Xboxlife forum

Stream film fra ekstern harddisk til Xbox 360 ??

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Stream film fra ekstern harddisk til Xbox 360 ??

Indlægaf Crelle » 30. mar 2008 19:04

Hej,

Som overskriften lyder, er dette noget der kan lade sig gør ?

Jeg har nu forsøgt en million gange at få Windows Media Player 11 til at streame MPEG, med diverse codecs, decoder osv. hver eneste gang forgæves, så nu har jeg besluttet mig at købe en ekstern harddisk til Xbox'en.

I såfald der er nogen der har prøvet dette, er der så os nogen der har prøvet at streame MPEG filer fra en ekstern harddisk til Xbox'en "ekstern harddisk'en forbundet via USB"

På forhånd tak,

Christian
Crelle
Niveau 2
 
Indlæg: 123


Indlægaf Bumletog » 30. mar 2008 19:50

Har prøvet med AVI-filer og det virkede udmærket og kørte godt. Ved ikke om den kan klare MPEG, men du kan vel prøve
Bumletog
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf ALJ » 31. mar 2008 14:03

Husk at dine filer skal overholde nogle helt bestemte krav:
http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/2007/11/30/december-2007-video-playback-faq.aspx

Ellers kan man vist godt komme i problemer... jeg kan også streame stort set alt jeg har liggende, også MPEG4 filer.
ALJ
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Windows media player

Indlægaf jensskoedt » 31. mar 2008 14:09

Jeg ser mine film via trådløs netværk via Windows media player, intet problem bare filmene lægges i mappen video på pc´en og du i media playeren går ind og giver tilladelse til at dele filer med XBOX360, dette gælder både AVi, DIVX osv.
jensskoedt
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Indlægaf Crelle » 31. mar 2008 18:46

Tak for svarene..

har du også prøvet MPEG ? for kan bare ikke få mit media player til at streame dem til box'en..

Jeg kan godt "putte" dem ind i Media Player, men de ryger ikke videre derfra, AVI kan jeg godt med osv.
Crelle
Niveau 2
 
Indlæg: 123



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster