Xboxlife forum

Coolshop levering

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf knud » 27. maj 2006 14:37

Tep0y skrev:Jeg har godt nok også kun dårlige erfaringer med handel på Coolshop.dk. Dengang FN3 til X360 udkom, forudbestilte jeg det et par dage før (onsdag), velvidende at varen var "på lager". Jeg ringer til dem dagen efter (torsdag, da FN3 udkom fredag), for at høre hvordan det ser med forsendelse - da jeg helst skulle have det fredag. Så siger ham fra Coolshop.dk så, at jeg er i restordre og jeg nok først skal forvente at modtage spillet sidst i næste uge.

Fred være med det, jeg siger til ham, at jeg ønsker at annullere ordren, hvorefter han gør det. Jeg får endda en "bekræftelse" på mail. Samme dag (torsdag) bestiller jeg så FN3 på Gamebits.dk, velvidende at ordren er annulleret på Coolshop.dk. Dagen efter, om fredagen modtager jeg så mit spil fra Gamebits.dk (super lækkert!).

Tirsdag (ugen efter) modtager jeg så endnu en mail fra Coolshop.dk, hvor der står at Fight Night er sendt. Det studser jeg lidt over og ringer til dem igen. De siger hermed at ordren IKKE er sendt, og det er en mail-fejl. To dage efter modtager jeg så FN3 fra Coolshop.dk, selvom jeg har talt med dem to gange og afbestilt via telefonen.

Det resulterede så en masse bøvl, plus at der pludselig var hævet 2 x ca. 500 kr. på min konto. Selvfølgelig fik jeg pengene igen fra Coolshop, men synes godt nok det er en yderst sløset måde at opføre sig på, og jeg handler der ikke lige foreløbigt!



Hvorfra fik Du dit table tennis??
knud
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Tep0y » 27. maj 2006 14:50

Det er skønt at være anmelder.. :wink:
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf Paulo P » 27. maj 2006 15:52

@ Knud.

Fedt at du quoter et så langt indlæg, som Handler om FN3, for at spørge om table tennis :lol:
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster