Xboxlife forum

Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf D@nm@rk » 28. okt 2010 22:40

Jeg er også med nu er ikke super god, men sjovt er det!
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Hyggen76 » 29. okt 2010 06:50

Så fik jeg købt alle Pinball bordene:-D

I er da meget velkommen til at add'e mig, hvis i lyster:-D
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Reinhold » 29. okt 2010 06:59

Jeg mangler stadig af uforklarlige grunde Streetfighter-bordet - den forbaskede fejlbesked kommer hver gang jeg forsøger at købe det fra boxen. Må prøve at erhverve det via PC-en senere.

Stoppede i går aftes på toppen af buddylisten som Pinball King. Smides sikkert brutalt ned igen asap :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Hyggen76 » 29. okt 2010 07:04

Skulle jeg ved et uforklarligt held ligge som nummer 1 på min venneliste, skriver jeg det det lige, så jeg kan nå at optage det, inden jeg rasler ned igen*LOL*
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Slimjay DK » 29. okt 2010 07:22

Jeg syntes jeg kan fornemme, at jeg bliver nødt til at hoppe med på vognen .. hvad koster det hvis man hiver alle tables ned ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Reinhold » 29. okt 2010 07:39

Hyggen76 skrev:Skulle jeg ved et uforklarligt held ligge som nummer 1 på min venneliste, skriver jeg det det lige, så jeg kan nå at optage det, inden jeg rasler ned igen*LOL*


Ja, dokumentation er vigtig :) Min avatar hoppede rundt med en krone i går aftes - men mon ikke det var både første og sidste gang!? Travlt program i dag, så får først leget med kuglerne (!!) engang i aften.

God weekend til pinball-folket, når den tid kommer :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Reinhold » 29. okt 2010 08:16

Reinhold skrev:Jeg mangler stadig af uforklarlige grunde Streetfighter-bordet - den forbaskede fejlbesked kommer hver gang jeg forsøger at købe det fra boxen. Må prøve at erhverve det via PC-en senere.

Stoppede i går aftes på toppen af buddylisten som Pinball King. Smides sikkert brutalt ned igen asap :)


Så kan jeg ikke finde Streetfighter-bordet via PC-en og xbox.com!! Hvordan har I andre købt det bord!? Måske er der sket et magisk trick, så min box ikke strejker over købet senere i dag - man kan jo håbe.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Hyggen76 » 29. okt 2010 08:44

Prøv at købe den via den gamle pinball, så kan du nemlig overføre den til den nye pinball:-D
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Reinhold » 29. okt 2010 09:22

Hyggen76 skrev:Prøv at købe den via den gamle pinball, så kan du nemlig overføre den til den nye pinball:-D


Chears mate - god ide. Prøver den senere, når jeg igen rammer hjemmeadressen og boxen.

Er der eventuelt nogen som har et direkte link til at købe gadefighter-bordet via xbox.com?
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Novotex » 29. okt 2010 10:02

Reinhold skrev:
Hyggen76 skrev:Prøv at købe den via den gamle pinball, så kan du nemlig overføre den til den nye pinball:-D


Chears mate - god ide. Prøver den senere, når jeg igen rammer hjemmeadressen og boxen.

Er der eventuelt nogen som har et direkte link til at købe gadefighter-bordet via xbox.com?



Det er et generelt problem med at få fat i gadefighter-bordet, på det officielle xbox.com forum, er der også en masse spørgsmål omkring det.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Firephreakk » 29. okt 2010 10:17

Reinhold skrev:
Reinhold skrev:Jeg mangler stadig af uforklarlige grunde Streetfighter-bordet - den forbaskede fejlbesked kommer hver gang jeg forsøger at købe det fra boxen. Må prøve at erhverve det via PC-en senere.

Stoppede i går aftes på toppen af buddylisten som Pinball King. Smides sikkert brutalt ned igen asap :)


Så kan jeg ikke finde Streetfighter-bordet via PC-en og xbox.com!! Hvordan har I andre købt det bord!? Måske er der sket et magisk trick, så min box ikke strejker over købet senere i dag - man kan jo håbe.


Jeg fik samme fejlmeddelelse i går omkring bordet. Lidt øv :(

Til gengæld kan jeg glæde dig med, at jeg nok ikke kan hapse tronen før jeg får Microsoft-point af Pointheaven, da jeg stadig mangler 5 borde inkl SFII.

Sendte dig en challenge igår, så IT'S ON! :lol:

God weekend til alles!
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf TerrificFalcon » 29. okt 2010 10:19

Pfft, vi må lige se om jeg ikke får tid til at SMADRE jeres highscores, :D - men hey, Rock Band 3 OG Fable III skal jo også spilles!

Ugh, og så også lige en stor mængde gymnasiearbejde - mindre fedt.
Senest rettet af TerrificFalcon 29. okt 2010 10:31, rettet i alt 1 gang.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Reinhold » 29. okt 2010 10:21

Firephreakk skrev:
Reinhold skrev:
Reinhold skrev:Jeg mangler stadig af uforklarlige grunde Streetfighter-bordet - den forbaskede fejlbesked kommer hver gang jeg forsøger at købe det fra boxen. Må prøve at erhverve det via PC-en senere.

Stoppede i går aftes på toppen af buddylisten som Pinball King. Smides sikkert brutalt ned igen asap :)


Så kan jeg ikke finde Streetfighter-bordet via PC-en og xbox.com!! Hvordan har I andre købt det bord!? Måske er der sket et magisk trick, så min box ikke strejker over købet senere i dag - man kan jo håbe.


Jeg fik samme fejlmeddelelse i går omkring bordet. Lidt øv :(

Til gengæld kan jeg glæde dig med, at jeg nok ikke kan hapse tronen før jeg får Microsoft-point af Pointheaven, da jeg stadig mangler 5 borde inkl SFII.

Sendte dig en challenge igår, så IT'S ON! :lol:

God weekend til alles!


Godt at vide, at det ikke kun er mig som oplever dette problem.

Halløj, så er der en regulær mulighed for at jeg holder min krone lidt endnu :) Må håbe at Pointheaven er lidt langsomme der - alle tricks tæller :)

Så godt din challenge. Angriber den som det første senere, selvom jeg sikkert ikke har en jordisk chance ;)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Da Senzai » 29. okt 2010 19:52

Argh!

Røv, at jeg skal arbejde både lørdag og søndag. Jeg kommer jo håbløst bagud!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Reinhold » 30. okt 2010 10:45

Nu fik jeg endeligt den der Gadefighterbane. Nu skal der kæmpes for kronen:)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster