Xboxlife forum

film-->xbox-->ekstern harddisk?

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

film-->xbox-->ekstern harddisk?

Indlægaf richardx » 23. jul 2008 22:02

er det muligt at overføre film, musik og Lign til en ekstern hd ved hjælp af xbox 360? så man kan se dem derfra.
synes sgu 20 gb er alt for lidt :?
Apple fanboy!
Billede
richardx
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Syro_Str0m » 23. jul 2008 23:31

Jeg havde et spørgsmål ala det der engang her inde

Mener at hvis du har en ekstren harddisk og kan formatere den til FAT32 så kan du afspille alle film så fremt de er i et af de formater xboxen understøtter uden problemer kan ikke huske formaterne den kan spille men kan googles frem :) håber det kan bruges :)
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf BulletEyeDk » 23. jul 2008 23:31

Nej det kan man ikke....

De film, musik og demos du har liggende på xboxens harddisk kan du ikke overføre til en ekstern harddisk. Eneste mulighed er at købe den store 120gb disk til xboxen.

EDIT...

Ved ikke om jeg har forstået din spørgsmål korrekt..

Du kan godt tilslutte en ekstern harddisk eller usbpen til xboxen via usb og herfra afspille musik og filmklip. Disse kan dog ikke overføres til din xbox og heller ikke omvendt.

mvh
morten
Senest rettet af BulletEyeDk 23. jul 2008 23:33, rettet i alt 1 gang.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf Syro_Str0m » 23. jul 2008 23:32

Tror jeg misforstod dit spørgsmål sorry xD
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf BulletEyeDk » 23. jul 2008 23:33

så er vi 2 :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf richardx » 24. jul 2008 01:55

altså det jeg ville var at sætte en usb harddisk til xbox og så overføre film til den fra min computer, så jeg bruger den istedet for den lille 20 gb :)
Apple fanboy!
Billede
richardx
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf utopi » 24. jul 2008 08:07

richardx skrev:altså det jeg ville var at sætte en usb harddisk til xbox og så overføre film til den fra min computer, så jeg bruger den istedet for den lille 20 gb :)


Hvis du mener: "Kan jeg afspille film fra en usb harddisk?" er svaret ja.
Hvis du mener: "Kan jeg flytte film fra en PC til en usb harddisk som sidder i Xbox'en?" er svaret nej, så vidt jeg ved. (Correct me if Im wrong)

Du skal altså flytte usb'en mellem PCen og Xbox'en hhv. ligge film på usb'en og afspille dem.

/rasmus
utopi
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf richardx » 24. jul 2008 11:44

Det var nummer 2 jeg spurgte om;)

men så har jeg et nyt spørgsmål...
kan man sætte den til en airport extreme også overføre den vej? og kan xbox'en overhovedet læse noget ved hjælp af et internet stik?
Apple fanboy!
Billede
richardx
Niveau 3
 
Indlæg: 244



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster