Xboxlife forum

The Full Combo/100%/Accomplishment Thread

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Cimadon » 26. dec 2007 21:42

smatter skrev:100% med overstrum i No More Sorrow på sightread.


Fesent... hvordan kan det være du overstrummer så meget ...?
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Indlægaf smatter » 26. dec 2007 21:55

AlCim skrev:
smatter skrev:100% med overstrum i No More Sorrow på sightread.


Fesent... hvordan kan det være du overstrummer så meget ...?


Har ingen anelse ¯\(°_o)/¯. Skete mens jeg altstrummede :\

Nu har jeg 4, jeg skal FC'e snart ^^
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf Cimadon » 26. dec 2007 23:07

Expert FC#36 Welcome To The Jungle
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Indlægaf Sorrow » 26. dec 2007 23:16

Ok AlCim, nu har jeg lurked de her forummer i en del måneder... har været tæt på at registrere tit, men idag måtte jeg bare.

Du er for krank til at lege på den der guitar, fatter da slet ik du kan nappe den solo så godt i Sleeping Giant, for ik at sige resten osse. Super godt gået der. :)

Købte selv Guitar Hero 3 for et par uger siden, selvom den slags spil slet ik er mig normalt, er mere til rpg's... men læste så meget godt om det, så måtte købe det, og for dælen det er sjovt (og svært!!!), kan godt FC på Medium, et par enkelte sange, og kan klare Expert med 3 (lol?) stjerner...

Så der er lang lang lang lang vej for mig, tror sq aldrig nogensinde jeg fc'er en expert sang, men det må være den fedeste følelse, gad godt ku FC dem på Hard bare, det er sq svært at flytte fingrene ud til den Orange knap fra den Grønne, og tilbage igen... men det skal man vel vænne sig til...

Nåh, nu er jeg registreret, så i slipper nok ik for mig lige forløbig... hygge hejsa!
Sorrow
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Indlægaf Cimadon » 27. dec 2007 00:06

Sorrow skrev:Ok AlCim, nu har jeg lurked de her forummer i en del måneder... har været tæt på at registrere tit, men idag måtte jeg bare.

Du er for krank til at lege på den der guitar, fatter da slet ik du kan nappe den solo så godt i Sleeping Giant, for ik at sige resten osse. Super godt gået der. :)

Købte selv Guitar Hero 3 for et par uger siden, selvom den slags spil slet ik er mig normalt, er mere til rpg's... men læste så meget godt om det, så måtte købe det, og for dælen det er sjovt (og svært!!!), kan godt FC på Medium, et par enkelte sange, og kan klare Expert med 3 (lol?) stjerner...

Så der er lang lang lang lang vej for mig, tror sq aldrig nogensinde jeg fc'er en expert sang, men det må være den fedeste følelse, gad godt ku FC dem på Hard bare, det er sq svært at flytte fingrene ud til den Orange knap fra den Grønne, og tilbage igen... men det skal man vel vænne sig til...

Nåh, nu er jeg registreret, så i slipper nok ik for mig lige forløbig... hygge hejsa!


Tak :)

Den allerførste sang jeg spillede var hjemme hos en ven og den var på medium og jeg var SÅ tæt på at faile hele sangen...

så hvis du bliver ved med at spille og ved med at øve dig skal du nok nå op og spille på expert ;) trust me.

og forresten... velkommen til :)
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Indlægaf smatter » 27. dec 2007 08:58

Den første jeg spillede var på easy... Jeg failede :|

FC #24: No More Sorrpw
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf Sorrow » 27. dec 2007 14:24

Hm, nåh ok, så i Guitar Hero guder har engang spillet knapt så godt. Troede i var født med en guitar et vist sted :p

Jajada, kan godt ske jeg engang rammer en perfekt Expert, men så skal jeg nok i Practice mode en del gange... Har ik leget med Practice endnu, og ik rodet med det der Hyper Speed som jeg har set omtalt et par gange...

Nåh, vil ik skrive mere offtopic, godt gået med alle de FC'ere!
Sorrow
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Indlægaf Fabricius » 27. dec 2007 14:51

Metal Heavy Lady FC'ed :)
Fabricius
Niveau 2
 
Indlæg: 151


Indlægaf LungBruzh » 28. dec 2007 00:16

Så er jeg oppe på 12 - nu fik jeg sq endelig FC'et Sunshine of your love ... 5 dage væk fra GH gør underværker... hehe
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf LungBruzh » 28. dec 2007 00:49

Ahh -4 på Minus Celsius - havde ikke troet at den ville være en oplagt fc, men det ser ud til at den nok skal komme en dag nu ... , den er fanme fed den sang :-)
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf Sorrow » 28. dec 2007 03:17

Jeg forstår ik rigtig... i snakker tit om sange jeg slet ik har på min set liste, heller ik bonus, eller download... hvor får i dem fra?
Sorrow
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Indlægaf Cimadon » 28. dec 2007 11:01

Mange er fra bonus setlisten og DLC (Downloadable Content)... eller Quick Play Exclusives.
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Indlægaf Zwin » 28. dec 2007 14:43

Ok, lige et par spørgsmål:

Overstrumme, er det når man strummer på f.eks. pulloffs? Sightread, hvad betyder det? Og sp Path?

Og så til blær'en!

FC i Slow Ride! På easy.... I suck... :P

-Zwin

http://www.guitarhero.com/accounts/61640
Zwin
Niveau 1
 
Indlæg: 96
By: Roskilde


Indlægaf Psymatiq » 28. dec 2007 14:46

http://www.guitarhero.com/accounts/356822

irrerterende at man ikke rigtigt får noget ud af at game online med guitarheros scores. Får kun matches og performances.

btw min guitar gik i stykker efter jeg havde spillet 1 nummer på hard lol. Så har brugt min 360 controller lige siden.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf LungBruzh » 28. dec 2007 19:45

Der er da også en håndfuld achievements online .... og skal du ikke have spaden byttet så?
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster