Xboxlife forum

Tabletennis - X360.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Tabletennis - X360.

Indlægaf prowdD » 17. maj 2006 07:00

Hej allesammen.
Sad og kiggede på diverse online-shops og alligevel, blev jeg yderst rystet over denne pris forskel på Tabletennis.

Play.com har spillet til salg for 26£ – Danske kroner er prisen så: 284.61kr
Gamebits.dk har spillet til salg for 334kr
Coolshop.dk har spillet til salg for 389kr

I mine øjne, er denne pris forskæl da helt brændt af.
Hvis i skal købe, så ville jeg bestemt foreslå Play.com.
Selvfølgelig skal i vide at der er mulighed for alt det med
Moms & Told, osv. Men har selv handlet ved play.com
og har aldrig selv skulle betale for det :)

Links til siderne:
http://www.play.com/Games/Xbox360/RCS/3 ... oduct.html
http://www.coolshop.dk/catalog/product_ ... s_id=50885
Senest rettet af prowdD 17. maj 2006 10:05, rettet i alt 2 gange.
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf Saltefanden » 17. maj 2006 07:02

Man kan også købe det i gamebits.dk til 334 kr. lige som undertegnede.....
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf prowdD » 17. maj 2006 07:04

Det er stadig 50kr.
Hvis man er en fedterøv som, jeg selv er, så kan det godt betale sig, Saltefanden ;)
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf Etnad » 17. maj 2006 09:36

Tak for informationen, prowdD. Vil dog ikke benytte mig af tilbuddet inden anmeldelserne begynder at dukket op.
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf MirageDK » 17. maj 2006 09:44

Well... på play.com koster et nyt Xbox360 spil ca 440 kr. Hvis man går i Fona koster de 550 kr.

Du kan sagtens købe det fra play, du kan bare ikke vide om der kommer told på. Og så er prisen lidt den samme.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf prowdD » 17. maj 2006 10:04

Præcis. Men vi snakker stadig 100kr – og det bliver da mange penge i længden :)
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf Crueltylizer » 17. maj 2006 11:02

Hvis man vil gribe chancen for told ja så er der masser af penge at spare.

Jeg ved ikke hvor mange ting jeg har bestilt fra play.com nu men det er ved at være mange og jeg har kun oplevet told engang på en Sæson æske. Men prisen oversteg ikke engang det den koster i Danmark så jeg sparede alligevel penge.

Og hvis man forudbestiller ting så har du dem også på dagen hvor de bliver udgivet :)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Snuggi » 17. maj 2006 11:08

Husk nu på, at når spillet udkommer, fastsætter Coolshop prisen, så den automatisk er den billigste i Danmark på nettet. Før udgivelse er der altså ikke penge at spare, men prisen dumpes lige så snart det udgives. De søger automatisk forhandlerne igennem og fastsætter en pris som er et par kroner billigere end konkurrenterne. Så forvent at Table Tennis falder i pris :)
Snuggi
Niveau 3
 
Indlæg: 276


Indlægaf centric dk » 17. maj 2006 11:26

Snuggi skrev:Husk nu på, at når spillet udkommer, fastsætter Coolshop prisen, så den automatisk er den billigste i Danmark på nettet. Før udgivelse er der altså ikke penge at spare, men prisen dumpes lige så snart det udgives. De søger automatisk forhandlerne igennem og fastsætter en pris som er et par kroner billigere end konkurrenterne.


Det er ikke korrekt. Jeg har flere gange fået rabat hos coolshop fordi andre var billigere. Tidligere havde de også 125 % prisgaranti og betalte derfor kun ca. 2600 for min 360 premium :D

De plejer at sætte priserne ned når de bliver gjort opmærksom på konkurrenternes priser, men har desværre også en enkelt gang oplevet de ikke satte prisen ned, så man skulle ringe ind for at opnå rabat. Der har dog aldrig været problemer med at få rabat hvis man finder et billigere tilbud i Danmark.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf Snuggi » 17. maj 2006 14:27

De har lige ansat en fuldtidsansat, der udelukkende tager sig af priserne. Det er derfor jeg kan sige det :)

Men selvfølgelig - hvis der ER en smutter, kan man jo bare kontakte dem.
Snuggi
Niveau 3
 
Indlæg: 276



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster