Xboxlife forum

KAN LUKKES

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

KAN LUKKES

Indlægaf ALIE » 25. aug 2008 18:09

Hej har i et stykke tid brugt min xbox 360 media center og min stationer sammen men nu er min pcs blæser begynd at lamme som en støvsuger. :lol: nej jeg laver ikke sjov vad gør jeg :?:
Senest rettet af ALIE 29. aug 2008 23:51, rettet i alt 1 gang.
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf MopStyle » 25. aug 2008 18:14

Åben den og se hvad der sker derinde. Kan være der sidder noget i vejen ved en af dine blæsere, eller en køler der er gået løs.

Det er lidt svært at sige for os, når det er din computer.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf ALIE » 25. aug 2008 18:16

ja jeg ved de men jeg er rimelig sikker på de er blæsern kan man tage den ud
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf TriXy » 25. aug 2008 18:26

Hvilket bundkort har du? Asus aktive chipset køler er generelt et problem efter 2 års tid :D Jeg fik installeret passiv køler på mit A8N-Deluxe kort for et år siden, da northbridge køleren gik helt amok ^^^

eller er det din cpu køler?
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf MopStyle » 25. aug 2008 18:28

Hvis det bare er en random blæser, så kan du godt tage den ud indtil du får købt en ny. Hvis det er cpu køleren eller dit grafikkort f.eks. så skal det nok skiftes. Det skal man ikke bare pille af :P
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf sorryass DK » 25. aug 2008 18:29

ALIE skrev:ja jeg ved de men jeg er rimelig sikker på de er blæsern kan man tage den ud


Når du spørger sådan, vil jeg anbefale at du får en anden til at kigge på den :?
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf munckster » 25. aug 2008 18:29

Som TriXy siger kan det være Northbridge køleren, hvis det er en aktiv køler, men det kan også være grafikkort køleren der er ved at gå, hvis det er et ældre kort.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf ALIE » 25. aug 2008 19:04

siger tak for svarne men kan jeg evt pille blæsern ud og kikke på den
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf GrillBillerDK » 25. aug 2008 19:16

du kan købe min imac 20"
iMac er kåret som verdens "Stilles" Computer. og faktisk er den mere lydløs end min HP Arbejds Bærbare, med samme spec.

ved at sætte et "TV" kabel i maskinen.. kan du få "Media Center" funktioner.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf TriXy » 25. aug 2008 19:33

ALIE skrev:siger tak for svarne men kan jeg evt pille blæsern ud og kikke på den


Kommer an på hvilken blæser, vi snakker om her. Jeg skulle have hele bundkortet ud for at tage Northbridgekøleren af og erstatte den.
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster