Xboxlife forum

The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden *INDEHOLDER SPOILERS*

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Mike.B » 6. jun 2011 23:55

har snart ikke tal på hvor mange must-have spil der er, men Skyrim er total min favorit til konsollen..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf DkSlayer » 7. jun 2011 04:04

holy fuck
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 7. jun 2011 22:31

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf SaintRasmus » 8. jun 2011 02:07

SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Hanzo » 12. jun 2011 07:34

Kæft, det ser lækker ud! :D
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dirty Harry » 12. jun 2011 10:21

Nogle er har tænkt over hvis der bliver kastet Silence på Dovahkiin, ville man så være i stand til at bruge sine Dragonshouts?
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Hanzo » 12. jun 2011 10:42

Burde man da helst ikke, når Dragonshouts virker som spells?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dirty Harry » 12. jun 2011 11:57

Hanzo skrev:Burde man da helst ikke, når Dragonshouts virker som spells?


Silence er netop en spell som gør at man ikke kan kaste spells.

Silence fra Oblivion
Silence fra Morrowind
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Hanzo » 12. jun 2011 12:04

Dirty Harry skrev:
Hanzo skrev:Burde man da helst ikke, når Dragonshouts virker som spells?


Silence er netop en spell som gør at man ikke kan kaste spells.

Silence fra Oblivion
Silence fra Morrowind


Og bliver spells ikke erstattet af Dragonshouts?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dirty Harry » 12. jun 2011 12:08

Hanzo skrev:
Dirty Harry skrev:
Hanzo skrev:Burde man da helst ikke, når Dragonshouts virker som spells?


Silence er netop en spell som gør at man ikke kan kaste spells.

Silence fra Oblivion
Silence fra Morrowind


Og bliver spells ikke erstattet af Dragonshouts?



Det jeg mener er at alle NPC's kan vel ikke bruge Dragonshouts? Nogle af dem bliver vel "nød" til at bruge spells så spørgsmålet er hvad sker der hvis Dovahkiin bliver Silenced?
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 12. jun 2011 12:20

Spells bliver ikke erstattet af Dragon Shouts. Der er stadig spells i de forskellige skoler næsten ligesom i Oblivion - der er bare blevet flyttet lidt rundt på det. Mysticism er røget ud og de faste spells fra den gruppe flyttet over i andre skoler. Soul Trap og den slags spells.

Om Silence så virker på Dragon Shouts er så en anden sag. Det burde det jo i princippet, eftersom man med Silence ikke kan sige noget.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dirty Harry » 12. jun 2011 13:38

spif2001 skrev:Spells bliver ikke erstattet af Dragon Shouts. Der er stadig spells i de forskellige skoler næsten ligesom i Oblivion - der er bare blevet flyttet lidt rundt på det. Mysticism er røget ud og de faste spells fra den gruppe flyttet over i andre skoler. Soul Trap og den slags spells.

Om Silence så virker på Dragon Shouts er så en anden sag. Det burde det jo i princippet, eftersom man med Silence ikke kan sige noget.


Det synes jeg ikke at have hørt nogle steder. Du skulle vel ikke have en kilde, hvor det står?
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Annxii » 12. jun 2011 13:52

SaintRasmus skrev:14 min Gameplay fra G4 med Todd

http://www.g4tv.com/videos/53441/The-El ... play-Demo/

selvom det er en video de har optaget og bare afspiller (så stort set det samme på gametrailers) så ser det stadig mega fedt ud! Interfacet ser spændende ud, specielt deres udgave af skill-trees er en sjov ide :D

...og så elsker jeg at de sr ud til at have lavet et ordenligt 3.persons view =D>
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf spif2001 » 12. jun 2011 14:06

Dirty Harry skrev:
spif2001 skrev:Spells bliver ikke erstattet af Dragon Shouts. Der er stadig spells i de forskellige skoler næsten ligesom i Oblivion - der er bare blevet flyttet lidt rundt på det. Mysticism er røget ud og de faste spells fra den gruppe flyttet over i andre skoler. Soul Trap og den slags spells.

Om Silence så virker på Dragon Shouts er så en anden sag. Det burde det jo i princippet, eftersom man med Silence ikke kan sige noget.


Det synes jeg ikke at have hørt nogle steder. Du skulle vel ikke have en kilde, hvor det står?

Ikke hørt hvad? At spells stadig findes?

De har jo vist masser af spells - specielt det smarte i at have spells i den ene hånd og sværd i den anden, eller samme spell i begge hænder for en kraftigere udgave. Spells bruger stadig mana. Dragon Shouts er special abilities, og de har også en cooldown tid - de er altså ikke mana afhængige ( godt nyt for warriors ;) ).

Skyrim wiki: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/The_ ... _V:_Skyrim

...Mysticism is no longer present as a skill but its spells are distributed between the other schools of magic, and Acrobatics and Athletics have been removed as skills too.


The combat has undergone large changes as well, as it is now possible to dual-wield weapons and spells. Therefore you could have multiple combinations of weapons and spells, such as a dagger and a fire spell, or two of the same spell to amplify their power. You could also weave the spells by casting them together from both hands, like combining fire and ice to make a spell that freezes the enemy and melts them. Another feature named 'Dragon Shouts' will be introduced.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Elder Scrolls V: Skyrim Tråden

Indlægaf Dirty Harry » 12. jun 2011 14:17

spif2001 skrev:
Dirty Harry skrev:
spif2001 skrev:Spells bliver ikke erstattet af Dragon Shouts. Der er stadig spells i de forskellige skoler næsten ligesom i Oblivion - der er bare blevet flyttet lidt rundt på det. Mysticism er røget ud og de faste spells fra den gruppe flyttet over i andre skoler. Soul Trap og den slags spells.

Om Silence så virker på Dragon Shouts er så en anden sag. Det burde det jo i princippet, eftersom man med Silence ikke kan sige noget.


Det synes jeg ikke at have hørt nogle steder. Du skulle vel ikke have en kilde, hvor det står?

Ikke hørt hvad? At spells stadig findes?

De har jo vist masser af spells - specielt det smarte i at have spells i den ene hånd og sværd i den anden, eller samme spell i begge hænder for en kraftigere udgave. Spells bruger stadig mana. Dragon Shouts er special abilities, og de har også en cooldown tid - de er altså ikke mana afhængige ( godt nyt for warriors ;) ).

Skyrim wiki: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/The_ ... _V:_Skyrim

...Mysticism is no longer present as a skill but its spells are distributed between the other schools of magic, and Acrobatics and Athletics have been removed as skills too.


The combat has undergone large changes as well, as it is now possible to dual-wield weapons and spells. Therefore you could have multiple combinations of weapons and spells, such as a dagger and a fire spell, or two of the same spell to amplify their power. You could also weave the spells by casting them together from both hands, like combining fire and ice to make a spell that freezes the enemy and melts them. Another feature named 'Dragon Shouts' will be introduced.


Okay, jeg fik ikke lige uddybet mig ordenligt. Det jeg ville vide var, hvor du havde læst at de forskellige skoler var blevet nedlagt, lagt sammen eller forblev intakte. Uanset hvad, så fik jeg mit svar. :wink:
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


ForegåendeNæste

Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster