Xboxlife forum

Lara Croft & The Guardian of Light-tråden

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Lara Croft & The Guardian of Light-tråden

Indlægaf heinstach » 20. aug 2010 21:01

Et totalt gennemført spil - også i co-op! Det er jo faktisk 2 spil i 1, da puzzles er forskellige fra singleplayer og co-op. Bare ærgerligt, at online co-op først kommer sidst i september.

Derudover er der annonceret DLC til det - og første pakke bliver gratis at hente den første måned.

Har lige gennemført og mangler nu kun at samle alle relics, artifacts og weapons. Den sidste achievement kommer nok til at tage mindst dobbelt så lang tid som de øvrige 11 tilsammen.

Andre, der har købt det?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf M60 » 20. aug 2010 21:03

Når jeg køber næste portion MS Points, er det et af de spil jeg skal have.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf Major Oblivious » 20. aug 2010 21:10

jeg har kun 1000 MS point på kontoen lige pt, men det er absolut et spil som skal købes! Nød virkelig demoen, og de forskellige puzzeles! Så det står højt på To-Buy listen
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf HippiMonster » 20. aug 2010 22:32

jeg har købt det og er enormt begejstret det er virkelig fed med masser af udfordring
HippiMonster
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Indlægaf iDanish Soul » 22. aug 2010 18:00

Hmm, jeg er lidt i tvivl om jeg skal købe Lara Craft: GoL eller Castevania HoD - nogen der evt. kan argumentere hvorfor jeg skal købe Lara Craft?
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Indlægaf Spankey103 » 22. aug 2010 18:04

Har os købt Lara Croft, og har bestemt ikke fortrudt det.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf heinstach » 22. aug 2010 18:44

iDanish Soul skrev:Hmm, jeg er lidt i tvivl om jeg skal købe Lara Craft: GoL eller Castevania HoD - nogen der evt. kan argumentere hvorfor jeg skal købe Lara Craft?


Begge er fede spil.

Castlevania et klassisk 2D-platformspil og er klart sjovest i multiplayer med op til 5 andre, og der kommer vistnok mindst 3 DLC-pakker til det. Der er masser af våben, rustninger, spells osv. at finde i spillet, og der er virkelig mange timer i det.

Lara Croft er mere baseret på puzzles og hack'n slash med et superfedt gameplay, og her får du faktisk 2 spil i 1, da puzzles i multiplayer-delen er forskellige fra dem i singleplayer. Det er sjovt både alene og med en ven, men online co-op bliver dog først tilgængeligt i næste måned. Derudover bliver første DLC-pakke gratis den første måned. Sikkert for at råde bod på den manglende online-del ved launch.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf iDanish Soul » 22. aug 2010 19:04

Ikke noget nemt valg, tror dog det bliver Lara Croft eftersom jeg ikke kender nogen som spiller Castlevania.
Håber en lille smule på at Castlevania ryger ned på 800 MSP efter at kampagnen er ovre, eftersom jeg vil have nok points til at købe det når jeg får mine 400 point af MS. :D
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Indlægaf krig » 28. aug 2010 08:24

Jeg har også svært ved at slippe det!
Har gennemført spillet og jeg mangler kun et par våben og en Relic! så har jeg dem alle 8)

glæder mig til On-line co-op delen bliver tilgængelig..

spillet bliver sjovere når man unlocker nye våben, jeg fik fat i spear of light den anden dag, den er der gang i ... tig ca. 20 sec at nakke T -rex :lol:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf heinstach » 30. aug 2010 18:32

Ja, har også selv samlet det hele og fået alle achievements.

Spyddet samt det gyldne gevær er supergode våben. Ser også frem til online co-op samt dlc-pakkerne med nye baner!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Koichiro » 6. sep 2010 15:34

Jeg testede det tidligere i år inde hos IO Interactive har lige købt det. Super godt Co-Op spil
Dereks dont run
Koichiro
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf DanniSemperfi » 6. sep 2010 15:57

Hvornår bliver der låst op for co-op?
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Indlægaf heinstach » 6. sep 2010 16:01

DanniSemperfi skrev:Hvornår bliver der låst op for co-op?


28. september.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf krig » 6. sep 2010 16:07

Den første DLC-pakke skulle ogsp være gratis i 30 dage :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf DanniSemperfi » 6. sep 2010 18:44

heinstach skrev:
DanniSemperfi skrev:Hvornår bliver der låst op for co-op?


28. september.


Takker. Så venter jeg med at købe det.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster