Xboxlife forum

Køb af trådløs netværkskort

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Køb af trådløs netværkskort

Indlægaf mrman » 12. aug 2008 20:51

Jeg skal have købt et trådløst netværkskort til min stationære comp, så jeg kan streame video og musik på min xbox uden ledninger. Jeg har dog ikke forstand hvilket jeg skal købe. Er et med 54 Mbps nok, eller skal den højere op hvis man eks. vil kunne streame hd? Kan også se man kan få netværksadaptere på usb stik. Kan man så bare benytte den til det gamle ikke-trådløse netværkskort og derved opnå trådløs netværk?
Derudover skal jeg bare have det billigste :-)

Håber der er nogen der kan hjælpe...
mrman
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Indlægaf tryllehans » 13. aug 2008 10:36

det kommer meget an på hvor godt signal du kan få imellem de 2 maskiner. jeg køre med et 54 mbit net trådløst og mit signal bliver nedscalet (gør ikke noget det er i soveværrelset) men skal du op på HD tror jeg desværre nok du skal kigge på ledninger. min har rimelig godt signal (85 % båndbrede) men når det er nok til at nedscallere billedet har jeg svært ved at tro du kommer op i HD kval uden enten meget højere båndbrede på det trådløse (kan ikke huske hvad adabteren til xboxen kan køre af protokoller) eller en ledning til et 100 mbit min net.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster