Xboxlife forum

ThePatrickBay.com

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf lassefar » 7. jan 2013 20:57

Må man spørge ind til dit nye projekt ?? Kommer der konkurrence til coolshop. ?? :)
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 7. jan 2013 22:19

Lassefar, jeg vil ikke afsløre for meget, men det er noget, som jeg ved, Coolshop har i tankerne at udvide med. Hvis de udvider med det, er de dog ikke direkte konkurrenter, da jeg kommer til at have fuldkommen fokus på dette (i øjeblikket) hemmelige område. Der går nok omkring et års tid, før jeg kan løfte sløret helt, men det har med underholdningsmedierne at gøre og med en vinkel, som kun én anden (meget lille) virksomhed har fuldkommen fokus på i Danmark - og selv internationalt er der meget lille fokus på dette område, selvom der årligt bliver omsat for milliarder i butikker, der kun har det som sekundært fokus.
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Gajda » 7. jan 2013 22:44

ThePatrickBay skrev:Lassefar, jeg vil ikke afsløre for meget, men det er noget, som jeg ved, Coolshop har i tankerne at udvide med. Hvis de udvider med det, er de dog ikke direkte konkurrenter, da jeg kommer til at have fuldkommen fokus på dette (i øjeblikket) hemmelige område. Der går nok omkring et års tid, før jeg kan løfte sløret helt, men det har med underholdningsmedierne at gøre og med en vinkel, som kun én anden (meget lille) virksomhed har fuldkommen fokus på i Danmark - og selv internationalt er der meget lille fokus på dette område, selvom der årligt bliver omsat for milliarder i butikker, der kun har det som sekundært fokus.


Det lugter af spiludlejning? :P
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 7. jan 2013 23:21

Det kan jeg blankt afvise!
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf livekiller92 » 8. jan 2013 06:41

On demand produkter mere udvidet såsom steam?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Erroneus » 8. jan 2013 08:00

Mon dog han vil svare, hvis i nu ramte det rigtige område :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 8. jan 2013 08:13

Jeg kommer ikke til at sælge spil (eller film, eller musik, eller klovne, eller andre ting i den retning) som sådan, men det har med underholdningsbranchen at gøre. Jeg har ikke flere kommentarer til det nye projekts varer :)
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Hasani94 » 8. jan 2013 08:17

ThePatrickBay skrev:Jeg kommer ikke til at sælge spil (eller film, eller musik, eller klovne, eller andre ting i den retning) som sådan, men det har med underholdningsbranchen at gøre. Jeg har ikke flere kommentarer til det nye projekts varer :)

Sexlegetøj? O.o
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 8. jan 2013 08:40

Nu tror jeg, vi er ved at bevæge os lidt for langt væk fra The Patrick Bay, som emnet egentlig omhandler :)

De første af dem, der fik sin ordre sendt i går, burde være ved at modtage dem. Jeg glæder mig til at høre, hvad I siger til det!
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf NiklasOfDoom » 8. jan 2013 11:06

Til info har jeg netop modtaget alle mine bestilte varer i dag. Jeg brugte A-post. Tak for en god handel og held og lykke med dit kommende projekt. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 8. jan 2013 11:57

NiklasOfDoom, selv tak! Du er velkommen til at afgive karakter på Trustpilot her: http://www.trustpilot.dk/review/thepatrickbay.com
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Gajda » 8. jan 2013 12:02

Vil gerne gerne bedømme jeres hjemmeside. Dog kan jeg desværre ikke stå indenfor Trustpilot og deres på mange måder ufine metoder. Lidt ærgerligt for idéen er fin, men bryder mig ikke om den måde, hvorpå anmeldelserne kan kontrolleres for penge. Derfor har jeg valgt at princip ikke længere at skrive anmeldelser derinde. Dog har du fået en karakter her på siden.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Them » 8. jan 2013 12:07

Modtog også min vare i dag, godt tilfreds :-) brugt b post
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 8. jan 2013 13:19

Gajda, det er helt i orden, jeg takker for karakteren her på siden.

Them, det er jeg glad for at høre!
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Prozel » 8. jan 2013 14:42

Synes godt du kunne sælge en ekstra kopi af Black Ops 2 (Wii U) til mig! ;)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron