Xboxlife forum

ModelViewer

Snak om udvikling, metoder, tips & tricks vedrørende XNA.

Redaktør: XNA Crew

Indlægaf Scurvy Lobster » 8. jan 2007 22:51

Øv!
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf deldy » 8. jan 2007 23:02

Men dit problem var at modellen blev roteret i forskellige dele ikke? Modellen blev vist fint nok i FBX?
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf Gamemakerman » 8. jan 2007 23:04

Problemet i .X er at modellen ikke ligner sig selv og i .FBX roterer den i forskellige dele.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf deldy » 8. jan 2007 23:06

Så længe FBX'eren bliver vist fint så er FBX fint nok. Det er ikke noget med formattet at gøre, jeg skal bare lige finde en måde at få den til at rotere ordentligt på.
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf deldy » 9. jan 2007 12:47

Gamemaker, dette er hvad de svarede i forummet omkring rotering.

"Here's a hack that will probably work:
Tell your artist to set the all the pivot points for the model as one location. Then, all the pieces will only rotate around that pivot point, not their individual pivot points.
There might be a better software solution, but I don't know it."
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Foregående

Tilbage til XNA: Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster