Xboxlife forum

Kun 2 "Hero" spil i 2010

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Kun 2 "Hero" spil i 2010

Indlægaf CaptainKicker » 18. feb 2010 21:36

Her er lige en chok nyhed til alle jer musik spil fans.


Having released 25 different rhythm game SKUs in 2009, Activision narrows the focus in 2010, with only a new Guitar Hero and DJ Hero 2 slated for release in 2010.

During Activision's 2009 financial results conference call, Activision's Mike Griffith explained that while 2009 saw Activision increasing its share in the rhythm genre to 51%, the company anticipates a decline in the music game business in 2010. That having been said, the company is serious cutting back on music game releases. Activision plans only two large releases in the segment this year - DJ Hero 2, and a new Guitar Hero game - both scheduled for release towards the end of the year.

The company also plans to cut costs by not releasing either game for the PlayStation 2, a platform that does not offer the benefit of continued value through downloadable content.

With 10 SKUs planned for 2010, perhaps Activision has finally brought its Hero fever down to a more reasonable level.


Fornuftigt af Activision? Vil i købe dem, når der ikke er 25 forskellige Hero spil, men kun 2?

Jeg synes personligt, at det fornuftigt at de trapper ned med de Hero spil, men nu må vi jo se. Kan jo være de lige sniger et par ekstra spil ind, blandt andet "Drum Hero", "Sing Hero" og "Guitar Hero: The Eagles".
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Butcher » 18. feb 2010 21:43

Helt sikkert der sniger sig et par " Addons" in hist og her :lol:

Og navnene er nok ikke helt ved siden af: Drum Hero kunne sagtens gå hen og blive en realitet ;)

Og jo, jeg køber dem sgu sikkert alligevel, uanset hvor dårlige de er.. :lol:
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf WollaMan » 18. feb 2010 22:37

Jeg er helt sikkert glad for at de vil "prøve" at holde det til 2 spil. De skulle bare ha' gjort det for laaang tid siden. Der skal 10 gode oplevelser til for at opveje 1 dårlig
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf TerrificFalcon » 18. feb 2010 22:49

Som der står i artiklen, så kører de med 10 spil, i stedet for 25, hvoraf 2 af de 10 er store - Guitar Hero 6 og DJ Hero 2.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf WollaMan » 19. feb 2010 00:31

Jeg gad ærlig talt ikke læse det.
Men det gør jo bare at jeg faktisk ikke engang gider tænke i Hero baner
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Aberrant Simon » 19. feb 2010 13:22

Glæder mig til Drum Hero!
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf tryllehans » 19. feb 2010 14:44

Man har jo lov at håbe at dette betyder de så begynder at lave mere DLC til de 2 spil de taler om at udgive !
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Psymatiq » 21. feb 2010 13:37

Lånte et par gh spil fra en ven og fik gennemført van halen i går... der er et par okay sange men det er det. Lige pt farmer jeg G i band hero med en mikrofon mens jeg ser tv og ryder op/laver lektier... for omg en gang lort.

Anyways det kan godt ske at gh branded ned justere i år, men jeg vil væde på at vi ser endnu et typisk gh spil i år. 80+ sange som er overcharted eller bare generelt dårlige. Ingen dlc support og en død multiplayer del efter et par uger.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf staalmanden » 28. feb 2010 18:18

tryllehans skrev:Man har jo lov at håbe at dette betyder de så begynder at lave mere DLC til de 2 spil de taler om at udgive !


Ja, som der er blevet fastslået så mange gange har Harmonix bare fat i den lange ende med deres DLC.... Jeg kunne håbe, at både RB og GH i fremtiden skærer ned på antallet af sange i selve spillet og ned på prisen på DLC-sange, så man i højere grad kan være medbestemmende på indholdet i sit spil.
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster