Xboxlife forum

Høre Itunes numre på Xbox

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Høre Itunes numre på Xbox

Indlægaf DennisANTON » 20. dec 2007 19:53

Hey gutter!! jeg sidder og slås med at kunne høre det musik jeg har købt på itunes over xboxen via mediacenter... kan det ikke lade sig gøre??? de ligger i samme biblotek som alt det andet musik jeg kan afspille på den???


HELP!!!!!!
DennisANTON
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Indlægaf Valeur » 20. dec 2007 20:01

Hmm virker som et problem jeg har hørt om før, iTunes er genialt på alle måder og uden tvivl det bedste musik program, MEN det er kun hvis du bruger iPod/iPhone, andre musik afspillere mener jeg de ikke virker på, altså de sange købt over iTunes store.

Men muligvis hvis du kan godkende dem til xbox 360 på en måde vile det virke? Jeg tror det ikke men prøv og google problemt. :)
Følg gerne med på Eventyrmand.dk's rejseblog for rejser, eventyr og friluftsliv.
Valeur
Niveau 4
 
Indlæg: 683


Indlægaf ronnow1000 » 20. dec 2007 20:01

convert? så simpelt er det
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499


Indlægaf DennisANTON » 20. dec 2007 20:03

ronnow: hvis du nu skal forklare det til en nød som mig hvordan gør jeg så det?? -gg- er ikke så skarp til computere -ss- jeg bruger forresten vista hvis det er af nogen betydning -ss-
DennisANTON
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Indlægaf ronnow1000 » 20. dec 2007 20:06

Hmm søg på google efter en MP3 converter, og så skift format til WMA eller MP3, brænd det ned p¨en cd, gem det på din box så kan du høre alt det musik du vil ;)
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499


Indlægaf Jakabov » 20. dec 2007 20:14

Eller køb en anden mp3-afspiller og drop det Itunes-gris. :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst