spif2001 skrev:Jeg glæder mig til, at de ryder op i level systemet. Learning by doing er på papiret meget sjovt, men jeg synes man tænker for meget over, hvordan man skal level up i Oblivion.
CaptainKicker skrev:spif2001 skrev:Jeg glæder mig til, at de ryder op i level systemet. Learning by doing er på papiret meget sjovt, men jeg synes man tænker for meget over, hvordan man skal level up i Oblivion.
Fuldkommen enig. Håber de kan lave et anderledes level system.
Other than that... Det bliver nok GOTY for mig næste år.
spif2001 skrev:Det er systemet med at dine attribut bonuser er afhængige af alle minor skills. Hvis man gerne vil have 3x5 bonuspoint ved hvert level op - eller tilnærmelsesvis det, så skal man eddermame holde styr på, hvilke minor skills man kommer til at forbedre.
Jeg vil gerne kunne spille spillet uden at tænke over, om jeg nu må hoppe, svinge mit sværd, åbne en lås, lave en potion eller hvad nu, af skræk for at det ødelægger mine attributter.
Det fungerede i Morrowind. Det var på ingen måde perfekt, men det fungerede. Det synes jeg ikke det gør i Oblivion.
spif2001 skrev:Hmm... jeg husker det som ikke værende afhængig af de skills man ikke havde valgt til major og minor i Morrowind. Nå - så er de begge crap, for det er pisse irriterende.
Specielt hvis man ikke gider tage sig af det, for så overhaler monstrene dig i de højere levels, så spillet lige pludselig bliver unødigt svært.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst