Xboxlife forum

Coolshop levering

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf Rechain » 31. mar 2006 15:00

zeriox --> ;) fuldstændig enig med dig der...CoolShop styrer....

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Jonezi » 31. mar 2006 15:07

Coolshop er er kanon "shop" der går jo ikke mere end 1 dag fra bestilling til man har varen.
Billede
Jonezi
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf prowdD » 31. mar 2006 15:52

Nogle der ved om man kan købe spil I Coolshop.dk .. Ser nemlig det ligger i nørresundby - hvilket ikke er langt fra mig. Der kunne jeg nemt spare nogle cash hvis det er.
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf heroes » 31. mar 2006 16:03

Jeg køber kun i coolshop, jeg gider ikke at give de sindsyge priser de andre forlanger for spillene. I coolshop pleger man min at spare omkring 100 kr.
Billede
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 1088


Indlægaf Katman » 27. maj 2006 10:06

Har kun dårligt at sige om Coolshop. Første gang sendte de et PS2 spil istedet for mit 360 spil. Jeg skulle have Tombraider til 360 og fik Mortal kombat til PS2 og det gik en uge inden de fik rettet den fejl. I skrivende stund har de ikke overholdt 80% af mine leveringer. De kommer ganske enkelt ikke til tiden og når man så kan se at Gamebits har dem på lager, er det svært at forholde sig til deres lame undskyldninger. Jeg ville også gerne kunne sige at de gode, da de er billige, men jeg syntes at de stinker og Hitman skulle jeg have fredag og jeg har lørdag da stadig ikke fået noget. Ja jeg ved godt at det kun er en dag, men hvem ved hvornår det kommer og jeg syntes bare at det er useriøst, når de ikke overholder datoerne, om det så bare er en dag. :evil:
[url=http://profile.mygamercard.net/katman+dk]
Billede
[/url]
Katman
Niveau 3
 
Indlæg: 279


Indlægaf Rechain » 27. maj 2006 10:09

Ok, du er vel så en af dé personer som oplever problemer hos CoolShop :shock: og det beklager jeg...alle de handler jeg har lavet omkring nu hos dem "omkring 8-10stks" har jeg kun haft gode oplevelser...så har selv "igen" kun godt at sige omkring dem...

Mit Hitman blev afsendt igår og modtog dét idag kl. 10:00 ca...og det samme med alle de andre spil...der har gået 1-2dage...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Katman » 27. maj 2006 10:11

Ja det kan godt være Rechain, men det skal vel også med i det samlede billede af Coolshop, så folk ikke bare tror at det er fantastisk levering hver gang, syntes også at det er påfaldende med så mange handler der er gået i vasken for mig. Alle kan lave fejl, men hvis det 80% af gange er det bare for dårligt.
[url=http://profile.mygamercard.net/katman+dk]
Billede
[/url]
Katman
Niveau 3
 
Indlæg: 279


Indlægaf Rechain » 27. maj 2006 10:15

Ja, sefølig ska dét være med ;) alle shops har "lidt" dårlig service...men så har de bare at lære af dét...dog har jeg ik selv oplevet problemer. Men du ku jo evt. snakke med dem LIVE og råde dem til dét og sige du har været utilfreds mange gange og vil gerne have de gør dét bedre.

Og så håbe at det hjælper, ellers er de ihvertfald blevet gjort mere opmærksom på dét? Dog ved jeg ik om du allerede har gjort det, men man ka jo tale med dem LIVE over nettet (man - fredag kl. 09:00 til 17:00)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Katman » 27. maj 2006 10:47

Det har jeg gjordt, det er derfor jeg skriver lame undskyldninger. De bliver ved med at sige de er de største men de er altså ikke de bedste efter min mening. Men det er klart efter den dårlige leverings % jeg har oplevet, men det er da godt at i andre ikke har været udsat for det. :wink:
[url=http://profile.mygamercard.net/katman+dk]
Billede
[/url]
Katman
Niveau 3
 
Indlæg: 279


Indlægaf FoXRaceR » 27. maj 2006 10:55

Katman skrev:Det har jeg gjordt, det er derfor jeg skriver lame undskyldninger. De bliver ved med at sige de er de største men de er altså ikke de bedste efter min mening. Men det er klart efter den dårlige leverings % jeg har oplevet, men det er da godt at i andre ikke har været udsat for det. :wink:


Må nok sige at jeg har den samme mening som Katman, når det kommer til forudbestilling. Håber for andre at de har mere held i sprøjten end mig.......... :roll: .. det er surt når det feks er første gang at man handler online , og varen kommer 4 dage for sent helligdag eller ej :evil:
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf Katman » 27. maj 2006 10:59

Beklager at du har de samme problemer som mig, men et eller andet er det sgu nice nok at høre. Da jeg ellers bare ville fremstå som et brokkehoved. Jeg har lige kigget, det er 6 spil jeg har købt og jeg har modtaget 1 spil til tiden. DOH!!!!!!!!!!
[url=http://profile.mygamercard.net/katman+dk]
Billede
[/url]
Katman
Niveau 3
 
Indlæg: 279


Indlægaf EvilNinjaMoby » 27. maj 2006 11:03

Problemet er jo også at når man handler online, så får man sjældent at vide at ens ordre ikke bliver opfyldt pga. begrænset lager.
Dem som har bestilt først får naturligvis (Vil jeg da tro ;) ) leveret først - har 50 bestilt, og shoppen kun får 25 eksemplarer, så har man jo balladen.
Men kan sagtens forstå Katmans frustrationer, og var det mig selv, så var der blevet en plads ledig i min "Foretrukne"... ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Katman » 27. maj 2006 13:18

Heh EvilNinjaMoby det bliver der sgu også på mandag med mindre de tryller for mig, skal lige siges at de spil har været bestilt i over 3 uger, så no surprise for dem der.
[url=http://profile.mygamercard.net/katman+dk]
Billede
[/url]
Katman
Niveau 3
 
Indlæg: 279


Indlægaf Tep0y » 27. maj 2006 13:53

Jeg har godt nok også kun dårlige erfaringer med handel på Coolshop.dk. Dengang FN3 til X360 udkom, forudbestilte jeg det et par dage før (onsdag), velvidende at varen var "på lager". Jeg ringer til dem dagen efter (torsdag, da FN3 udkom fredag), for at høre hvordan det ser med forsendelse - da jeg helst skulle have det fredag. Så siger ham fra Coolshop.dk så, at jeg er i restordre og jeg nok først skal forvente at modtage spillet sidst i næste uge.

Fred være med det, jeg siger til ham, at jeg ønsker at annullere ordren, hvorefter han gør det. Jeg får endda en "bekræftelse" på mail. Samme dag (torsdag) bestiller jeg så FN3 på Gamebits.dk, velvidende at ordren er annulleret på Coolshop.dk. Dagen efter, om fredagen modtager jeg så mit spil fra Gamebits.dk (super lækkert!).

Tirsdag (ugen efter) modtager jeg så endnu en mail fra Coolshop.dk, hvor der står at Fight Night er sendt. Det studser jeg lidt over og ringer til dem igen. De siger hermed at ordren IKKE er sendt, og det er en mail-fejl. To dage efter modtager jeg så FN3 fra Coolshop.dk, selvom jeg har talt med dem to gange og afbestilt via telefonen.

Det resulterede så en masse bøvl, plus at der pludselig var hævet 2 x ca. 500 kr. på min konto. Selvfølgelig fik jeg pengene igen fra Coolshop, men synes godt nok det er en yderst sløset måde at opføre sig på, og jeg handler der ikke lige foreløbigt!
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf the bifoman » 27. maj 2006 14:33

Fik det nye Hitman i går, og så osse lige Fifa Street. så her gik det nu godt..
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron