Xboxlife forum

EB Games' returretsregler?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

EB Games' returretsregler?

Indlægaf Sp4 » 24. mar 2006 16:34

Jeg har tænkt på at gå ned og købe Oblivion, fordi jeg ikke kan vente på at jeg muligvis får det til anmeldelse. Og hvis det går som planlagt, så kunne jeg gå ned og købe det hos dem og spille det indtil jeg f.eks. modtog review disken fra Take2 (UK). Og derefter gå ned med mit købte spil...

Men kan jeg så få pengene tilbage eller udsteder de et tilgodebevis eller skal jeg bytte det til noget andet? =/

Tak på forhånd =]
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf mr. gamer » 24. mar 2006 16:39

du kan i hvertfald bytte det til alt andet i butikken... og du skulle også gerne kunne få pengene tilbage bare sig det er en gave som du ikk har spillet...... som du vil ha byttet til penge så tror jeg godt du kan !!!... ellers er der altid et spil man kan bruge :D
mr. gamer
Niveau 5
 
Indlæg: 803


Indlægaf Gamemakerman » 24. mar 2006 21:28

De kan nok se når foilien er fjernet skal du se :wink: Men deres retur garranti dækker vidst kun inden for 10 dage efter købet.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf POWER-XBOX360 » 24. mar 2006 21:32

man har 10dage til at prøve spillet jeg fik mine penge tilbage spillet skal bare være så godt som nyt alle spil i ebgames er folien taget af også i game
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Okotta » 24. mar 2006 22:12

Jeg får tit mine spil i original folie, når jeg køber dem i EB.

Faktisk beder jeg om at få mine spil i folie, og fortæller bare at jeg vil ha' et af eksemplarene fra deres låste skab eller lager.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf Sp4 » 24. mar 2006 23:11

Fik af vide at jeg ikke ville kunne få mine penge tilbage hvis emballagen var brudt, men det kunne kun byttes til et andet spil. Og det er ikke lige noget der passer mig.

Har jeg misforstået noget eller stemmer det ikke helt overens med jeres oplevelser? =/
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Okotta » 24. mar 2006 23:36

Man kan frit vælge om man vil ha' pengene retur, eller bytte til noget andet, indenfor 10 dages perioden.

Det er deres regler og det står endda på bonnen man får.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf Slimjay DK » 24. mar 2006 23:39

Det er netop grunden til jeg ikke handler i EB, skal satme ikke betale fuld pris for et spil som har været i brug hos en anden i helt optil 10 dage. Det er ganske enkelt noget svineri og burde forbydes. :twisted:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Sp4 » 24. mar 2006 23:44

Jamen så fatter jeg da ikke hvad den arrogante idiot af en ekspedient fortæller mig. Han sagde at jeg ikke kunne få mine penge tilbage hvis jeg havde brudt emballagen, men kun bytte det til et andet spil. Og jeg mener da bestemt at jeg eftertrykkelig nævnte at jeg mente indenfor den 10 dages periode.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Etnad » 25. mar 2006 01:50

Slimjay DK skrev:Det er netop grunden til jeg ikke handler i EB, skal satme ikke betale fuld pris for et spil som har været i brug hos en anden i helt optil 10 dage. Det er ganske enkelt noget svineri og burde forbydes. :twisted:


Det er da en luksuriøs service til forbrugerne! At selv samme forbrugere så misbruger tilbuddet, kan de da ikke gøre for.
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf Slimjay DK » 25. mar 2006 09:10

Etnad skrev:
Slimjay DK skrev:Det er netop grunden til jeg ikke handler i EB, skal satme ikke betale fuld pris for et spil som har været i brug hos en anden i helt optil 10 dage. Det er ganske enkelt noget svineri og burde forbydes. :twisted:


Det er da en luksuriøs service til forbrugerne! At selv samme forbrugere så misbruger tilbuddet, kan de da ikke gøre for.



LOL, hvad så med den bruger der køber det spil der er leveret tilbage til fuld pris, hvor luksuriøst er det for ham :?:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf mr. gamer » 25. mar 2006 09:51

gamemakerman de fjerner folien på spillene inden de sælger dem både i EB og i "GAME" jeg har selv arbejdet i en GAME butik og når konsolspil kom ind blev foliet fjernet !....
men du kan godt få penge tilbage derinde, ellers skal man da ikke købe sine gaver derinde :P, træls hvis man giver 500 for et spil til en gave og ham der skal ha det ikke vil spille det og han så ikke kan få pengene tilbage.
mr. gamer
Niveau 5
 
Indlæg: 803


Indlægaf Okotta » 25. mar 2006 13:45

Folien bliver stadig ikke fjernet på alle spillene i EB.

Ikke i min EB afdeling, ihvertfald.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf mr. gamer » 25. mar 2006 18:25

nej gjorde den heller ik hvor jeg arbejdede men ingen "klagede" over at der ikke var folie på
mr. gamer
Niveau 5
 
Indlæg: 803


Indlægaf Morten Skou » 25. mar 2006 18:27

Jeg har aldrig haft nogle problemer med at få pengene retur i EBgames. Også selv om folien har været brudt. (med mindre at der er en aktiveringskode som der f.eks. er i visse pc spil).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster