Xboxlife forum

hakker/stopper i afspilning.

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

hakker/stopper i afspilning.

Indlægaf SnogenDK » 7. feb 2008 21:32

Hej Alle.

Jeg har Vista Mediacenter på en kraftig maskine... når jeg afspiller film på selve maskinen er der intet galt den spiller bare der ud af, jeg har converteret alle mine film så de kan afspilles i media center samt via Xboxen. Når jeg bruger min xbox som extender, hakker den meget i filmene når jeg afspiller dem. nogle film stopper helt. jeg har så haft joblisten fremme og holdt et vågent øje med den, og kan se at den kun sender med ca 5% af mit netværk som køre 100mbit gennem en router, med de fleste film hakker den bare volsomt når man ser dem men nogle køre den i ca 4min så stopper den bare "fryser" og netværket falder til 0% brug altså PC streamer ikke længere til Xboxen.

er der nogen der har en ide her ??

og det er self en Xbox360
SnogenDK
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf SnogenDK » 7. feb 2008 23:23

Har lige installeret TVersity og det er det samme, det køre en lille smule bedre men det er næsten ikke til at se. tror måske det er mit netværk? kan ellers spille osv fint den overføre også filer fint over netværket.

nogen der kender nogle indstillinger eller andet der måske kan rette dette.
SnogenDK
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf SnogenDK » 10. feb 2008 11:35

Jeg tror efterhånden mere og mere, det skyldes mit netværk. Hvor mange % af jeres netværk bruges der når i streamer film. og har i 100mbit eller giga Ethernet ?
SnogenDK
Niveau 0
 
Indlæg: 3



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster