Xboxlife forum

Erfaringer med online shops der sælger Xbox Gold

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Erfaringer med online shops der sælger Xbox Gold

Indlægaf Rockanoid » 22. dec 2016 16:04

I forbindelse med julen ville jeg give knægten et Xbox Gold abonnement. Dette blev langt mere besværligt end jeg havde forestillet mig.

Jeg prøvede først hos electronicfirst.com. De har den billigste pris, men har indgået en aftale med betalingsfirmaet Skrill, som gjorde alting utroligt besværligt. Det forholder sig nemlig sådan, at man skal oprette en konto hos Skrill, selv om electronicfirst påstår at man ikke behøver det.

At oprette en konto hos Skrill var et helvede. Det tog 3 dage, fordi mit Visa kort skulle verificeres, selv om jeg har "verified by Visa". Denne process krævede at de satte penge ind på min konto og jeg skulle skrive beløbet i en boks for at verificere kortet. Derudover skulle jeg sende et billede af mit kørekort. Endelig fik jeg at vide, at jeg var verificeret og kunne fortsætte.

Men det virkede ikke. Og da jeg ville hive de ca. 20 kr tilbage som de havde taget fra min konto, fik jeg at vide at mit Visa kort skulle verificeres igen. Et helvede som jeg stadig knokler med at få løst. Nåh ja, fik jeg nævnt at mine penge "står til rådighed" på min Skrill-konto? Tænk, de sætter dem ikke automatisk ind igen..

Så kort og kort: Hold jeg væk fra alt hvad der har med Skrill at gøre!

Så blev G2A mit næste valg. Det første man skal passe på med her er, at de vil sikre dit køb for 30 kr og man skal huske at fjerne krydset i G2A-Shield boksen. Dernæst insisterer hjemmesiden på, at lave beløbet om til din valuta og når du så har købt produktet får du at vide, at det kostede 13,40 kr. at foretage dit køb. Dette får du ikke at vide FØR du køber. Fedt? NOT..

Så kort og godt. G2A er noget møg!

Hvordan skal man nogensinde finde et ordentlig og billigt sted på Nettet hvor man ikke skal igennem verifikationsprocesser og skjulte beløb?

Nu håber jeg bare at kode fra G2A virker.. :?
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby

+1

Re: Erfaringer med online shops der sælger Xbox Gold

Indlægaf JohnH » 22. dec 2016 18:48

Surt for dig, jeg og mange andre har gode erfaringer med f.eks. disse 2 sider :

http://www.cdkeys.com/xbox-live/memberships 12 måneder for ca 320 kr

De her er ikke et dansk firma, selv om det sådan ud, men de er til at stole på alligevel

https://livekort.dk/medlemskap
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Erfaringer med online shops der sælger Xbox Gold

Indlægaf KlumpeStumpen » 22. dec 2016 19:53

Har nu ikke haft problemer med electronicfirst de gange jeg har købt gold hos dem og ej heller med skrill delen.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Erfaringer med online shops der sælger Xbox Gold

Indlægaf Slimjay DK » 22. dec 2016 22:33

KlumpeStumpen skrev:Har nu ikke haft problemer med electronicfirst de gange jeg har købt gold hos dem og ej heller med skrill delen.


Samme her .. ingen problemer .. men jeg betaler også med Paypal
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron