Xboxlife forum

Rock Band 2 tvinger mig til at spille på hard !!!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rock Band 2 tvinger mig til at spille på hard !!!

Indlægaf Lasborg » 7. feb 2010 14:34

Er i gang med at unlocke alle sangene, bare for at få det overstået. Jeg spiller Tour, og nu er jeg kommet til et punkt (Sidney) hvor jeg ikke kan vælge medium. Normalt spiller jeg "hygge rock band" på det niveau så det vil jeg da gerne blive ved med så det ikke skal være helt umuligt for mig at få åbnet for sangene.

Nogen der ved hvordan jeg undgår at skulle spille på hard?
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf Thit » 7. feb 2010 14:38

Hmm, det har jeg egentlig aldrig tænkt over at der sker..

Er der virkelig ikke mulighed for at vælge nogle andre setlister, som ikke kræver du spiller på hard?
Synes nemlig der plejer at være rigeligt med valgmuligheder, for at komme videre i spillet.
Altså tit nogle setlister man ikke gider spille, som man roligt kan springe over, og bare få stjerner i nogle andre istedet.
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf Lasborg » 7. feb 2010 14:40

Thit skrev:...
Er der virkelig ikke mulighed for at vælge nogle andre setlister, som ikke kræver du spiller på hard?
Synes nemlig der plejer at være rigeligt med valgmuligheder, for at komme videre i spillet.
Altså tit nogle setlister man ikke gider spille, som man roligt kan springe over, og bare få stjerner i nogle andre istedet.


Jo det må jeg lige prøve, der er stadig masser af jomfruelige venues derude.
:)
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf Rahbek » 7. feb 2010 14:46

Thit skrev:Hmm, det har jeg egentlig aldrig tænkt over at der sker..

Er der virkelig ikke mulighed for at vælge nogle andre setlister, som ikke kræver du spiller på hard?
Synes nemlig der plejer at være rigeligt med valgmuligheder, for at komme videre i spillet.
Altså tit nogle setlister man ikke gider spille, som man roligt kan springe over, og bare få stjerner i nogle andre istedet.


Der er nogle setlists, du kun kan spille på hard og ekspert. Kan ikke lige husk hvor dog.
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Lasborg » 7. feb 2010 18:33

Rahbek skrev:
Thit skrev:Hmm, det har jeg egentlig aldrig tænkt over at der sker..

Er der virkelig ikke mulighed for at vælge nogle andre setlister, som ikke kræver du spiller på hard?
Synes nemlig der plejer at være rigeligt med valgmuligheder, for at komme videre i spillet.
Altså tit nogle setlister man ikke gider spille, som man roligt kan springe over, og bare få stjerner i nogle andre istedet.


Der er nogle setlists, du kun kan spille på hard og ekspert. Kan ikke lige husk hvor dog.


Men betyder det så at jeg aldrig kan komme til at unlocke sangene uden at spille på hard?
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf WollaMan » 7. feb 2010 18:37

Jeg mener ikke man skal igennem det hele for at alle sange er unlocked. Tror slet ikke der er nogen der er unlocked. Tjek quicksetlist for at se om du har dem alle.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Lasborg » 7. feb 2010 20:47

Kan se at jeg kun har ca 50 sange fra rb2. Så jeg må nok bare spille lidt mere.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster