Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 3. okt 2013 11:46

kofoed skrev:
heinstach skrev:Breaking Bad er vel ikke kommet på DK Netflix endnu, vel? Altså de sidste 8.


Nej, det er de ikke, men de er heldigvis og finde på UK netflix :-)

Og der ser jeg det. Det er super nemt at komme til, ved at gå ind på hola.org, installere et plugin til din chrome browser og så bare ind på netflix.com, vælge din lokalitet til UK og så streame herlighederne.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf heinstach » 3. okt 2013 11:51

Vestergaard skrev:
kofoed skrev:
heinstach skrev:Breaking Bad er vel ikke kommet på DK Netflix endnu, vel? Altså de sidste 8.


Nej, det er de ikke, men de er heldigvis og finde på UK netflix :-)

Og der ser jeg det. Det er super nemt at komme til, ved at gå ind på hola.org, installere et plugin til din chrome browser og så bare ind på netflix.com, vælge din lokalitet til UK og så streame herlighederne.


Lyder supersmart.

Er der engelske tekster tilgængelige?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: NET FLIX

Indlægaf kofoed » 3. okt 2013 13:27

heinstach skrev:Lyder supersmart.

Er der engelske tekster tilgængelige?


Jep, det er der.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 3. okt 2013 13:50

Nu er jeg lidt en tosse;. Kan jeg få Engelske undertekster på mit Danske Netflix?

Det er meget sjovt tit, at se, hvordan mange af oversætterne rammer helt ved siden af, i F. eks Power Rangers, da de ofte oversætter ord ude af kontekst. Nogen gange kan det godt hive mig ud af film, at der ligepludseligt er en mærkelig oversættelse, og det ødelægger lidt oplevelsen.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Zt3pH » 3. okt 2013 14:00

Da Senzai skrev:Nu er jeg lidt en tosse;. Kan jeg få Engelske undertekster på mit Danske Netflix?

Det er meget sjovt tit, at se, hvordan mange af oversætterne rammer helt ved siden af, i F. eks Power Rangers, da de ofte oversætter ord ude af kontekst. Nogen gange kan det godt hive mig ud af film, at der ligepludseligt er en mærkelig oversættelse, og det ødelægger lidt oplevelsen.


Det kan du sagtens - Det kan du vælge hvis du går i subtitles efter når du har startet et givent program. Tør dog ikke sige om der ligger engelske subs til alle programmer...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 4. okt 2013 12:49

Det er jeg ikke sikker på. Synes kun der plejer at være skandinaviske i det danske.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Zt3pH » 4. okt 2013 12:53

Vestergaard skrev:Det er jeg ikke sikker på. Synes kun der plejer at være skandinaviske i det danske.


Jeg er tilgengæld 100 % på at du kan på de ting hvor det måtte forekomme. Har dog ikke tjekket alle serier film. Men har da selv set Breaking Bad med engelske undertekster på den danske netflix. De tilgængelige undertekster til Breaking Bad på DK Netflix er iflg Netflix HP:

Undertekster:
dansk
engelsk
svensk
finsk
norsk bokmål
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: NET FLIX

Indlægaf Vestergaard » 4. okt 2013 13:01

Nå for søren. Jeg har aldrig oplevet andet end de skandinaviske. Så må det jo være skiftende.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 11. okt 2013 08:14

kan varmt anbefale den her app til android(findes også en til IOS).

https://play.google.com/store/apps/deta ... ager&hl=da

man kan skifte land on the fly med sin telefon.

UK har de bedste film og de har stadig south park :P
US bedste serier
Canada har også nogle fede film som der ikke er andre steder.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf zapster » 11. okt 2013 20:09

Nogen der har nogle gratis netflix accounts eller ved hvordan man får en gratis?
zapster
Niveau 2
 
Indlæg: 196


Re: NET FLIX

Indlægaf Miaauw » 11. okt 2013 20:23

zapster skrev:Nogen der har nogle gratis netflix accounts eller ved hvordan man får en gratis?

Det koster 80,- om måneden, ta' dig sammen
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: NET FLIX

Indlægaf Ink129 » 11. okt 2013 20:32

Miaauw skrev:
zapster skrev:Nogen der har nogle gratis netflix accounts eller ved hvordan man får en gratis?

Det koster 80,- om måneden, ta' dig sammen


Og første måned er endda gratis. Så prøv den første måned af og se, om det er noget for dig, zapster. Hvis ikke så afmeld - hvis det er, så støt dem med de 80 kr. om måneden, som man altså bør gøre. Findes der en service, som man kan lide at benytte sig af, så må man betale, hvad det koster - ellers må man undvære, imo.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NET FLIX

Indlægaf Ink129 » 15. okt 2013 12:21

Så er Modern Family sæson 3 kommet på Netflix. Nice! :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NET FLIX

Indlægaf enfen » 15. okt 2013 20:41

Og Walking Dead - sæson 2
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: NET FLIX

Indlægaf CvKM » 15. okt 2013 21:45

Der er vel forsvundet en masse film også? Jeg browsede før d. 14 Oktober igennem kataloget på min PlayStation 3 og der stod nok ved 50+ film, og mere til, "Tilgængelig indtil d. 14 Oktober".
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster