Xboxlife forum

Overførelse af filer til Xbox (den gamle) Mediecenter

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Overførelse af filer til Xbox (den gamle) Mediecenter

Indlægaf Korsgaard » 2. jun 2008 09:00

Hello, vil lige starte med at sige hvis der findes noget om dette på forum er det bare mig der er noob til at finde det :p

Men mit problem er at jeg har rippet nogle af mine cd´er og vil smide dem over på min xbox så jeg kan afspille dem der gemmen xbmc, men jeg kan ikke overføre alle filerne den kommer for eksempel med fejl når jeg prøver at overføre : Hvid Sjokolade - Hvem er det der banker.mp3

Jeg har selv nogle ideer til hvad der kan være galt, foreksempel for langt filnavn.... men har overført mapper der har op mod 40 bogstaver uden problemer....

Er der nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre ??

Jeg har prøvet at bruge :
-Total Commander 6.54a
Den laver fejl i overførelsen og spørger om den skal stoppe eller hoppe over filen...

-Cuteftp 8 Home
Ville ikke overføre noget som helst :(

-SmartFTP 3.0.1016.15
Ville helelr ikek overføre noget stod bare og lavede retry på de filer jeg havde smidt i que :(

-FlashFXP 3.6.0 build 1240
Når jeg prøver at overføre kommer den med denne meddelse i loggen
[R] TYPE I
[R] 200 Type set to IMAGE.
[R] PASV
[R] 502 pasv is not implemented.
[R] PORT 10,0,0,3,10,175
[R] 200 Port command ok.
[R] STOR Hvid Sjokolade - Hvem er det der banker.mp3
[R] 426 Connection closed , file opening failed.
[R] Transfer Failed!
[R] TYPE A
[R] 200 Type set to ASCII.
[R] PASV
[R] 502 pasv is not implemented.
[R] Listening on PORT: 2737, Waiting for connection.
[R] PORT 10,0,0,3,10,177
[R] 200 Port command ok.
[R] LIST -al
[R] 150 Opening ASCII data connection for ls /F/Mp3´z/----- OPRYDNING -----/.
[R] 226-free disk space under this directory : 147.888.996.352
[R] 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
[R] List Complete: 3 KB in 5,06 seconds (0,6 KB/s)
Transfer queue completed
1 File failed to transfer


Så jeg er eegnetligt lidt lost og aner faktisk ikke hvad jeg skal gøre...
Håber der er nogen der kan hjælpe mig, på forhånd tak
husk, stavefejl er gratis....
Korsgaard
Niveau 1
 
Indlæg: 75
By: Nykøbing Mors


Indlægaf Morten Skou » 2. jun 2008 09:02

Piratkopiering, modchips, firmware og homebrew...
Det er ikke tilladt at snakke om piratsoftware på Xboxlife.dk. Piratsoftware er ifølge dansk lovgivning forbudt, og vi vil slå hårdt ned på personer, der bryder denne regel. Yderligere udleverer vi gerne IP-adresser og lignende information til politiet omkring personer, som måtte bryde denne regel - såfremt vi bliver bedt om det. Modchips, firmware opgraderinger og diverse homebrew programmer er ikke nødvendigvis ulovlige ifølge den danske lovgivning, men vi har alligevel valgt at udelukke alt snak om disse ting her på Xboxlife.dk. Grunden til dette er, at vi ikke umiddelbart ser nogen lovlig årsag til, at man skulle vælge at modificere sin Xbox konsol. Homebrew kan i skrivende stund udelukkende afvikles på en modificeret Xbox og er derfor heller ikke tilladt.

Eneste undtagelse fra ovenstående er software udviklet via Microsoft.s XNA programmet, snak om spil og lignende udviklet via dette er naturligvis mere end velkomment. Xboxlife.dk støtter op om XNA-udviklere og vil meget gerne promovere spil lavet i dette til Xbox 360.



Tråd låst.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster