Xboxlife forum

Rock Band 3 Pre-ordering

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf Jainay » 25. okt 2010 07:54

Så hvad er vi kommet frem til, hvilken dag kan man med SIKKERHED gå ned i butikkerne og købe spillet?

26? 28? 29?
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf TerrificFalcon » 25. okt 2010 09:14

Jainay skrev:Så hvad er vi kommet frem til, hvilken dag kan man med SIKKERHED gå ned i butikkerne og købe spillet?

26? 28? 29?


Den 28. - det står endda på forrige side.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf TrixxDK » 25. okt 2010 10:26

Kan du ikke først købe det fysisk i butikkerne d. 29? Hvorimod at online-butikkerne sender d. 28, for at du skal kunne have det i hjemmet d.29..?
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf Jainay » 25. okt 2010 11:44

TerrificFalcon skrev:
Jainay skrev:Så hvad er vi kommet frem til, hvilken dag kan man med SIKKERHED gå ned i butikkerne og købe spillet?

26? 28? 29?


Den 28. - det står endda på forrige side.


Jo jo, derfor jeg spørger hvad vi er kommet frem til, for at få HELT bekræftet at det var det du sagde.

Men ligesom TrixxDK, synes jeg da også først det skulle være den 29., kan du ikke lige linke til din kilde Terrificy? Eller bare.. et billede, anything man.
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf TerrificFalcon » 25. okt 2010 18:30

Distributørens hjemmeside.

GAME's nyhedsbrev.

GameStop's hjemmeside.

Så ja, 28'ende, medmindre du har kontakter. Butikkerne har dem liggende allerede nu, :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf Jainay » 26. okt 2010 08:24

AWWWWRIGHT, extreme info-man, DU BIST ES.
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf Vlads » 26. okt 2010 13:31

Hvad med billigespil.dk ?
Er der nogen af jer der har erfaringer med dem, for de ser ud til både at have pro drums, pro guitar og keyboard bundle som ifølge dem kommer d. 28.
Vlads
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf KIAMMI » 26. okt 2010 13:37

Vlads skrev:Hvad med billigespil.dk ?
Er der nogen af jer der har erfaringer med dem, for de ser ud til både at have pro drums, pro guitar og keyboard bundle som ifølge dem kommer d. 28.

Jeg er 99% sikker på at de modtager fra England, så det bliver det samme engang sidst i november.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf TerrificFalcon » 26. okt 2010 15:43

De modtager fra England eller lignende, ja. Derudover er deres priser ikke bedre end fx Shopto's, :D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 3 Pre-ordering

Indlægaf Vlads » 26. okt 2010 16:08

TerrificFalcon skrev:De modtager fra England eller lignende, ja. Derudover er deres priser ikke bedre end fx Shopto's, :D


Det var nu ikke så meget omkring pro guitar'en. Det var mere deres keyboard bundle, siden coolshop ikke engang har en pris på deres endnu, så jeg tænkte om det var værd at bestille den fra billigespil.dk i stedet. Men er den side til at stole på?
Det var det jeg mente :P
Vlads
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster