Xboxlife forum

DM i Game Room

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Ville du deltage?

Ja, helt sikkert
3
17%
Måske
1
6%
Nej, det tror jeg ikke
14
78%
 
Afgivne stemmer : 18

DM i Game Room

Indlægaf heinstach » 9. okt 2010 14:06

Efter at have vundet det første (uofficielle) VM i Game Room ville jeg lige lægge en føler ud for at høre, om der kunne være interesse i at afholde et DM i Game Room blandt brugerne på Xboxlife?

Mesterskabet ville blive afviklet over mange uger med mange forskellige sjove challenges, eks. "Flest points på 10 minutter i Super Cobra, hvor man kun må bruge bomber", "Overlev længst tid i Time Pilot uden at skyde osv.".

Fine præmier osv. ville også være tilstede. Deltagelse ville naturligvis være gratis, men det kræver dog, at man har de spil, der vil blive deltaget i. Spillene koster hver især 240 MS Points.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: DM i Game Room

Indlægaf Da Senzai » 9. okt 2010 17:34

Tillykke!

Jeg synes, at det lyder som en rigtigt sjov ide på ligefod med DM i Ultimate Mortal Kombat 3. Det er et af jordens fedeste spil, men der vil kun møde en til tre spillere op, og vi ved allerede inden start, hvem der vil vinde :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DM i Game Room

Indlægaf heinstach » 9. okt 2010 17:51

Da Senzai skrev:Tillykke!

Jeg synes, at det lyder som en rigtigt sjov ide på ligefod med DM i Ultimate Mortal Kombat 3. Det er et af jordens fedeste spil, men der vil kun møde en til tre spillere op, og vi ved allerede inden start, hvem der vil vinde :0)


Haha, ja indtil videre er det kun mig, der har stemt Ja :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster