Xboxlife forum

Bedst mulige opsætning m/ Samsungs M87/86

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Bedst mulige opsætning m/ Samsungs M87/86

Indlægaf David » 2. jan 2008 12:45

Hvis en lignende tråd allerede er oprettet må i meget gerne henvise mig til denne.

Sagen er at jeg godt kunne tænke mig at høre, fra de brugere med en Samsung M87/86, hvilken opsætning folk herinde sætter skærmen til.
Jeg er klar over at dette langt hen ad vejen er en smagssag, men det kunne alligevel være meget interessant hvis man kunne få nogen ideer, da det ikke lige er i alle tilfælde at jeg er tilfreds med min 37" M87's performance. :)

Så hvordan står jeres config ved x-box gaming. Er det udelukkende standard med gamemode slået til, har i justeret på skarpheden, backlight eller lignende for flottere billede? Hvordan er jeres lydindstillinger sat op? Er jeres autovolume slået til, i hvilke situationer benytter i SRS TS XT osv?

Finder i det ydermere nødvendigt at ændre lydindstillinger samt billedeopsætningen hver gang i skifter medie?



På forhånd tak for jeres svar,

David
David
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf David » 2. jan 2008 13:52

Indlægget er tydeligvis placeret i det forkerte fora, så hvis en moderator vil være så venlig at flytte det ville det være kewl. :)
David
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf Niszen » 2. jan 2008 14:18

Køb en kalibrerings dvd tror jeg de hedder.

http://www.cinemagic.dk/shop/digital-vi ... -391p.html
Niszen
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf David » 10. feb 2008 12:21

Problem solved. Brugte en kalibrerings dvd, som anbefalet. Virkede perfekt. Thx.
David
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf TheyCallMeJon » 5. mar 2008 19:57

Hvordan virker kalibrerings dvd? :) inden jeg går ud og køber? Hvordan virkede det til din David? Jeg har os lige købt samsung m87 :)
TheyCallMeJon
Niveau 4
 
Indlæg: 567


Indlægaf Tzmir » 5. mar 2008 20:07

Til HDMI ting bruger jeg (både til X360 og PS3)

Mode: Movie
Contrast: 87-88
Brightness: 60
Sharpness: 30
Colour: 55
Tint: 50
Colour Tone: Normal
Backlight: 4
Size: Just Scan
Digital Noise Reduction: Off

Detailed Settings
Black Adjust: Off
Dynamic Contrast: Low
Gamma: -1
White Balance:17, 15, 11, 4, 14, 30
Colour Control: All 15
Edge Enhancement: Off
Colour Space: Wide
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron