Xboxlife forum

SHG

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf Revorge » 29. jun 2006 21:51

Gamemakerman skrev:Har handlet en del gange hos SHG og kan kun sige at der er rigtig gode at handle med, dog fortrækker jeg dog Midt-Data hvor jeg får varer for 2600 kr i morgen fra :D


Midt-Data er en dejlig forhandler!
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Indlægaf Munchen » 30. jun 2006 00:04

Nu har jeg selv siden 2002 (med min nuværende konto i al fald) købt for 79.757,54 og har mest pænt at sige om dem .. er en enkelt gang blevet møg pissed på dem, men er da vendt tilbage og generelt glad nok for deres service..
-Munchen
"Make everything as simple as possible, but not simpler" -Albert Einstein
Munchen
Xboxlife udvikler
 
Indlæg: 765


Indlægaf Gamemakerman » 30. jun 2006 00:08

Munchen skrev:Nu har jeg selv siden 2002 (med min nuværende konto i al fald) købt for 79.757,54 og har mest pænt at sige om dem .. er en enkelt gang blevet møg pissed på dem, men er da vendt tilbage og generelt glad nok for deres service..


Hvad skete der?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Munchen » 30. jun 2006 00:12

De chargede mig for at teste en computer, de så efterfølgende godt kunne hører larmede mere end normalt. (En shuttle der hyler af h**** til når den laver noget)
Så ville de have at jeg sendte den over igen, men med besked om at jeg ville have at de skulle teste den længere tid, hvilket jeg så ikke ville, da jeg self. ikke gad betale for at en eller anden døv idiot skulle sidde og lytte til min computer og konstaterer at der ikke i følge ham var noget galt.

Oven i det, beskyldte de mig for at have "voldet" min kortlæser, som jeg så havde sat kort i 1 gang, og da jeg trykkede det ud, sank knappen bare i...
-Munchen
"Make everything as simple as possible, but not simpler" -Albert Einstein
Munchen
Xboxlife udvikler
 
Indlæg: 765


Indlægaf TriXy » 30. jun 2006 16:57

Jeg har købt dele til 3 computere hos SHG, og kan kun nævne positive ting !

Jeg har én gang oplevet at et bundkort var defekt, og de sendte et nyt inden jeg kunne nå at blinke :)
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf JackRandom » 30. jun 2006 17:08

SHG, er god nok, hvis du ikke har noget imod at skulle lave RMA sager, 3 gange, inden du får en vare som virker, og hvis du ikke har noget imod at stå i kø i 15 min. for at komme til, og 1½ time for at få udleveret varen.
priserne er fair nok, andet positivt er der ikke at sige om SHG.

jeg bor selv i nærheden af dem, og har handlet en hel del ved dem, pga. deres som regelt lave priser.
Billede
JackRandom
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Lunde_Deluxe » 30. jun 2006 17:13

oka... kan så ikke udtale mig om hvordan de er når man køber varen direkte inde hos dem... men, synes i hvert fald de har en god service over nettet... desuden er der næsten ikke nogen ventetid på telefonen...!!
Billede
______________
Lunde_Deluxe
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster