Xboxlife forum

Tekster

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Tekster

Indlægaf MH » 10. dec 2007 12:35

Hej, er der nogen der har nogen erfaringer med at få undertekster med over på xboxen?
MH
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Indlægaf Kegle » 10. dec 2007 14:43

Jeps... du skal hardcode dem ind i filmen:P
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Tep0y » 10. dec 2007 14:46

Forklar gerne yderligere.. :)
Ville jeg da også gerne vide..
Har et par Xvid/DivX film men forstår ikke hvordan jeg kan lægge tekster ind på.
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf munckster » 10. dec 2007 14:46

det er ikke noget man bare lige gør.. tager en evighed..:(
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Kegle » 10. dec 2007 14:51

Altså jeg aner virkelig ikke hvordan det lige nemt kan gøres... Medmindre du har et capturecard... så er det rimelig nemt... skal dog ikke sige noget om kvaliteten... Dog vil jeg vove at påstå at du, siden du spørger om netop dette, ikke ligger inde med den originale kopi af filmen... Der ville det nok være nemmere at "anskaffe" en version med teksten hardcoded ind i forvejen... Håber ikke jeg bryder reglerne med den kommentar:)
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Crelle » 9. mar 2008 16:20

Kegle skrev:Altså jeg aner virkelig ikke hvordan det lige nemt kan gøres... Medmindre du har et capturecard... så er det rimelig nemt... skal dog ikke sige noget om kvaliteten... Dog vil jeg vove at påstå at du, siden du spørger om netop dette, ikke ligger inde med den originale kopi af filmen... Der ville det nok være nemmere at "anskaffe" en version med teksten hardcoded ind i forvejen... Håber ikke jeg bryder reglerne med den kommentar:)


Hej Kegle,

Du skriver at med et capturecard, så burde det være rimelig nemt, noget du kan forklare ?
Crelle
Niveau 2
 
Indlæg: 123



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster