Xboxlife forum

Coolshop og deres tradeshop?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Snake22 » 28. sep 2015 13:16

Hej jeg vil gerne spørge, om de betaler fragten+pakken når man sender sine spil til dem? Jeg kan desværre ikke få kontakt med deres kundeservice, så jeg prøver her på xboxlife istedet:)

takker:) :D
Elsker gode spil:-)
Snake22
Niveau 4
 
Indlæg: 448

Brugeravatar

Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Too Nizzle » 28. sep 2015 13:26

Det antager jeg. Under indsendelsesmetode har man bla. denne valgmulighed: "Modtag returlabel på e-mail, og send din pakke gratis(kan gå op til én hverdag før du modtager e-mailen)."

Men du må meget gerne bekræfte når du har været igennem kundeservice
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Slimjay DK » 28. sep 2015 13:47

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf kmoller » 28. sep 2015 13:52

Du får tilsendt en label du printer og sætter på pakken.

Har brugt det 3-4 gange.

/Kristoffer
kmoller
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Lowlandet » 28. sep 2015 13:52

Coolshop kan sende dig en personlig pakkelabel, som du bare skal printe ud og smide på pakken. Dette gjorde jeg for et lille års tid siden. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Snake22 » 28. sep 2015 15:40

Lowlandet skrev:Coolshop kan sende dig en personlig pakkelabel, som du bare skal printe ud og smide på pakken. Dette gjorde jeg for et lille års tid siden. :-)


så du skal købe en pakke til de ca 80 kr hos Post danmark? Hvad gjorde du ellers med pakken? Afleverede den hos post shoppen, og så sendte de den videre?
mvh
Senest rettet af Snake22 28. sep 2015 15:43, rettet i alt 1 gang.
Elsker gode spil:-)
Snake22
Niveau 4
 
Indlæg: 448

Brugeravatar

Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Snake22 » 28. sep 2015 15:40

Slimjay DK skrev:Prøv deres chat : https://www.coolshop.dk/care/


prøver igen, virkede ellers ikke før. :D og virker stadigvæk ikke hos mig:(
Elsker gode spil:-)
Snake22
Niveau 4
 
Indlæg: 448

Brugeravatar

Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Lowlandet » 28. sep 2015 16:58

Snake22 skrev:
Lowlandet skrev:Coolshop kan sende dig en personlig pakkelabel, som du bare skal printe ud og smide på pakken. Dette gjorde jeg for et lille års tid siden. :-)


så du skal købe en pakke til de ca 80 kr hos Post danmark? Hvad gjorde du ellers med pakken? Afleverede den hos post shoppen, og så sendte de den videre?
mvh


Jeg smed det i en papkasse som jeg havde stående, og så afleverede jeg den i pakkeboksen vist nok :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Snake22 » 28. sep 2015 17:07

Lowlandet skrev:
Snake22 skrev:
Lowlandet skrev:Coolshop kan sende dig en personlig pakkelabel, som du bare skal printe ud og smide på pakken. Dette gjorde jeg for et lille års tid siden. :-)


så du skal købe en pakke til de ca 80 kr hos Post danmark? Hvad gjorde du ellers med pakken? Afleverede den hos post shoppen, og så sendte de den videre?
mvh


Jeg smed det i en papkasse som jeg havde stående, og så afleverede jeg den i pakkeboksen vist nok :-)


Så du betalte ingen fragtomkostninger? og det hele forløb uden problemer+
Elsker gode spil:-)
Snake22
Niveau 4
 
Indlæg: 448

Brugeravatar

Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf JohnH » 28. sep 2015 21:04

Det står jo ret tydeligt på deres side : Vi betaler fragten , hvis man sælger for over 200 kr.
https://www.coolshop.dk/tradeshop/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Lilleprinsen » 28. sep 2015 23:39

Ja, man printer bare et label og sætter på pakken. Pakken afleverer man så på sit lokale posthus. Sværere er det ikke.
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Lowlandet » 29. sep 2015 06:17

Snake22 skrev:
så du skal købe en pakke til de ca 80 kr hos Post danmark? Hvad gjorde du ellers med pakken? Afleverede den hos post shoppen, og så sendte de den videre?
mvh


Jeg smed det i en papkasse som jeg havde stående, og så afleverede jeg den i pakkeboksen vist nok :-)[/quote]

Så du betalte ingen fragtomkostninger? og det hele forløb uden problemer+[/quote]

Præcis
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Coolshop og deres tradeshop?

Indlægaf Psn1993 » 3. okt 2015 06:47

Har også lige et spørgsmål ang deres tradeshop. Jeg ejer godt nok ikke en printer men der står man kan stadigvæk sende det selv og betale porto. Er en normal boblekonvolut okay? Synes ikke jeg kan finde noget omkring det :)
Psn1993
Niveau 4
 
Indlæg: 387



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster