Xboxlife forum

Hjælp med Guitar III

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Hjælp med Guitar III

Indlægaf Repsak » 30. nov 2007 14:59

Hey drenge og guitar Rock Stars ;)

efter jeg har købt guitar hero 3 fundet ud af at jeg synes at den røde og grønne knap stopper nogle gange. derfor gik jeg ned og byttede min guitar idag og har så fået en ny. problemet er når jeg holder den grønne og røde knap inde når der er lange toner stopper de med det samme ? er denne guitar også defekt ! eller er det fordi jeg skal ha opdateret mit guitarhero ?

REpsak
Billede
Repsak
Niveau 5
 
Indlæg: 1223


Re: Hjælp med Guitar III

Indlægaf Kraftonia » 30. nov 2007 15:29

Repsak skrev:Hey drenge og guitar Rock Stars ;)

efter jeg har købt guitar hero 3 fundet ud af at jeg synes at den røde og grønne knap stopper nogle gange. derfor gik jeg ned og byttede min guitar idag og har så fået en ny. problemet er når jeg holder den grønne og røde knap inde når der er lange toner stopper de med det samme ? er denne guitar også defekt ! eller er det fordi jeg skal ha opdateret mit guitarhero ?

REpsak


Du ku prøve at holde den "flap" du slår anslagene på nede hele "noden" ud ;o) Håber det hjælper ...
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Indlægaf Krisgebis » 30. nov 2007 15:29

Er det kun et problem med røg og grøn tonerne, eller har ud bare ikke prøvet de andre?
Er det fordi den røde er lang og du bare holder den grønne inde fordi det kan man godt ved normale noder?
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf Repsak » 30. nov 2007 15:52

det er så underligt det er KUN når jeg holder rød og grøn inde i lang tid. men hva jeg kan se her så er guitaren desværre noget møg! altså den er lækker og spille på i forhold til guitar 2 men ser her http://lawofthegame.blogspot.com/2007/1 ... -with.html

går ned og bytter denne her også

Kraftonia.. man behøver ikke at holde den tast inde man slår tonerne på når der er lange toner!! har klaret expert så ved godt hvad man kan og ikke kan :)
Billede
Repsak
Niveau 5
 
Indlæg: 1223


Indlægaf Repsak » 1. dec 2007 13:27

bump:)
Billede
Repsak
Niveau 5
 
Indlæg: 1223


Indlægaf TagEnKiks » 1. dec 2007 13:36

Siden du har fundet den fine artikel om problemerne! Så vil jeg vædde 10,- du også kan finde løsningen, som faktisk også ligger på nettet...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Hjælp med Guitar III

Indlægaf WollaMan » 1. dec 2007 20:52

Repsak skrev:Hey drenge og guitar Rock Stars ;)

efter jeg har købt guitar hero 3 fundet ud af at jeg synes at den røde og grønne knap stopper nogle gange. derfor gik jeg ned og byttede min guitar idag og har så fået en ny. problemet er når jeg holder den grønne og røde knap inde når der er lange toner stopper de med det samme ? er denne guitar også defekt ! eller er det fordi jeg skal ha opdateret mit guitarhero ?

REpsak


Jeg havde lagt nogle billeder ind i en anden tråd, om en "midlertidig" løsning. Der kan være lidt dårlig forbindelse som du kan løse med en elastik. Kig ind i denne tråd : http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=31507
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Lintrup » 1. dec 2007 21:19

Lintrup
Niveau 5
 
Indlæg: 1084



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster