar?

Indlægaf casperlauge » 27. nov 2010 12:11

Okay det er jo meget cool man kan det, men vil helst have mig en guitar lavet til rock band og ikke til guitar hero, hvad er der at vælge imellem der?
casperlauge
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Rock Band 3 - Hvilken guitar?

Indlægaf TrixxDK » 27. nov 2010 13:08

Kig her: http://www.rockband.com/compatibility

Som du kan se, virker alle guitarer med Rock Band 3. Og som du måske ligeledes kan se, er der 7 forskellige Rock Band guitarer. RB1+RB2 Stratocaster, 3 Fra The Beatles Rock Band, og 2 fra Rock Band 3.

Jeg bruger selv Rock Band 1 guitareren, den kan anbefales.
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Rock Band 3 - Hvilken guitar?

Indlægaf Psymatiq » 27. nov 2010 14:05

TrixxDK skrev:Kig her: http://www.rockband.com/compatibility

Som du kan se, virker alle guitarer med Rock Band 3. Og som du måske ligeledes kan se, er der 7 forskellige Rock Band guitarer. RB1+RB2 Stratocaster, 3 Fra The Beatles Rock Band, og 2 fra Rock Band 3.

Jeg bruger selv Rock Band 1 guitareren, den kan anbefales.



Enig rock band 1 guitaren er klart den bedste. Og den er møg billig nu. Dog tager det en måneds tid før den virkelig er god da man skal misbruge den lidt før den bare er perfekt :D... elsker det skidt :)
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 3 - Hvilken guitar?

Indlægaf cJoey » 21. dec 2010 11:02

Det kan godt være at RB1 guitaren er billig, men Beatles guitarene er klart min favorit og jeg ejer selv 2 stk. Har tidligere haft alle andre guitarer end WoR-guitaren.
cJoey
Niveau 2
 
Indlæg: 120



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster