Xboxlife forum

RB-League Guitar Tilmelding *SLUT*

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Psymatiq » 20. jan 2010 14:30

CaptainKicker skrev:
Psymatiq skrev:
CaptainKicker skrev:Skal man have spillet sangene (dem man har købt som DLC) i quickplay før de dukker op på den side? For jeg mangler mindst 100 DLC sange (ink. Rock Band, Metal pakke osv.)


yeah så hvis du har gamet dem i BQP så er de ikke registreret. Men hvis det kun er 100 sange så burde du bare manuelt adde dem.


Ah så forstår jeg bedre. Synes også der var forbandet lidt, i forhold til hvad jeg har købt for.

Men kan ligeså godt spille dem igennem, når jeg kan har spillet dem i BQP. Bare for sjovs skyld ;)


Du skal bare huske at DLCquickplay tager statsne fra rockbandstats.com og det går meget langsomt med at opdaterer scores der. For en måned eller to siden blev både rockbandstats.com og keldon lukket midlertidigt fordi de hev for meget data ud af rockband.com. Så lige pt opdatere de meget langsomt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Gaden9210 » 20. jan 2010 15:48

Bassel skrev:Kan godt være det er blevet diskuteret, men kommer der også en turnering for os på trommer? :)


Som der står i OP, så åbner jeg for tilmeldinger til en trommeliga om et par uger :)



Tak for svaret Psy, men ville egentlig bare høre om der var kommet nogen sange de seneste måneder som man bare SKAL have fat i? ellers vil jeg mene at have nok sange at vælge imellem :D
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Indlægaf Psymatiq » 20. jan 2010 16:23

Gaden9210 skrev:
Bassel skrev:Kan godt være det er blevet diskuteret, men kommer der også en turnering for os på trommer? :)


Som der står i OP, så åbner jeg for tilmeldinger til en trommeliga om et par uger :)



Tak for svaret Psy, men ville egentlig bare høre om der var kommet nogen sange de seneste måneder som man bare SKAL have fat i? ellers vil jeg mene at have nok sange at vælge imellem :D


Musik smag er individuel, der har kommet mange elite sange de sidste halve år(med elite mener jeg afterlife/warriors of time sange) Men imo er de sange ligegyldige i forhold til mange andre sange som slet ikke er sværer. Når man har spillet afterlife 81230981023 gange så har man lyst til at brække sig(fordi alle har den). Prøv at købe noget der slet ikke er populært og bliv overrasket. FX syntes jeg at phoenix er et elendigt band men guitar chartet... guld værd.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Daimon » 20. jan 2010 21:36

Jeg vil gerne være med :)
Daimon
Niveau 4
 
Indlæg: 560


Indlægaf Gaden9210 » 21. jan 2010 12:38

Psymatiq skrev:
Gaden9210 skrev:
Bassel skrev:Kan godt være det er blevet diskuteret, men kommer der også en turnering for os på trommer? :)


Som der står i OP, så åbner jeg for tilmeldinger til en trommeliga om et par uger :)



Tak for svaret Psy, men ville egentlig bare høre om der var kommet nogen sange de seneste måneder som man bare SKAL have fat i? ellers vil jeg mene at have nok sange at vælge imellem :D


Musik smag er individuel, der har kommet mange elite sange de sidste halve år(med elite mener jeg afterlife/warriors of time sange) Men imo er de sange ligegyldige i forhold til mange andre sange som slet ikke er sværer. Når man har spillet afterlife 81230981023 gange så har man lyst til at brække sig(fordi alle har den). Prøv at købe noget der slet ikke er populært og bliv overrasket. FX syntes jeg at phoenix er et elendigt band men guitar chartet... guld værd.


vil lige prøve at høre en masse igennem, når jeg får tid :)

Daimon skrev:Jeg vil gerne være med :)


OP opdateret :)
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


....

Indlægaf Fjapsnapper » 22. jan 2010 16:58

Yo jeg vil gerne tilmelde mig Chris :) ,
Så skal vi sq se om jeg stadig kan finde ud a det shit ... :) ..
Fjapsnapper
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: ....

Indlægaf Gaden9210 » 24. jan 2010 20:48

Fjapsnapper skrev:Yo jeg vil gerne tilmelde mig Chris :) ,
Så skal vi sq se om jeg stadig kan finde ud a det shit ... :) ..


Har addet dig til OP :)



Da Pacemaker DK ikke har svaret, men tidligere givet udtryk for at han gerne vil være med, gir jeg ham indtil tirsdag aften til at give lyd fra sig. Sker dette ikke, må vi desværre spille ligaen uden ham. Dette vil så betyde at 1 deltager må sidde over hver runde.
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster