Xboxlife forum

Walking Dead episode 2

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Walking Dead episode 2

Indlægaf Your Nemesis DK » 30. jun 2012 06:40

Hey...

Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan starte episode 2 i ovennævnte titel? Har selvfølgelig 1 eren til at ligge samt mit savegame derfra, men når jeg starter spillet op skriver den konstant at den vil hente episode 2?!? Kan tilmed ikke finde mit savegame inde i spillet? Er Xbox generelt bare ved at være lort fra ende til anden, eller?
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf spif2001 » 30. jun 2012 06:55

Har du prøvet at slette Episode 2 og hente det igen? Evt. slette både Episode 1 og 2 og hente dem igen?

Er Xbox generelt bare ved at være lort fra ende til anden, eller?

Jeg har ingen problemer haft med min Arcade model fra 2009 overhovedet, men du har ikke andet end problemer kan jeg forstå? Hvorfor så ikke ringe til MS eller den butik, du har købt den i, og få den byttet / refunderet?

Eller mener du at det er spillet det er galt med, og at det derfor absolut intet har at gøre med din Xbox, men derimod er spiludvikleren der har klokket i det?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf Your Nemesis DK » 30. jun 2012 07:14

spif2001 skrev:Har du prøvet at slette Episode 2 og hente det igen? Evt. slette både Episode 1 og 2 og hente dem igen?

Er Xbox generelt bare ved at være lort fra ende til anden, eller?

Jeg har ingen problemer haft med min Arcade model fra 2009 overhovedet, men du har ikke andet end problemer kan jeg forstå? Hvorfor så ikke ringe til MS eller den butik, du har købt den i, og få den byttet / refunderet?

Eller mener du at det er spillet det er galt med, og at det derfor absolut intet har at gøre med din Xbox, men derimod er spiludvikleren der har klokket i det?


Så må udviklerne generelt være nogle fjolser.. har bl.a spillet Battlefield 3 for lang tid siden. Så vil jeg starte det op igen efter lang tids fravær. Så er der en update på 2.38 gb..- fint nok. Så starter jeg spillet op, og vil resume min campaign.. mit savegame har jeg stadig, men det starter forfra?!? Skal lige siges, at inden updaten blev jeg smidt ud af campaign, da den mistede forbindelsen til EA server?!? Det gi´r efter mit hoved ingen mening!
Mht TWD prøver jeg da lige at slette begge episoder, og henter dem igen...

Min xbox er inden for de sidste 2 mdr. kommet hjem fra service, men man jo jo aldrig med deres elendige hardware.
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf spif2001 » 30. jun 2012 07:20

Your Nemesis DK skrev:Så må udviklerne generelt være nogle fjolser.. har bl.a spillet Battlefield 3 for lang tid siden. Så vil jeg starte det op igen efter lang tids fravær. Så er der en update på 2.38 gb..- fint nok. Så starter jeg spillet op, og vil resume min campaign.. mit savegame har jeg stadig, men det starter forfra?!? Skal lige siges, at inden updaten blev jeg smidt ud af campaign, da den mistede forbindelsen til EA server?!? Det gi´r efter mit hoved ingen mening!

Udviklerne gør helt sikkert hvad de kan, for at undgå problemer for deres brugere. BF3 udviklerne og EA er dog skyld i dette problem, og muligvis din ISP / din router mht forbindelsen til EA - ikke MS og Xbox.

Your Nemesis DK skrev:Min xbox er inden for de sidste 2 mdr. kommet hjem fra service, men man jo jo aldrig med deres elendige hardware.

Ærgerligt, at din maskine har været forbi service centeret, men alt kan nu engang gå i stykker, og de problemer xbox'en havde i starten er vist mere eller mindre ikke-eksisterende nu. Den fejler ikke mere end alt andet elektronik.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf Your Nemesis DK » 30. jun 2012 07:31

spif2001 skrev:
Your Nemesis DK skrev:Så må udviklerne generelt være nogle fjolser.. har bl.a spillet Battlefield 3 for lang tid siden. Så vil jeg starte det op igen efter lang tids fravær. Så er der en update på 2.38 gb..- fint nok. Så starter jeg spillet op, og vil resume min campaign.. mit savegame har jeg stadig, men det starter forfra?!? Skal lige siges, at inden updaten blev jeg smidt ud af campaign, da den mistede forbindelsen til EA server?!? Det gi´r efter mit hoved ingen mening!

Udviklerne gør helt sikkert hvad de kan, for at undgå problemer for deres brugere. BF3 udviklerne og EA er dog skyld i dette problem, og muligvis din ISP / din router mht forbindelsen til EA - ikke MS og Xbox.

Your Nemesis DK skrev:Min xbox er inden for de sidste 2 mdr. kommet hjem fra service, men man jo jo aldrig med deres elendige hardware.

Ærgerligt, at din maskine har været forbi service centeret, men alt kan nu engang gå i stykker, og de problemer xbox'en havde i starten er vist mere eller mindre ikke-eksisterende nu. Den fejler ikke mere end alt andet elektronik.


Kan ikke forstå at det så kun er i battlefield 3 jeg har problemet? Så jeg tvivler på det er min router der fucker op. Min Xbox er fra november 2011, så de har åbenbart stadig problemer, men selvfølgelig ikke i nærheden af hvad de havde i starten.
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf spif2001 » 30. jun 2012 07:45

Men hvis xboxen var skyld i dit BF3 problem, så burde alle dine spil fucke up, når de forsøger at gå på EAs servere, eller hvad de nu skal kontakte på den anden side af din Xboxs netværkskabel.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf Your Nemesis DK » 30. jun 2012 08:06

spif2001 skrev:Men hvis xboxen var skyld i dit BF3 problem, så burde alle dine spil fucke up, når de forsøger at gå på EAs servere, eller hvad de nu skal kontakte på den anden side af din Xboxs netværkskabel.


Jeg er da helt sikker på at det ikke er boxen der er noget i vejen med, men hos EA. Undre mig bare over at BF3 fucker op efter en update, og "fjerner mit savegame" eller hvor det nu er blevet af?? BF3 historien var også en anden historie, men blot endnu en frustration da mit Walking Dead fuckede op...
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf Your Nemesis DK » 30. jun 2012 08:47

Facts er.. at nu er begge episoder downloadet igen igen, uden at det virker!
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf spif2001 » 30. jun 2012 08:51

Så må du prøve Telltales eget forum. Her er en tråd der omhandler dit problem:

http://www.telltalegames.com/forums/sho ... p?p=626864

Dette lyder som et midlertidigt fix:

I have been trying different things and i've found a temporary fix that works for me at least. Load the game, at the press start screen, sign out your profile, then after an 'ol you cant do that message, sign back in. In my case, the save game suddenly appeared and i could select it. I still had to choose get episode and download it, but thankfully that took only a few seconds seeing as i already have it on my hdd. Then i returned an played the episode!

However: when i exited the game i had to do the first part of the process once more(sign out, then back in), but not the get episode part.

This is of course not a great solution, and telltale is hopefully working on a fix. But i can now play it at least.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf Your Nemesis DK » 30. jun 2012 09:12

spif2001 skrev:Så må du prøve Telltales eget forum. Her er en tråd der omhandler dit problem:

http://www.telltalegames.com/forums/sho ... p?p=626864

Dette lyder som et midlertidigt fix:

I have been trying different things and i've found a temporary fix that works for me at least. Load the game, at the press start screen, sign out your profile, then after an 'ol you cant do that message, sign back in. In my case, the save game suddenly appeared and i could select it. I still had to choose get episode and download it, but thankfully that took only a few seconds seeing as i already have it on my hdd. Then i returned an played the episode!

However: when i exited the game i had to do the first part of the process once more(sign out, then back in), but not the get episode part.

This is of course not a great solution, and telltale is hopefully working on a fix. But i can now play it at least.


Ok, men til din orientering flyttede jeg min profil fra USB til HDD og derefter virkede det. Virker total latterligt, men hva...
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf spif2001 » 30. jun 2012 09:17

Telltale er vist ikke for stive i at bruge XBox'ens API.

Jeg havde et par downloads igang ( Trine 2, som er halv pris i disse dage, og Walking Dead Ep. 2 ) imens jeg spillede LEGO Batman 2. Hver gang en download var færdig, sagde en Messagebox i LEGO Batman 2, at der var downloadet nyt indhold til Batman 2, og at jeg skulle genstarte spillet for at det nye DLC skulle virke. :roll:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf Your Nemesis DK » 30. jun 2012 09:27

spif2001 skrev:Telltale er vist ikke for stive i at bruge XBox'ens API.

Jeg havde et par downloads igang ( Trine 2, som er halv pris i disse dage, og Walking Dead Ep. 2 ) imens jeg spillede LEGO Batman 2. Hver gang en download var færdig, sagde en Messagebox i LEGO Batman 2, at der var downloadet nyt indhold til Batman 2, og at jeg skulle genstarte spillet for at det nye DLC skulle virke. :roll:


Hmm...
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf Kehaan » 30. jun 2012 11:51

Købte lige Episode 1 for 2,5 time siden. Og netop gennemført det :P Var alt for gribende, og meget underholdende. Så tror jeg snupper episode 2 i aften.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf Plaschke » 30. jun 2012 12:56

Kehaan skrev:Købte lige Episode 1 for 2,5 time siden. Og netop gennemført det :P Var alt for gribende, og meget underholdende. Så tror jeg snupper episode 2 i aften.


Be affraid... Be VERY affraid... Der er en vildt god historie under opkog, bare så du ved det =D>
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Walking Dead episode 2

Indlægaf Kehaan » 30. jun 2012 17:49

Episode 2 er jo fantastisk!
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Næste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster