Xboxlife forum

Dumt XNA spørgsmål: Hvad er muligt?

Snak om udvikling, metoder, tips & tricks vedrørende XNA.

Redaktør: XNA Crew

Dumt XNA spørgsmål: Hvad er muligt?

Indlægaf claras » 2. jan 2007 15:19

Er det muligt for folk at programmere foreksempel en internet browser til xbox 360 også? Eller hvad med c64'er, Amiga osv emulatore?

Eller er XNA en sandkasse hvor man kun kan bruge nogle bestemte byggesten så man kun kan lave spil?

Undskyld hvis spørgsmålet er dumt, men jeg har absolut ingen anelse om XNA programmering og dens muligheder, og jeg ville elske det hvis der kom browsere med videre til min Xbox 360 :) Og det ville også være kewl hvis man kunne spille gamle amiga spil mv.
Billede
claras
Niveau 4
 
Indlæg: 781


Indlægaf deldy » 2. jan 2007 15:27

Der er ikke nogen net support så browser er ikke muligt. Og ja så er XNA en sandkasse og meget begrænset i nuværende stand. Om du kan lave en emulator ved jeg ikke helt, men det vil være meget meget svært. Jeg kan dog ikke sige om vi får internet adgang senere. De har hvertfald lovet os at vi skulle kunne bruge en slags XBOX live. Men jeg kunne forestille mig at der kommer en slags internet browser til XBOX når både WII og playstation har browser
deldy
Niveau 4
 
Indlæg: 520


Indlægaf claras » 2. jan 2007 15:29

Ok tak for info. Jeg håber de åbner mere op for det er overbevist om det er en god ting hvis folk kan lave homebrew til maskinen.
Billede
claras
Niveau 4
 
Indlæg: 781



Tilbage til XNA: Generel snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster