Xboxlife forum

Boss Battle-tips

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Boss Battle-tips

Indlægaf Carsten O » 1. dec 2007 22:29

Det ser ud til at flere, inklusiv mig selv, har lidt problemer med de irriterende boss battles.

Jeg er selv rimelig stuck på Hard, hvor jeg skal battle mod Slash.

Så jeg tænkte, at denne tråd kunne indeholde gode tips og tricks til, hvordan man klarer Slash, Tom M og Lou.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Lintrup » 1. dec 2007 22:46

Slå Hyperspeed fra
Lintrup
Niveau 5
 
Indlæg: 1084


Indlægaf WollaMan » 2. dec 2007 00:15

Det som jeg har erfaret er at ,det godt kan betale sig at samle power ups sammen, hvis man self. kan samle dem. Men derefter kan man smide nogle stykker af lige efter hianden. Samtidig får han sikkert ikke sine, og derefter har du battlen i din hånd :twisted:
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Lou på hard

Indlægaf FlipFlop » 2. dec 2007 02:21

Jeg synes det er rimelig nitte at de boss battles er så hårde .. specielt Lou på hard er bare en hård nød..

Det er bare en lang shred og han får 2 angreb før du får dit første hvis du ellers kan få det samlet op for det er sku ikke lige så nemt..
Billede
FlipFlop
Niveau 3
 
Indlæg: 206


Indlægaf Mikadk » 2. dec 2007 02:32

jeg samlede alle mine sammen og fyrede dem af i deres soloer ;)
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Indlægaf FlipFlop » 2. dec 2007 02:59

Jeg kan næsten ikke overleve selv når han ikke smider attacks i den devil sang..

Og det man kan practice er ikke det samme som man spiller i battle mode..

Synes helt klart at den sidste battle der er et kæmpe spring i sværhedsgrad.. lidt frustrerende..
Billede
FlipFlop
Niveau 3
 
Indlæg: 206


Indlægaf LungBruzh » 2. dec 2007 09:07

Glæd dig til du skal have ham på expert.... jeg er på 30-40'ne forsøg - og mit spil fryser hvis han får en broken string powerup, så de gange skal jeg ud på dashboardet og ind i spillet igen.

Jeg havde eller et godt forsøg hvor jeg gav ham en whammy lige inden han starter med den lange række af grønne notes, men han klarede den sq??!!

ARGHH!!
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf clakster » 2. dec 2007 10:55

Ja, det er et godt råd at samle nogen power-ups sammen og bruge på nogle strategisk gode steder.

Det er også nemmest at vinde hen mod slutningen af kampen, da der kommer flere power-ups med kortere interval.

En broken string med en whammy lige i røven er en killer :twisted:
clakster
Niveau 3
 
Indlæg: 243


Indlægaf Demiminigod » 2. dec 2007 11:18

Det er godt at have både Whammy bar + Amp Overload, hvis man ved der kommer et godt stykke med en masse noder, som f.eks. ved Lou, eller er Whammy bar + double notes en sikker vinder på hard, det er sjældent man støder på lefty flip, men synes som regel den er for kort til at udrette nogen skade, og hvis de kaster den på dig, er det næsten altid i HO eller PO sektioner, og de er ikke så svære at få ramt som man overlever.
There can be only one Theism.
Demiminigod
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf Paulo P » 3. dec 2007 07:49

LungBruzh skrev:Glæd dig til du skal have ham på expert.... jeg er på 30-40'ne forsøg - og mit spil fryser hvis han får en broken string powerup, så de gange skal jeg ud på dashboardet og ind i spillet igen.

Jeg havde eller et godt forsøg hvor jeg gav ham en whammy lige inden han starter med den lange række af grønne notes, men han klarede den sq??!!

ARGHH!!


Jeg er i samme båd.. Og det gør det ikke bedre at det er en lortesang..

FFS!
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Easy way

Indlægaf FlipFlop » 3. dec 2007 10:44

Nogen der har prøvet det her tip ?

Man skal have whammy attack ved første chance også fyre den af når der kommer en tætpakket streg af grønne.

http://www.youtube.com/watch?v=4h_SFLwkVuo

Jeg glæder mig til at se om det også er nok til at fælde ham på hard difficulty.

hm.. øv det gør det ikke ..

http://www.youtube.com/watch?v=4FI34cPzLmI
Billede
FlipFlop
Niveau 3
 
Indlæg: 206


Indlægaf FlipFlop » 3. dec 2007 10:49

Kan se der er nogen der har forsøgt det.. virker ellers som om det owner ham rimelig hårdt i det videoer.
Billede
FlipFlop
Niveau 3
 
Indlæg: 206


Indlægaf Paulo P » 3. dec 2007 11:03

Det må jo virke... Prøver det når jeg kommer hjem.. Problemet er at jeg synes Lou får lefty flip alt for ofte i hans første og så er jeg virkeligt stucked... Det eneste jeg kan komme videre ved er broken string og whammy...

Og jeg får stort set heller aldrig whammy når jeg så endelig får den power-up.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Cimadon » 3. dec 2007 11:17

Jeg slog ham i tredje forsøg på Expert...

Det jeg gjorde var at samle 3 powerups og brugte dem samtidig i een af hans svære soloer...
Senest rettet af Cimadon 3. dec 2007 21:27, rettet i alt 1 gang.
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Indlægaf FlipFlop » 3. dec 2007 13:20

AlCim skrev:Jeg slog ham i tresje forsøg på Expert...

Det jeg gjorde var at samle 3 powerups og brugte dem samtidig i een af hans svære soloer...



Problemet er at jeg ikke er skide god til at fange sådan en masse HOPO sekevenser så jeg synes devil goes to gorgia er pisse svær..

Derfor håbede jeg at jeg havde en chance ved at være heldig på den rigtige måde, men det ser ikke ud til at er så "let" på hard :)
Billede
FlipFlop
Niveau 3
 
Indlæg: 206


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster