Xboxlife forum

Noob spørgsmål, bær over med mig and xbox og film visning

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Noob spørgsmål, bær over med mig and xbox og film visning

Indlægaf Syro_Str0m » 17. maj 2008 20:54

Hey Xboxlife

Er ret grøn på den her side så laver lige en tråd da jeg er lidt lost pt :)

Hvordan gør jeg det her smartest?

Jeg vil gern se film på mit tv enten via laptop eller xbox og så lige i en anden tråd man kan sætte sin eksterne harddisk til sin xbox og afspille film

Skal jeg gøre noget specielt ved en ekstern harrdisk for at opfylde dette?

Sagen er den jeg helst kun vil ha tilsluttet min xbox mit tv og intet andet så ville en ekstern harddisk til xboxen være den hurtigste/nemmeste løsning på mit problem? også ellers sætte min harddisk til min laptop når jeg skal have nogen nye film på eller kan jeg gøre noget langt smartere?

Håber i forstår hva jeg mener ellers må jeg forklare det lidt bedre :) på forhånd tak - Syro_Str0m
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf TheyCallMeJon » 17. maj 2008 20:56

omdan filmen til mp4 fil ;)

og vupti.. :o
TheyCallMeJon
Niveau 4
 
Indlæg: 567


Indlægaf Syro_Str0m » 17. maj 2008 21:00

Har du en god converter til det? sådan en universel :P? og hvad med overførsel skal jeg bare smide mp4 film på min harddisk også køre det bare der ud af?

Tænkte på med en ekstern harddisk til xbox er der et max af GB xboxen kan læse? det er en xbox 360 pro uden hdmi hvis det har noget og sige.
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Defekto » 17. maj 2008 21:06

Du kan sagtens sætte din harddisk til Xboxen, den skal bare være FAT32 format.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Indlægaf Syro_Str0m » 17. maj 2008 21:08

Okay, hvordan kan jeg så sikre mig at den kan æde alle de fil formater film nu kan være i ?hvis jeg kan de eller skal de konventeres? og er der et max clip på hvor stor en HDD den kan læse?.
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Defekto » 17. maj 2008 21:11

Jeg har en 500 Gb harddisk, og der er ingen problemer. Den kan læse de fleste AVI og DIVX, men du skal hente en opdatering fra Marketplace. Noget der hedder Optional Media Update, eller noget i den retning. Kan desværre bare ikke huske præcis hvor den er.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Indlægaf Syro_Str0m » 18. maj 2008 08:50

Okay det lyder som om det lige er til at gå til :)

Så fat32 også ellers opdatere ens box også se hva formater den kan æde super :].

Jeg siger tak for hjælpen so far ^^
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Wizdk79 » 31. maj 2008 12:00

Wizdk79
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Indlægaf Dipolarmarcus » 31. maj 2008 12:24

gode ting at finde frem:D
Dipolarmarcus
 
Indlæg: 132



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster