Xboxlife forum

GameBits.dk - Kundeservice?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

GameBits.dk - Kundeservice?

Indlægaf Juhl » 8. apr 2006 18:36

Hvordan er jeres erfaringer med GameBits?

Jeg var lidt utilfreds med deres kundeservice, sidst jeg skulle bestille noget på nettet. Jeg valgte dem, men da jeg lavede en overførsel via bank, ville jeg høre om de tre dage senere havde fået den, for jeg skulle bruge varerne. Jeg ringer så i åbningstiden, men ingen tager den i de to timer om dagen de har åbent, og sender en mail, som jeg først flere dage senere får svar på. Meget utilfredsstillende, efter min mening.
Juhl
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf ArMaNi-PlAyEr » 8. apr 2006 18:40

okay det var squ ik fedt da jeg bestillte en scart switch bow fik jeg den 2 dage efter så er jeg er squ rimelig tilfreds med dem
$ Danmark Originale Big Time Bowler $
ArMaNi-PlAyEr
Niveau 6
 
Indlæg: 1329


Indlægaf StrudsDK » 8. apr 2006 18:44

The kid skrev:okay det var squ ik fedt da jeg bestillte en scart switch bow fik jeg den 2 dage efter så er jeg er squ rimelig tilfreds med dem


Husk at bruge komma :) Ellers er det sku forvirende at læse, det du skriver!
StrudsDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1574


Indlægaf Slimjay DK » 8. apr 2006 18:45

Jeg har aldrig haft problemer med Gamebits.dk, og jeg har handlet meget hos dem.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Madsen » 8. apr 2006 19:52

Har handlet med dem nogle gange, alle med bankoverførsel, og der var ingen problemer 8)
Madsen
Niveau 3
 
Indlæg: 293

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » 8. apr 2006 21:55

Har handlet et par gange hos dem, og det har kun været positivt...dog på nogen områder vil jeg sige at prisen er lidt dyrere, men det kommer an på hva man vil købe hos dem jo...

Bestilte 2faceplates hos dem, og modtog dem dagen efter (dankort betaling)
Har de første gange gjort det med bankoverførsel, men da jeg havde mulighed for dankort denne gang, gjorde jeg det....og det har kun været positivt... ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Tep0y » 8. apr 2006 22:07

Jeg synes det går smertefrit når man handler fra dem. Man bliver ikke bombaderet med mails. Man betaler, og derefter modtager man varen. Dejligt og simpelt.
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf Mitzurugi » 8. apr 2006 22:27

Tep0y skrev:Jeg synes det går smertefrit når man handler fra dem. Man bliver ikke bombaderet med mails. Man betaler, og derefter modtager man varen. Dejligt og simpelt.

Har det på nøjagtig samme måde, som Tep0y :wink:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf prowdD » 3. maj 2006 11:15

- Jeg fik besvaret min email inden for 10min :!:
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster