Xboxlife forum

BilligeSpil.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

BilligeSpil.dk

Indlægaf Blaugrana » 13. jul 2006 15:38

Nogen herinde som har erfaringer med denne side, gode eller dårlige?

Jeg bestilte Hitman Blood Money for 2 dage siden inde på deres side, og der står at hvis man bestiller inden klokken 16.00 så sender de varen samme dag. Det gjorde jeg naturligvis, men har stadig ikke modtaget noget fra dem. Jeg fik dog en ordrebekræftelse samme dag, men der er ikke sket noget.

Det er nok sidste gang jeg benytter mig af denne side, har hørt læst Softexchange skulle være rigtig god, så den prøver jeg næste gang.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Panacea73 » 13. jul 2006 15:53

Har ingen erfaringer med dem, men et hurtigt blik på deres spilpriser, gør at jeg ikke bestiller fra dem.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf Crash Override » 13. jul 2006 16:01

udmærket butik, har handlet ved dem før - no problems der.. - der kan du sagtens handle :)
Crash Override
Niveau 4
 
Indlæg: 486


Indlægaf Bummerten » 13. jul 2006 16:09

Jeg har også handlet der en gang, pga. Coolshop var løbet tør for Far Cry :D.

Det gik fint, jeg fik det dagen efter, men jeg fik ingen "Vi har sendt din vare"-mail.
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf Blaugrana » 13. jul 2006 16:25

Ok, jeg forstår bare ikke hvad der lige er gået galt så. Har sendt dem en mail, så må jeg se hvad de siger til det.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Rotator » 13. jul 2006 16:41

Jeg handler primært hos dem fordi de modtager Danske Natbænk. Har ikke haft nogen problemer overhovedet udover da jeg bestilte et spil der ikke var på lager...

De glemte at fortælle mig at leverandøren havde udsolgt, men så fik jeg lidt rabat på Moto GP '06 i stedet...
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf CaioN » 13. jul 2006 17:02

kan man holde ud at vente lidt længere på sine spil så er der penge at spare hos www.play.com (ca. 420 kr/spil) eller hos www.play-asia.com (ca. 260 kr/spil, dog begrænset udvalg).. :)

Jeg handler personligt 9/10 gange hos play når jeg køber xbox spil (både til 360 og til den gamle xbox) og jeg har aldrig oplevet told på mine spil..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf Blaugrana » 13. jul 2006 18:41

Jeg har nu fået svar på min mail, hvor de skriver at der var sket en fejl. Enten havde jeg bestilt spillet på samme tidspunkt som en anden, eller så var der bare sket en fejl i deres system. For de havde ikke spillet på lager som der stod. De forventer dog det kommer imorgen og så må jeg håbe de sender det der.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Blaugrana » 17. jul 2006 15:26

Jeg har stadig ikke modtaget spillet, fik besked på at det ville komme idag. Har skrevet ind til dem igen, fatter ik hvad de har gang i! :evil:
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Neonode » 17. jul 2006 15:33

Afbestil spillet og køb det et andet sted, så kan de lærer det!!
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf Blaugrana » 17. jul 2006 17:28

De har "desværre" fået den på lager og har sendt spillet til mig i dag, så jeg får det i morgen. Forhåbentlig!

Havde tænkt mig at afbestille det hvis det ikke kom i morgen. Det er sku for dårligt synes jeg.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Cerialbox » 17. jul 2006 19:59

Det gik ellers fint da jeg bestilte Battlefield 1942 til PC, for et par måneder siden. Fik det dagen efter.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf DNS_DK » 17. jul 2006 22:04

har heller ikke haft problemer med mine køb derfra.. :)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster