Xboxlife forum

Antallet af quests

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Antallet af quests

Indlægaf Tobber » 2. jun 2006 23:29

Er der nogen, som ved, hvor mange quests, der er i Oblivion. Hvis ingen kender tallet, hvem har så løst det største antal?
Billede
Tobber
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf N|V » 2. jun 2006 23:49

Indtil videre har jeg gennemført sølle 56 quests, og jeg har næsten ikke rørt ved main quest, og jeg har hørt, at der skulle være omkring 100 sideløbende quests, så der er sgu nok at tage fat på.
N|V
Niveau 7
 
Indlæg: 2512

Brugeravatar

Indlægaf MiLuA » 3. jun 2006 00:53

Sjovt. Jeg har hørt der er omkring 150-200 sidequests. En af mine venner har gennemført 131 på hans PC.

Jeg selv er næsten oppe på de 100 gennemførede quests..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf N|V » 3. jun 2006 01:03

Shit - kan heller ikke huske hvor jeg har læst dette, men der i hvert fald rigeligt til rigtig rigtig mange timer! Tror aldrig jeg har brugt så lang tid på et spil som ved dette. Er oppe på lidt over 60 timer nu.
N|V
Niveau 7
 
Indlæg: 2512

Brugeravatar

Indlægaf S Dark » 3. jun 2006 01:24

Vetterli skrev:Shit - kan heller ikke huske hvor jeg har læst dette, men der i hvert fald rigeligt til rigtig rigtig mange timer! Tror aldrig jeg har brugt så lang tid på et spil som ved dette. Er oppe på lidt over 60 timer nu.

har du aldrig spillet en rpg'er før? :o eller et andte spil som du er helt vild med?
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Tobber » 3. jun 2006 09:14

Det går næsten over min lille forstand. Jeg har spillet 103 timer og har først lige afleveret Martin i Cloud Ruler Temple, så der er meget langt igen. Hvis jeg ser, hvor mange quests, jeg har løst, så er tallet beskedent: 24 :shock: :shock:
Billede
Tobber
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf snoopy » 3. jun 2006 09:31

Jeg er nået op på 137.
snoopy
Niveau 7
 
Indlæg: 2576
By: Roskilde


Indlægaf N|V » 3. jun 2006 10:48

S Dark skrev:
Vetterli skrev:Shit - kan heller ikke huske hvor jeg har læst dette, men der i hvert fald rigeligt til rigtig rigtig mange timer! Tror aldrig jeg har brugt så lang tid på et spil som ved dette. Er oppe på lidt over 60 timer nu.

har du aldrig spillet en rpg'er før? :o eller et andte spil som du er helt vild med?


Ikke noget RPG som jeg har gidet at bruge så meget tid på. KOTOR brugte jeg også uendelig mange timer på, men jeg kan ikke huske præcist hvor mange. Men ok, nogle gange vælter jeg bare rundt og laver ingenting, men da jeg skulle lave en vampire cure tog det mig fandeme lang tid, fordi jeg ikke kunne finde hvidløg.
N|V
Niveau 7
 
Indlæg: 2512

Brugeravatar

Indlægaf MiLuA » 3. jun 2006 11:29

Vetterli skrev:
S Dark skrev:
Vetterli skrev:Shit - kan heller ikke huske hvor jeg har læst dette, men der i hvert fald rigeligt til rigtig rigtig mange timer! Tror aldrig jeg har brugt så lang tid på et spil som ved dette. Er oppe på lidt over 60 timer nu.

har du aldrig spillet en rpg'er før? :o eller et andte spil som du er helt vild med?


Ikke noget RPG som jeg har gidet at bruge så meget tid på. KOTOR brugte jeg også uendelig mange timer på, men jeg kan ikke huske præcist hvor mange. Men ok, nogle gange vælter jeg bare rundt og laver ingenting, men da jeg skulle lave en vampire cure tog det mig fandeme lang tid, fordi jeg ikke kunne finde hvidløg.


Ja, den l*rte quest brugte jeg også lang tid på. Når man endelig skulle bruge garlic fandtes det ikke nogen steder overhovedet. Det var ved at bringe mit pis i kog. Men fik den da gennemført.
I dag vil jeg igang med fighters guild..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf N|V » 3. jun 2006 11:49

Det er desværre bare begrænset hvor langt man kan nå, når man har en oldtidskundskabs eksamen hængende over hovedet til på tirsdag.
N|V
Niveau 7
 
Indlæg: 2512

Brugeravatar

Indlægaf oblivion » 6. jun 2006 17:29

Officielt skulle der være 200 quests.. jeg har gennemført 183 og der er 7 jeg stadig er igang med.. som jeg så ikke kan løse tror jeg..
oblivion
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf MiLuA » 6. jun 2006 17:32

*Host* nørd *Host*
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Tobber » 6. jun 2006 23:41

Oblivion

Hvor lang tid har det taget dig indtil nu?
Billede
Tobber
Niveau 3
 
Indlæg: 260



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster