Xboxlife forum

Coolshop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf Hertzblut » 28. jul 2006 10:33

Ikaruga er satme den fedeste shoot'em up jeg har gamet længe!
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Okotta » 28. jul 2006 11:14

HertzBlut skrev:Ikaruga er satme den fedeste shoot'em up jeg har gamet længe!


Damn straight.

Og det er ovenikøbet stort set ikke til at få fat i, så stor var min forbavselse, da jeg så Coolshop havde det.

Har man en Cube, så skal man købe Ikaruga - sådan ér det bare.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf kaizer » 28. jul 2006 18:58

Morten Skou skrev:Det er alt vi får 5% på - du skal bare klikke på banneret først :)


Hvor er det banner henne?!

Ja, jeg har jo ikke været inde på alle undersider, men jeg formoder det skulle være på forsiden, eller tæt på?!
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf eddy0912 » 28. jul 2006 19:15

Morten#

Hvis man så klikker sig ind på coolshop via jeres bannere, og gemmer siden som et bogmærke, får i så stadig de 5% hver gang man køber noget, eller skal man ind på xboxlife.dk og klikke på banneret?
Billede

Billede
eddy0912
Niveau 5
 
Indlæg: 870


Indlægaf sCWasP » 12. aug 2006 17:00

Jeg vil lige høre hvad det betyder når der står at en ordre ved coolshop er afsluttet, den har nemlig stået som åben i 5 dage nu ( varen var ikke på lager ), nu står der så varen er på lager igen, og at ordren er afsluttet.

Så lang historie kort, hvad betyder det når den er afsluttet, har nemlig ikke fået mit spil endnu.

Edit- Har lige set at jeg har fået en mail fra coolshop.dk hvor de skriver at de har sendt spillet afsted til mig, så går ud fra afsluttet = tingene man har bestilt er sendt afsted til en, så bare lad være med at svar på min post medmindre det ikke betyder det jeg lige har skrevet :)
Senest rettet af sCWasP 12. aug 2006 17:04, rettet i alt 1 gang.
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Saltefanden » 12. aug 2006 17:01

sCWasP skrev:Jeg vil lige høre hvad det betyder når der står at en ordre ved coolshop er afsluttet, den har nemlig stået som åben i 5 dage nu ( varen var ikke på lager ), nu står der så varen er på lager igen, og at ordren er afsluttet.

Så lang historie kort, hvad betyder det når den er afsluttet, har nemlig ikke fået mit spil endnu.


Går ud fra at de så har sendt spillet :wink:
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf sCWasP » 12. aug 2006 17:10

Så går jeg lige ud til postkassen for at tage posten, så ligger spillet der fandme xD
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


Indlægaf Craxed » 18. aug 2006 22:39

Lige et hurtigt spørgsmål, hvis jeg nu bestiller saints row nu hos coolshop, hiver de så først pengene når de sender spillet?
Billede
Craxed
Niveau 3
 
Indlæg: 280


Indlægaf centric dk » 18. aug 2006 22:44

Craxed skrev:Lige et hurtigt spørgsmål, hvis jeg nu bestiller saints row nu hos coolshop, hiver de så først pengene når de sender spillet?

Ja. De må ikke hæve pengene før de sender varen pga. postordreloven.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf loonitunius » 18. aug 2006 22:44

når det bliver sendt
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf Craxed » 18. aug 2006 22:47

FAQ for coolshop: Og HUSK: Coolshop hæver aldrig penge før varen bliver sendt til dig, så det er helt gratis at forudbestille. :lol:

gad ikke lige og lede efter svaret på deres hjemmeside, men fandt det. :D

Tak for svarende ellers :wink:
Billede
Craxed
Niveau 3
 
Indlæg: 280


Indlægaf heinstach » 18. aug 2006 22:48

Det er også sådan, at forudbestiller du flere spil i samme ordre, som ikke udkommer på samme tid, så sender de spillene separat, og du skal kun betale 1 x porto (15 kr.) og de trækker først hele beløbet, når den sidste vare er sendt!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Craxed » 18. aug 2006 23:01

ja nu når du siger det, så kunne jeg jo lige så godt have taget et til spil med i købet,
(jeg spørger dem lige om det er muligt at få det under samme ordre, selvom jeg har bestilt, men et forsøg vær)
Billede
Craxed
Niveau 3
 
Indlæg: 280


Indlægaf ztuphar » 18. aug 2006 23:22

eddy0912 skrev:Morten#

Hvis man så klikker sig ind på coolshop via jeres bannere, og gemmer siden som et bogmærke, får i så stadig de 5% hver gang man køber noget, eller skal man ind på xboxlife.dk og klikke på banneret?


I skal enten klikke ind via Xboxlifes banner hver gang eller bruge følgende link.

http://www.coolshop.dk/catalog/index.php?affil=1001

Tak for støtten!
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster