Xboxlife forum

Mass Effect 2 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf maverick » 7. apr 2010 20:04

fin lille anmeldelse Spif, tak for den, må jo nok hellere investere i skidtet så :P
maverick
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Indlægaf BETAVERTION » 9. apr 2010 16:38

Ved I, hvorfor jeg ikke kan importere min karakter fra ME1? Jeg har gennemført det 2 gange, men der kommer ikke noget frem, når jeg vil importere ham. Jeg har tjekket, at det ligger på min harddisk.
Billede
BETAVERTION
 
Indlæg: 1194

Brugeravatar

Indlægaf omega2oo5 » 16. apr 2010 14:58

Jeg kunne godt have tænkt mig en smule mere af Kasumi udvidelsen, synes egentlig den var lidt kort.

Men prisen taget i betragtning var den yderst tilfredsstillende, ikke mindst med en sværhedsgrad som gav lidt udfordring og Kasumi er for den sags skyld et meget brugbart hold medlem efterfølgende!
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf spif2001 » 4. maj 2010 08:11

I morgen skulle vi for 160 point kunne købe Equalizer Pack: http://www.joystiq.com/2010/05/03/mass- ... -tomorrow/

Består af Archon Visor (hurtigere power recharge), Capacitor Helmet (hurtigere shield recharge) og Inferno Armor (jep - den samme pre-order armor, som nogen af os har pga. pre-order rodet da spillet udkom).

En hjelm og et visor for 160 point?

Ja da! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf PETER HELGE » 4. maj 2010 08:16

dejligt spil, men nej da :0)
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf spif2001 » 15. jun 2010 14:19

Så er Overlord på marketplace:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... 00454108ce

Den fylder 840 Mb, så man får da lidt for pengene. Jeg er p.t. i gang med et insanity gennemløb, så jeg kigger på Overlord senere i aften.

...og der er endda kommet en demo op i dag også:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... 0045418910

Kun for guldmedlemmer of course. Demoen indeholder også en video, som viser hvad der skete i 1'eren med Martin Sheen som historiefortæller. Os der har spillet kan downloade videoen i stedet:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... 00454108ce
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 7. jul 2010 08:52

En item pack kaldes Aegis Pack til 160 point er nu på Marketplace:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... ?cid=SLink

Den ene del er pre-order sniper riflen M-29 Incisor, der er god til at nakke shields.

Den anden del er et armor sæt i 5 dele kaldet Kestrel armor:

• The Kestrel Helmet adds weapon damage, shield strength, and headshot damage.
• The Kestrel Torso Sheath adds melee and weapon damage and shield strength.
• Kestrel Arm Sheathing adds melee and weapon damage and shield strength.
• Kestrel Shoulder Pieces adds shields and melee damage.
• The Kestrel hip-mounted Power Pack ups shields and heavy weapon ammo capacity.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf CaioN » 25. jul 2010 18:20

Er Overlord og Kasumi DLC pakkerne 560 point værd? :) Gametrailers siger omkring 2 timers spilletid per styk, passer det nogenlunde?
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf Mike.B » 25. jul 2010 18:38

Overlord er en fed addon. Kasumi har jeg osse men kun fordi jeg har en mainchar der skal have det hele så at sige, men kasumi er kun hvis man vil have den ekstra figur i sin gruppe. men der er nok forskellige meninger omkring begge DLC.

Overlord kan sagtens tage 2 timer men Kasumi klarede jeg på 1 lille time. prisen kan man så diskutere..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf SteffaRRRn » 29. jul 2010 13:27

hvad får jeg ud af at have cerberus network?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf spif2001 » 29. jul 2010 13:50

SteffaRRRn skrev:hvad får jeg ud af at have cerberus network?

Den officielle hjemmeside: http://masseffect.bioware.com/info/cerberus/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Syro_Str0m » 29. jul 2010 16:19

Jeg spørger her fordi der vidst er mest liv i den her tråd :P

Jeg skal snart igang med ME1 før jeg spiller ME2, hvilken char er god start char :)? jeg spørger fordi jeg købte Too human for lang tid siden og startede ud med at spille defender alene, aldrig har min spil oplevelse blevet ødelagt så meget af og dø så tit

Vil ikke have det sker med ME1 og 2 hvis jeg kan undgå det :)
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf spif2001 » 29. jul 2010 16:38

Syro_Str0m skrev:Jeg spørger her fordi der vidst er mest liv i den her tråd :P

Jeg skal snart igang med ME1 før jeg spiller ME2, hvilken char er god start char :)? jeg spørger fordi jeg købte Too human for lang tid siden og startede ud med at spille defender alene, aldrig har min spil oplevelse blevet ødelagt så meget af og dø så tit

Vil ikke have det sker med ME1 og 2 hvis jeg kan undgå det :)

Med mindre du spiller på Insane, så betyder det ikke så meget. Det er svært at fucke en karakter op, så spil den karakter du synes lyder mest spændende.

Btw så er man ikke bundet af sit karaktervalg i 1'eren, når man starter på 2'eren. Når man importerer sin ME1 karakter i ME2 kan man lave sin klasse om. Så hvis du f.eks. laver en Infiltrator i ME1, kan du spille videre med ham som en Engineer i ME2.

Det er mest de historiske valg man tager i 1'eren, der betyder noget i 2'eren.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf CaioN » 29. jul 2010 16:49

Syro_Str0m skrev:Jeg spørger her fordi der vidst er mest liv i den her tråd :P

Jeg skal snart igang med ME1 før jeg spiller ME2, hvilken char er god start char :)? jeg spørger fordi jeg købte Too human for lang tid siden og startede ud med at spille defender alene, aldrig har min spil oplevelse blevet ødelagt så meget af og dø så tit

Vil ikke have det sker med ME1 og 2 hvis jeg kan undgå det :)


Som spif siger så er svært med nogle chars på insanity.. Personligt ville jeg ikke vælge en soldier på insanity (da jeg prøvede døde jeg konstant).. Jeg synes selv at vanguard og sentinel er gode start chars..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf Syro_Str0m » 29. jul 2010 22:03

Jeg takker for hjælpen :D syntes sentinel virker som noget for mig så det prøver vi :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster