Xboxlife forum

DotP 2015

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 4. jun 2014 21:25

... og ingen 2HG er nu bekræftet

[quote="Wizards_Sean]I can confirm that 2HG won't be featured in Magic 2015—Duels of the Planeswalkers. Each edition of Duels has focused on representing different aspects of Magic: The Gathering, and the primary focus of Magic 2015—Duels of the Planeswalkers is deck building, with complete creation and customization of decks using one large card pool instead of separate decks based around a theme. It's something players have been requesting for a long time, and we're really happy to finally present it in a way that's balanced between players.

For multiplayer fans, the game will still feature free-for-all for single player (vs. AI) and online play, but 2HG, Archenemy, Planechase, and Sealed won't be making an appearance.[/quote]

Kilde:
http://steamcommunity.com/app/213850/di ... 893971/#p4
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 4. jun 2014 22:52

TerrificFalcon skrev:
Da Senzai skrev:Nu har jeg lige siddet og kigget Card-poolen igennem. Umiddelbart så tror jeg hellere, at jeg vil spille Grøn-Sort Sanguine Bond Lifegain end Sort-Hvid som jeg skrev før. Der er godt nok meget godt Grønt Lifegain i poolen. :P

Hvid-sort for Vizkopa? Det var et rigtig godt kort for decket tilbage i standard, så vidt jeg husker.


Jeg ender nok med at lave decket tre-farvet, og så kører vi Turbo-Fog-Sanguine Bond med Bloodghast og Blood Tribute. :P

Jeg vil hellere spille Blood Tribute + Bloodghast end Vizkopa. Det virker nemmere :P

Edit: I alt fairness laver jeg nok 3 Bond deck.

Et hvid-sort
Et grønt-sort
Et grønt-hvidt-sort

Og så kører jeg ellers random-select :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 5. jun 2014 11:19

Denne her blev lagt op på det officielle forum, efter at det nye setup blev annonceret.

Billede

Personlgit synes jeg det lyder OK. Hvis prisen ikke er for høj for alle planes, og man kan jo spille Innistrad helt gratis :)

kilde:
http://community.wizards.com/comment/50 ... t-50665081
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 5. jun 2014 12:00

Det eneste, der betyder noget for mig er som jeg har skrevet før. At jeg kan unlocke boosters ved at vinde ranket kampe. Jeg gider ikke, at jeg skal grinde 2390872389675 kampe mod AI´en, før jeg kan gå igang med at bygge decks.

- Og så synes jeg, at det er så useriøst, at folk hele tiden truer Wizards med ikke at ville købe det nye Duels. Hvis du er så deep into duels, at du besøger det officielle forum, hver eneste dag for at opsnappe de seneste nyheder, og du tilmed har en bruger og poster derinde, så tror jeg, at du er så deep in, at du alligevel ikke kan lade være med at betale de kun 100 kroner spillet koster :mrgreen:

Er I klar over, hvor meget Magic de 100 kroner giver jer i duels? Mit seneste real-life-deck, der umuligt kan blive mere end tier 3-2 stykker har kostet over 3000 kroner at bygge (http://www.danskmagic.com/deckbox/index ... egori=Allt) - det er for et fucking deck! Så er 100 kroner for duels altså en ret god deal.

Det eneste jeg umiddelbar er imod lige nu i det nye duels er "premium" boosters - og det er en ren princip sag. Hvor der er kort i, man tilsyneladende ikke kan unlocke andre steder. Det synes jeg er lidt svineri. Især fordi, at den indeholder AAA-kort som Wall of Omens, Squadon Hawks og Stoneforge Mystic. Hvid ser virkeligt stærkt ud.

Nå ja... og så har grøn kun fået 1 fucking ramp spell i år. Så hvis du vil spille ramp, så er er du nødt til at købe boosteren for at få adgang til Darksteel Ingot .. men igen. Så koster den 3 mana, ligesom Cultivate. Det er også lidt irriterende, så det det bliver svært at bygge ordentligt ramp i år.

(allerhelst ville jeg, at der ikke er fuld deck-bygning, men at de derimod havde deck af samme kvalitets som 2013 udgaven, men jeg er frisk på at prøve noget nyt)

Var sammen med Dragon Puncher derinde fra i mandags, og som jeg sagde til ham, så er det ridikiciolourouous, at Wizard giver absolut ingen information om deres kommende duels spil. Det er sygt, at folk er nødt til at sidde og analysere screenshots fra 3-parts videoer for at finde info om spillet.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 5. jun 2014 12:27

Fuck, it. mand.

Vi kører bare uden Sanguine bond, og så er det WG Turbo-fog Kartograf ind i Pellakka Wurm Ramp. Vi kan bare spille 1 Swamp, og så er der også plads til Journey to the underworld eller, hvad den hedder :P

Overvejer også GB Dredge... Det kan altså godt gå ind og blive okay, det her, nu når vi må spille 3 Uncommuns og 2 Rare! :D

Edit: Hvor er det vigtigt, at der er 30 Deck slots og forhåbentligt også random-select! :D
Senest rettet af Da Senzai 5. jun 2014 12:34, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 5. jun 2014 12:30

Da Senzai skrev:- Og så synes jeg, at det er så useriøst, at folk hele tiden truer Wizards med ikke at ville købe det nye Duels.

Så er jeg dybt useriøs, for sådan en tråd har jeg startet.

Synes sgu' ikke det er i orden at sjofle sine kunder på den måde.
Vi fik ingen officiel info, før folk begyndte med de trusler, og multiplayer fejl fra D2014, der første gang blev rapporteret sidste efterår, er endu ikke fixet ... men det bliver de til D2015.
Wizards er faktisk helt holdt op med at svare på de tråde med fejlmeldinger. Det er ikke i orden. Folk har jo betalt for det spil.

Featuremæssigt ser D2015 spændende ud, men support og behandling af kunder betyder, at jeg meget kraftigt overvejer, om jeg overhovedet skal have det i år.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 5. jun 2014 13:08

2 HG eller no 2 HG så er Duels altså rigtig god value for penge, og det er mest der, jeg synes, at det er fjollet at folk ikke vil købe spillet.

Hvis folk ikke kan komme online i duels, så er det selvfølgelig ikke okay, men jeg fristes næsten til at sige: Velkommen til virkeligheden for alle os, der vil spille (jeg tør næsten ikke skrive det) rigtige spil og ikke bare CoD, Gears, GTA og så videre.

Jeg er blevet skuffet så mange gange i denne generation, at jeg nok bare har givet op. Ved næsten samtlige "to good to be true" spil i denne generation har der været en lille-bitte fejl, der har bare smadret spillet fuldstændigt.

Guardians of Middle-Earth. Fantastisk konsol Moba spil med stort aktiv online-miljø og nye spilbarer figurer hver måned? GOLD MODE GLITCH!

Blood Bowl. TRUE TO BRÆTSPILLET på alle måder med online League play? JA, LIGE UNDTAGEN på XBOX, men det fortæller vi først, når 500 kroner Pre-orders er sendt ud.

Dead or Alive 5. Verdens bedste fighter vender tilbage bedre end nogensinde og inderholder tilmed Virtua Fighter figurer? Ja, men der er så mange match-making kanaler og med en dårligere netkode end forgængeren, så tager det 1000 år at finde gode kampe.

Hver eneste nye udgave af MK, der ser awesomere ud af den sidste? Jeg behøver ikke engang skrive noget her.

Og alle de andre spil jeg har glemt.

Jeg mener at have læst, at du har et apparat, der kan spille IOS spil. Så jeg vil kun opfordre dig til at droppe duels, og så gå igang med nogle af de bedre kort- og brætspil derude. F. eks Summoner Wars eller Ascension.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 5. jun 2014 13:12

Da Senzai skrev:Jeg mener at have læst, at du har et apparat, der kan spille IOS spil. Så jeg vil kun opfordre dig til at droppe duels, og så gå igang med nogle af de bedre kort- og brætspil derude. F. eks Summoner Wars eller Ascension.

Nope, men jeg har kigget lidt Shadow Era. der er bare for langt mellem opdateringerne.

I sidste ende kommer jeg sikkert til at købe de sidste 4 planes til D2015 alligevel, nr jeg er blevet færdig med Innistrad. jeg kan faktisk godt lide ideen med nye planes som udvidelser, og måske vil Wizards endda udgive nye planes hele det næste år.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 5. jun 2014 13:15

Jeg overvejer seriøst selv at købe et IOS bare for at spille kortspil. Jeg har bare ikke nogen penge, og de koster ligeså meget som en Next-Gen konsol.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 5. jun 2014 13:17

- og først nu ser jeg ironien i, at jeg for at par indlæg siden skrev, at jeg har et deck til 3500 kroner...
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 6. jun 2014 17:20

Jeg har postet mit deck inde på det officielle forum.


GWB Turbo-Fog Pelakka Reanimate Sanguine Bond EX

Jeg lærer ALDRIG alle de der mærkelige navne og deck typer. Jeg ved hvad aggro, wheenie, RDW og mill deck er. det er det :mrgreen:

*edit*
Kan jeg redigere det er indlæg?

*edit 2*
Ja åbenbart.
Skou!!!! Noget er gået i stykker her
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 6. jun 2014 17:25

Man kan eventuelt skifte de 8 fogs ud med 4 Grazing Gladehart, 2 Species Gorger, 1 Suffer from the past og 1 Kozilek for more combo goodness. :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf Da Senzai » 6. jun 2014 17:40

Du kan da ikke bare slette mit indlæg, Nico!!!

Er du klar over, hvor lang tid, det tog at formatere? :D

Nu, nu linker jeg bare til mit andet indlæg i stedet!

http://community.wizards.com/comment/50 ... t-50673541
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 6. jun 2014 17:42

Da Senzai skrev:Jeg har postet mit deck inde på det officielle forum.


GWB Turbo-Fog Pelakka Reanimate Sanguine Bond EX

Jeg lærer ALDRIG alle de der mærkelige navne og deck typer. Jeg ved hvad aggro, wheenie, RDW og mill deck er. det er det :mrgreen:

Hov?
Kan jeg redigere indlæg, eller er der sket en fejl her?

Er ret sikker på, at jeg trykkede på quote
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: DotP 2015

Indlægaf IkkNico » 6. jun 2014 17:43

Da Senzai skrev:Du kan da ikke bare slette mit indlæg, Nico!!!

Er du klar over, hvor lang tid, det tog at formatere? :D

Nu, nu linker jeg bare til mit andet indlæg i stedet!

http://community.wizards.com/comment/50 ... t-50673541

Nu prøver jeg lige at trykke quote igen.

fandeme underligt. Jeg er ikke moderator, jeg er kun skribent.
Tror måske vi har fundet en fejl
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster